TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
apche 160 falan yapmaz..bunu herkes söyler..bana göre bu konuları konuşmak yerine sağlam mı uzun yıllar kullanılır mı kaç bin km de motor ister cbf nin kalitesi ortada yıllardır kullanılan bi model bu motorla arasında ki artılar eksiler neler bunu konuşalım.. eğer burada birşey biliyorsanız paylaşın yoksa bilmediğiniz konu hakkında işkembeden sallamayın burada ben dahil tüm motosiklet kullanıcılarının bu bilgilere ihtiyacı var
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
apche 160 falan yapmaz..bunu herkes söyler..bana göre bu konuları konuşmak yerine sağlam mı uzun yıllar kullanılır mı kaç bin km de motor ister cbf nin kalitesi ortada yıllardır kullanılan bi model bu motorla arasında ki artılar eksiler neler bunu konuşalım.. eğer burada birşey biliyorsanız paylaşın yoksa bilmediğiniz konu hakkında işkembeden sallamayın burada ben dahil tüm motosiklet kullanıcılarının bu bilgilere ihtiyacı var

cbf in yıllardır kullanılan diye bir durumu yok çünkü apache ve cbf 150 piyasaya aynı dönemde çıkan motorlar.İkisininde kalitesi ortada hor kullanan adama komple çelikten olsa nafile.
Herkezinde söylediği gibi apachede titreşim var cbf de yok bunun nedeni balansör
euro3 belgesi aldığına göre titreşimde yok yani öyle diyorlar artık ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyoruz.
Cbf çilere sorarsan cbf kral ama ondanda kullanıp tiksinenler var
Aynı durum apache içinde geçerli.
Ve her zaman söylediğim gibi motor şans işidir.
Gelelim motor performans'ına apache bg gücü olarak daha yüksek dingil mesafesi kısa olduğu için yok daha seri ve atak.Cbf bu yönden daha geride kalıyor.
Dayanıklılık konusunda ikiside yeterince dayanıklı.Sonuçta çin malı motorlar gibi durduğu yerde sağı solu kopup düşmüyor.
Sarp kardeşim demişki giderken fren pedalı koptu.Bu çin malı motorda olmaz daha önce alttan ezilmiştir çürümüştür kopmuştur. Yani bahane aranıcaksa bahane çok ama ayrıntıya girilince bahane diye birşey yok.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
cbf in yıllardır kullanılan diye bir durumu yok çünkü apache ve cbf 150 piyasaya aynı dönemde çıkan motorlar.İkisininde kalitesi ortada hor kullanan adama komple çelikten olsa nafile.
Herkezinde söylediği gibi apachede titreşim var cbf de yok bunun nedeni balansör
euro3 belgesi aldığına göre titreşimde yok yani öyle diyorlar artık ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyoruz.
Cbf çilere sorarsan cbf kral ama ondanda kullanıp tiksinenler var
Aynı durum apache içinde geçerli.
Ve her zaman söylediğim gibi motor şans işidir.
Gelelim motor performans'ına apache bg gücü olarak daha yüksek dingil mesafesi kısa olduğu için yok daha seri ve atak.Cbf bu yönden daha geride kalıyor.
Dayanıklılık konusunda ikiside yeterince dayanıklı.Sonuçta çin malı motorlar gibi durduğu yerde sağı solu kopup düşmüyor.
Sarp kardeşim demişki giderken fren pedalı koptu.Bu çin malı motorda olmaz daha önce alttan ezilmiştir çürümüştür kopmuştur. Yani bahane aranıcaksa bahane çok ama ayrıntıya girilince bahane diye birşey yok.

bizim grupta cbf 150 si olan bir arkadşım var,aynen senin söylediğin gibi resmen tiksindi motorundan.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bizim grupta cbf 150 si olan bir arkadşım var,aynen senin söylediğin gibi resmen tiksindi motorundan.

Doğrudur bora abi sonuçta herkez kendi kullandığı aleti bilir kimnse başkasının ne yaşadığını bilmez.Şahsen ben çok çok memnundum motorumdan.Hiç bir zamanda aman beni yolda bırakırmı gibi düşünce geçmedi aklımdan istediğim her yere gönül rahatlığıyla gittim adana olsun antakya olsun dağ gezileri olsun çok gittim :cat:
Yani en basiti yazın abartısız her akşam iskenderun-arsuz arası gittim gidiş-geliş toplamda 60 km arsuz içinde dolaştığımı saymıyorum
Arsuza giden yolda karanlık çok tehlikeli bir yoldur bilenler bilir(türkiyede en tehlikeli yollar arasında)
Yani yolda kalsam vay halime :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben buradaki bayiye her hafta uğruyorum,kesin alacağım bu motoru da,şu lastikleri tubless yapma konusunda ne diyorsun BAHADIR.sen iç lastikle kullanırken bir sıkıntı yaşadın mı,patlama filan?
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bende hala cbf ile apache arasındayım, xt mi sattım ekonomik ve sorunsuz bir motor alıcam ve bu iki model arasında kararsızım.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
ben buradaki bayiye her hafta uğruyorum,kesin alacağım bu motoru da,şu lastikleri tubless yapma konusunda ne diyorsun BAHADIR.sen iç lastikle kullanırken bir sıkıntı yaşadın mı,patlama filan?

6 ay arkayı kullandım. Ki yakıp Kaydırıyordum. Ön hala taş gibi.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben buradaki bayiye her hafta uğruyorum,kesin alacağım bu motoru da,şu lastikleri tubless yapma konusunda ne diyorsun BAHADIR.sen iç lastikle kullanırken bir sıkıntı yaşadın mı,patlama filan?

Bora abi bende dün yeni kasa cbf aldim,
ötv düşmüş benim sonradan haberim oldu, dogal olarak motor fiyatlarıda düşmüş,
cbf almasaydim alacagim motor tvs olurdu...
keşke imkanim elverseydi 680 cc'lik motordan hiç inmezdim.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
ben buradaki bayiye her hafta uğruyorum,kesin alacağım bu motoru da,şu lastikleri tubless yapma konusunda ne diyorsun BAHADIR.sen iç lastikle kullanırken bir sıkıntı yaşadın mı,patlama filan?

2009 model sıfır aldım 1 sene kullandım, orijinal lastikleri ıslağı hiç sevmiyordu, ama çivi olayı sıkıntılı..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende cbf ile apache arasındayım, cbf alırsam koruma demirleri ve çantada alıcam. Bunların dışında akseuar aldınmı peki?

Ben her iki motoruda zamaninda kullandim.
İkisininde kendine göre +/- yönleri var.
Benim için CBF'nin daha uygun oldugunu düşündüm ve aldim.
Ama CBF almasaydim kesin TVS alirdim,

Benim aksesuarlar :

*K46 Topcase (300tl)
*Topcase baglanti aparatı
*Kafa koruma demiri
*Motor koruma demiri
*Ön yüksek cam (60tl)
*Cam fitili (10tl)
*Yan ayaklik (30tl)

Diger aksesuarların fiyatlarıda 40-50 tl civari olmasi lazimdi.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Ben her iki motoruda zamaninda kullandim.
İkisininde kendine göre +/- yönleri var.
Benim için CBF'nin daha uygun oldugunu düşündüm ve aldim.
Ama CBF almasaydim kesin TVS alirdim,

Benim aksesuarlar :

*K46 Topcase (300tl)
*Topcase baglanti aparatı
*Kafa koruma demiri
*Motor koruma demiri
*Ön yüksek cam (60tl)
*Cam fitili (10tl)
*Yan ayaklik (30tl)

Diger aksesuarların fiyatlarıda 40-50 tl civari olmasi lazimdi.

Bende apache kullanmıştım 1 sene vibrasyon çok rahatsız edici idi, gerçi xt den sonra çerez kalır ama.. 1 aya kadar bu iki motordan birini alacağım ve uzun bir süre yüksek cc ye geçmeyeceğim..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ben her iki motoruda zamaninda kullandim.
İkisininde kendine göre +/- yönleri var.
Benim için CBF'nin daha uygun oldugunu düşündüm ve aldim.
Ama CBF almasaydim kesin TVS alirdim,

Benim aksesuarlar :

*K46 Topcase (300tl)
*Topcase baglanti aparatı
*Kafa koruma demiri
*Motor koruma demiri
*Ön yüksek cam (60tl)
*Cam fitili (10tl)
*Yan ayaklik (30tl)

Diger aksesuarların fiyatlarıda 40-50 tl civari olmasi lazimdi.

Sinan abi öncelikle geçmiş olsun :rendeer:

Abi arka cantalar o kadar pahalımı :pale:
Sonra ben daha yan topcaseleri alıcam onlar ne kadar :silent:
komple motor koruma demirleri ne kadara geldi :silent:
Korkuttun gece gece beni :pale:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende apache kullanmıştım 1 sene vibrasyon çok rahatsız edici idi, gerçi xt den sonra çerez kalır ama.. 1 aya kadar bu iki motordan birini alacağım ve uzun bir süre yüksek cc ye geçmeyeceğim..

Benim gibi düşük geliri olan biri için yüksek cc kullanmak köstekten başka birşey değil. Transalp ve Deauvilla'dan sonra aldim bu motoru. Bazı şeyleri yoluna koyana kadar bende yüksek cc'ye geçmeyecegim artik. Benzin uçmuş gitmiş. Hepsinden ziyade tvs'de cbf'de kullanışlı motorlar.

Hakkında hayırlısı olsun dostum.
Kazasız belasız kullanmani dilerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------

Sinan abi öncelikle geçmiş olsun :rendeer:

Abi arka cantalar o kadar pahalımı :pale:
Sonra ben daha yan topcaseleri alıcam onlar ne kadar :silent:
komple motor koruma demirleri ne kadara geldi :silent:
Korkuttun gece gece beni :pale:

Sagol canim kardesim. Geçti gitti..

Arka çanta daha uygun fiyata olanlarda var. 120 130 TL lik çok güzel arka çantalar var.
Ama benim aldigim 46LT ve arka stopları mevcut.
Frene bastigin zaman ışık saçan çantalardan. Bu yüzden pahali benimki.

Yan çantaları 21 LT standart oluyor.
Onlarda 200 TL civarı, ayrıca baglantı demirlerinide alman gerek, oda 100 TL olsa 300 TL yan çantalar oluyor.

Ama ben sana DİFİ'nin soft çantalarını öneririm, çok kullanışlı ve pratik, 68 LT bagaj hacmi var, yagmura ve suya dayanıklı, zamanında bende ona benzer bişey kullanmıştım, hem bagaj hacmi yüksek, hem ucuz, hemde kullanımı pratik :cat:

Koruma demirleri toplasan 100 tl felan :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
bugün,piston sekman silindir krank vites takımı ve işçilik toplam 1500 lira masraf yaptım,kuryelige dayanmıyor bu motor....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst