rodajını onlar mı yaptı ben mi nerden biliyorlar hadi iyi yapmadım varsayalım iskeletin boyası kavladı altında paslı yerler ortaya çıktı her gün biyeri kırılıyor bir yeri kopuyor bunlardamı rodajdan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 ----------
dogru bu motoru alıpda şöyle iyi böyle iyi diye ballandıra ballandıra anlatıyorlar bende hemen satacak olsaydım bende aynısı yapardım ama dogru olan bu degil ben hata yaptım bir başkasının da benim gibi aynı hataya düşmesini istemem siz bilirsiniz agalar herkesin paşa gönlü bilir son sözüm bu motoru sende alırsan sende pişman olursunn !!!
rodajını onlar mı yaptı ben mi nerden biliyorlar hadi iyi yapmadım varsayalım iskeletin boyası kavladı altında paslı yerler ortaya çıktı her gün biyeri kırılıyor bir yeri kopuyor bunlardamı rodajdan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 ----------
dogru bu motoru alıpda şöyle iyi böyle iyi diye ballandıra ballandıra anlatıyorlar bende hemen satacak olsaydım bende aynısı yapardım ama dogru olan bu degil ben hata yaptım bir başkasının da benim gibi aynı hataya düşmesini istemem siz bilirsiniz agalar herkesin paşa gönlü bilir son sözüm bu motoru sende alırsan sende pişman olursunn !!!
Sucuların, lahmacuncuların kullandığı 100 cc.lik 125 cc.lik motorlar bile 5000 km.de parçalanmıyor. Ben şahsen Gaziantep'te otursam Kuba alırım. Geçen gün motor sitesinde okudum iyi denilen bir motorun parçasını 5 aydır beklediğini motorun yattığını yazmış. Ben 4 yıl 151 RS kullandım yolda kalmadım. Masrafta açmadfı, bakımlarının dışında. Türkiye'de şu anda yedek parça bolluğu ile fiyatları ile vede güçlü firma olması nedeni ile Mondial'dir. ben bunları yazarken 60 yaşındayım bunca yıllık araba ve motor tecrübemle yazıyorum. Boya kendiliğinden atmaz. Mühim olan araçları sürüş ve bakımıdır. Destro almış çok memnun olanlar var.
ne kadar övülsede o bir çinli arkadaşlar...
Malzeme kalitesi belli...
Buna verilen o para yazıktır...
Ikinci el bir honda yamaha kawasaki yada suzuki bu motorun sizi üzdüğünün 10/1'i üzmez....
unnamed nie 2.el olsun 5bin tlden bahsediyoruz 5bine 0 japonmu yok:d=ybr125-cbf150 filan alınabilir tek üstün yönü destero daha hızlıdır su soğutmalı oluşu zaten mondialde beni ürkütüyor![]()
ağa yakında kronik arızaları meydana çıkar..
o zaman millet daha iyi anlar...
illa 250 lik bir makine isteniyorsa dedim onu:cat::cat:
merhaba arkadaşlar
plaka ve ruhsat işlemlerinin biraz uzaması ve benimde vakit ayıramam yüzünden bir kaç gün gecikmeyle sonunda motoru teslim aldım
Yukarıda ki yorumları okudum...bağcılardan Önce Sultanahmet'e işyerime sonra, sirkeci harem feribotu ile anadolu yakasına ve sonunda Cengelköy'e evime 23 km. yol yaparak varabildim..
Uzun süre ara veren biri olarak bir anda kendimi bağcıların trafik ve yaya keşmekeşinin içine buldum iş yerinden ybr125 motoru olan bir arkadaşımla tek motor gidip arkadaşımın eskortluğunda işyerime kadar gelebildim, aslında biraz da pişman oldum binip getirme konusunda ama artık çok gecti dönüş yoktu artık..
heleki motoru çalıştırıp o güçlü homurtuyu hissedince nabzım 150 vurmuştur...:silent:
1998' den beri ilk kez motor üstüne çıkan ve daha öncesinde kara java ve cross motor kullanan biri olarak benim için cok büyük bir heyecan ve yenilik oldu motoru almak malesef eleştiren arkadaşlar kadar karşılaştırma yapacak imkanım yok ilerleyen günlerde bizde de yeterli kanı oluşacaktır muhakkakki...
yinede kısaca;
dış görüntüsünden bahsetmeden, gayet seri, gaz koluna cevap veriyor, vites gecisleri kolay, alışmam uzun sürmedi, ön frenler gayet yeterli geldi bana arka frenlerle beraber koordineli kullanıldığında yeterli gelecek bir fren sistemi var gibi görünüyor.
20:00 de iş yerinden cıktıgımdan geceleyin de kullanmış oldum, farın aydınlatması iyi, özellikle uzunlar gerekli etkiyi yapıyor...
gıcıklandıgım bir konu 20 tl lik benzin koydum.. benzin göstergesinde hic bir kıpırdama olmadı sanırım çalışmıyor, birde aynaların kalitesi hosuma gitmedi.. unutmadan mr 250 için orjinal motor koruma demiri gelecekmiş bayii öyyle dedi fiyatı konusunda birsey söylemedi.
gelir gelmez taktıracagım.
Umarım pişman olmayız kazasız belasız biner gideriz...![]()