Bu camdan nerde bulunabilir veya yaptırılabilir

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Merhaba arkadaşlar

ebayda bu gün ihalesine girmiş olduğum cam içimde patlarak ne yazıkki son dakka alamadım :mrgreen:
camın görseli aşağıdadır
$%28KGrHqZ,%21iQE1N%21QGQkVBNc9ITl1Gg%7E%7E_12.JPG

bu camı bulabileceğim veya yaptırabileceğim bir yer varmıdır ?

50 60 liraya kadar bu cama para verebilirim ( ebaydede bu fiyatlardan gitti zaten )ama yok daha fazla diyen olursa 100 liraya pyhton varki adam sen iste ben yaparım diyor rengini zaten ama görsellik için kasarsam puig'te alabilirim bu camı gayet şık ve güzel
0861h.jpg

200 lira verilir bu cama da yani :wiinkk:

yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Folyo yada cam filmi kullanarak yapabilirsiniz.
Doğan şahinlerin güneşliklerinde olur genelde.
Noktalı cam filmi diye geçiyor .
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
başka cevap yok mu ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

Bu arada ;

ihalede en yüksek rakamı veren kişi ödemeyi yapmaz ise bir düşük verene kalır mı ihale ?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
pyton al hiç uğraşma derim. en azından eline ne geçeceğini biliyorsun. geçen sene aldım kullandım zero ile arasındaki farkı da kolay kolay anlamak mümkün değil.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
pyton al hiç uğraşma derim. en azından eline ne geçeceğini biliyorsun. geçen sene aldım kullandım zero ile arasındaki farkı da kolay kolay anlamak mümkün değil.

öyle yapacam gibi ebaydan ucuza gelmeyeyecek ise
ama 2002 model bir rsv mile var arkadaşta, onada double bubble cam bulmak istiyorum oda istiyor :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ilkay hiç uğraşma pyhton la ebayda sana yolladıgım link vardı ya oradan al
inanki camlar pyhtonla aynı sadece fiyat farkı var :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ilkay hiç uğraşma pyhton la ebayda sana yolladıgım link vardı ya oradan al
inanki camlar pyhtonla aynı sadece fiyat farkı var :)

bi sen eksiktin :mrgreen: pyhton bi tane yapacak kalıp çıkartırken istediğim cam renginde.
ebayda göndermiş olduğun camı bekliyorum 2 günü var
diğer gösterdiğim cbr camı içimde patladı ama :mrgreen: 26 sterlin veremesin şu elemanda ben alayım :cherry:
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
selam arkadaslar bu python nerede?nasıl ulaşabiliriz kendilerine ? web, tel ?:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst