stop etme sorunu

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a motor scooter 125 sorunum biraz gaz veriyorum ve çazı bırakınça mtor rolantiye dönerken çok yavaşlıyo ve stop ediyo bazende etmiyo ama baya bi rolantinin altına düşüyo ve sonra düzeliyo sorun nedir motor daha 500 kmde
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Dostum motorun daha rodajda olduğu için bu tarz nazlanmalar yapabilir ama istersen bir servise sor ,öyle sıkıntı yapacak bişeyi yoktur:)
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
74
Rolanti ayarın düşük olabilir biraz yükseltirsen sorun çözülür ama tam emin değilim belki baska bir sorunda olabilir bi dene bence benim dediğimi sorun ondan değilse yine yazarsın buraya.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
yaw arkadaşım bu havada sen bile stop edersin beee anlayışlı ol azcık
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Bugün yepyeni motorum bile doğru düzgün çalışmadı, hava buz gibi. Jikleyi açmama rağmen baya bi uğraştım.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
benim motorda da aynı sorun var. daha önceki motorumda da bu sorun olmuştu. bujiyi değiştirmiştik,düzelmişti. Bunda da bujiyi değiştireceğim. belki sizinkinde de öyle bi sorun olabilir.(bu arada cahilliğimi mazur görün, scooterlarda da buji var di mi:))
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
benim motorda da aynı sorun var. daha önceki motorumda da bu sorun olmuştu. bujiyi değiştirmiştik,düzelmişti. Bunda da bujiyi değiştireceğim. belki sizinkinde de öyle bi sorun olabilir.(bu arada cahilliğimi mazur görün, scooterlarda da buji var di mi:))

olmaz olurmu motora nasıl ateşlıyıcek yoksa üstad:cyclopsan
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
232
benim motorda da aynı sorun var. daha önceki motorumda da bu sorun olmuştu. bujiyi değiştirmiştik,düzelmişti. Bunda da bujiyi değiştireceğim. belki sizinkinde de öyle bi sorun olabilir.(bu arada cahilliğimi mazur görün, scooterlarda da buji var di mi:))

yakıtı benzin türevi olan her araçta buji var ustam.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
bu soğukta j,kleyi çekmeden çalıştı motorum şak diye! seviyorum motorumu :)
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
s.a motor scooter 125 sorunum biraz gaz veriyorum ve çazı bırakınça mtor rolantiye dönerken çok yavaşlıyo ve stop ediyo bazende etmiyo ama baya bi rolantinin altına düşüyo ve sonra düzeliyo sorun nedir motor daha 500 kmde

karbüratörlü ise benzin vs. gibi sebeplerden karb. kir yapmış olabilir.

küçük bir ihtimal hava filtren kirlenmiş olabilir.

arkadaşların söylediği gibi , yukarıdakilere baktırdıktan sonra rölanti ayarı yapılması gerekebilir.

Bi de bu aralar hava çooookk soğuk sıkıntı ondan olabilir.:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst