Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Şaka bi yanada 0 km si 3750 oldgna göre..2.el de en fazla 2500 civarıı olması gerekmezmi?

Makinanın durumuna göre değişebilecek bir soru bu.
Koruma demirli, çantalı, michelin lastikli, aksesuarlı ve bakımlı bir motor almak bazen sıfır motor almaktan avantajlı olabilir.

ÖTV indiriminden dolayı su an ikinci el fiyatlar elbet bir miktar düşecektir.
Fakat 1500-2000 TL civarına bulunabilecek cbf150'lerden de bir hayır gelmeyeceğini düşünüyorum.

Tabi dediğim gibi bulunacak motoru iyice inceledikten sonra belli olur her şey.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Makinanın durumuna göre değişebilecek bir soru bu.
Koruma demirli, çantalı, michelin lastikli, aksesuarlı ve bakımlı bir motor almak bazen sıfır motor almaktan avantajlı olabilir.

ÖTV indiriminden dolayı su an ikinci el fiyatlar elbet bir miktar düşecektir.
Fakat 1500-2000 TL civarına bulunabilecek cbf150'lerden de bir hayır gelmeyeceğini düşünüyorum.

Tabi dediğim gibi bulunacak motoru iyice inceledikten sonra belli olur her şey.


Hmmm..ilginz için teşekkür ederim...walla ben pek anlamıyorum.yeniyim motor konusunda.Almayaı düşünüyorum bi motor.sorun çıkarmicak bi motor.az yakan görünümü de braz iyi olan bi motor arıyorum..Sizin tavsiyeleriniz nedir?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hmmm..ilginz için teşekkür ederim...walla ben pek anlamıyorum.yeniyim motor konusunda.Almayaı düşünüyorum bi motor.sorun çıkarmicak bi motor.az yakan görünümü de braz iyi olan bi motor arıyorum..Sizin tavsiyeleriniz nedir?

"Görünüm" göreceli bir konu, yani kişiye göre değişir, o yüzden senin beğendiğin motosiklet modelleri hangisi ise onlar arasından seçim yapmalısın.

Ybr125, CBF150 ve TVS Apache kıyaslanır genelde. (Mondial, kanuni vs. gibi markalara bulaşmamalısın mümkün oldukça, ya da elimden iş gelir motoruma gözüm gibi bakarım diyorsan o markalarda olabilir.)

- Ybr, iyidir güzeldir ama çok cılızdır, benim gibi 1,83 boy ve 95+ kilolardaysan altında bisiklet gibi kalır.

- TVS'de bi çok yönden güzel ama titreşim sorunu ve 2.eldeki yavaşlığı, yedek parça ve serviste yaşayabileceğin olumsuzluklardan dolayı bence bu da eleniyor.

Geriye kalıyor CBF150 :)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
"Görünüm" göreceli bir konu, yani kişiye göre değişir, o yüzden senin beğendiğin motosiklet modelleri hangisi ise onlar arasından seçim yapmalısın.

Ybr125, CBF150 ve TVS Apache kıyaslanır genelde. (Mondial, kanuni vs. gibi markalara bulaşmamalısın mümkün oldukça, ya da elimden iş gelir motoruma gözüm gibi bakarım diyorsan o markalarda olabilir.)

- Ybr, iyidir güzeldir ama çok cılızdır, benim gibi 1,83 boy ve 95+ kilolardaysan altında bisiklet gibi kalır.

- TVS'de bi çok yönden güzel ama titreşim sorunu ve 2.eldeki yavaşlığı, yedek parça ve serviste yaşayabileceğin olumsuzluklardan dolayı bence bu da eleniyor.

Geriye kalıyor CBF150 :)

Hmmm anladım..Görecelik yaw biraz spor görünsün yeter :) Cbf150 uygun duruyor söyledklerine göre...Yakıtı nasıl peki?
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Valla abicim kafalarımız hep karışık...hep bi mutsuzluk var dimi bizde...ne cbf ile oluyor ne cbfsiz...:p

Valla andım var; KTM'yi verip CBF'e döneceğim. Şerefsiz turuncu :) Aldığımdan beri yapmadığı naz kalmadı ama bir de şu var; Istanbul'dan 2. el makine almak çok riskliymiş........
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bende bir süredir motorumu Suadiyede bir kaldırıma brandalı bir şekilde parketmek zorunda kalıyorum...ve kediler bu sefer daha huzurlu bir şekilde yatıyorlar...bir nevi home stayla ev yapıyoruz onlar için...:p

Deriyi delik deşik etmesinler de o tırnaklarını kesicem yoksa hepsinin :pr: yada fare kapanı koyayım motorun üzerine ayaklarını kıstırırlar belki :queen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
BU ankaranın havası bir acayip, bugün sanki kar yağacak, dün havayı güzel bulup hem motora bindim hem atışa gittim, hem de oğlanı da alıp bir de bisikletlerle dolaştık :) Motoru baya özlemişim, ama yine de bacaklarım üşüdü, lastik havaları normaldi demekki kaçak yok. Ayrıca ilk marşta yine çalıştı :cat: tabi bunda kapalı garajda yatması da etkendir.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
KTM'yi alıp sıfır CBF + nakit verecek olan varsa ben özledim CBF'i; hemen yapalım alışverişi :)

Her şeyin hayırlısı. Bir motor aldınız elinizde patladı anlaşılan. :pale:

merhaba arkadaşlar,
bu ötv indirimden sonra bende cbf150 ailesine katılmaya karar verdim.

daha doğrusu indirimi bahane edip motorumu biraz daha büyütmek istiyorum.
250cclerle kıyaslayınca cbf150 biraz daha ucuz ve alına bilir kalıyo benim için.
sizde sanırım alma demiyo sunuz. kullanıpta memnun kalmayan sanırım yok.

Dertsiz motor yok. Buda işte türkiyede bu klasmanda alabileceğin en iyi motorlardan birisi. Bz. cbf, ybr , tvs.

sonunda motoruma kavuştummmmm yaşasınnn!!!! Yarın fotolarını eklerim :D! Fakat ben nerde gördümde aklımda kaldı bilmiyorum ama VİTES GÖSTERGESİ YOKMUYDU BU YENİ MODELLERDE??? BEN NİYE VAR HATIRLIYORUM

Yenilerde yok, eskilerde ise devir göstergesi yok. :)

yani motoru yüksek vites düşük devirde kullanırsak çokta hız yapmazsak benzin tüketimi azalıyor yanlış anlamadım di mi? hep scooter kullandığımızdan viteslide ne nasıl ne kadar yakar bilmiyorum! saçma sorular soruyorsam affola arkadaşlar

Estağfirullah, arkadaşlar cevaplar mutlaka.
(Cevaplandı diye ekleme yapmadım.)

herkese merhaba

uzun süredir yazılarınızı takip ediyorum. birçok sorunun cevabını soru sormadan buradan bulabildim.

bende fuardan sonra cubuf almaya karar verdim küçük bir araştırma yaparak güngör motorda fiyatların birazdaha makul olduğunu gördüm. motor- koruma demirleri (ful) kappa 35lt çanta, alarm, piton zincir, shoi çeneaçılır kask, balakava, yan sehpa, motor örtüsü, nakliye olarak siparişi verdim birmiktar kaporayıda verdim. pazartesi teslim edeceklerini söylemişlerdi ancak bugünki görüşmemizde ayın 14-15i gibi motorların geleceğini bildirdiler. :pr:

gerçektende bayilerde motorların ne zaman geleceğini bilmiyor. bu iş resmen karaborsaya düştü. 2 ay önce ben fiyat alırken bayiler üzerimize atlıyodu şimdi cevap bile vermiyorlar.

tecrübeli abilerimize birkaç sorum olacak

35 lt çanta işe gidip gelen ve hafta sonları binen biri için yeterlimidir...?

Ne kadar büyük o kadar iyidir ama sen yine de çok abartma.


yeni kasaların cıkartmaları bana göre iğrenç bu cıkartmalar sökülüp atılırmı-boyaya zarar verir mi...?

Tabikide hayır ama stickerlar inatçı ise sökmek zor olabilir.


motorların bayilere sevk tarihleriye ilgili kesin bilgii olan varmı...?

.......
verdiğim siparişler dışında koruma ve aksesuar bakımından almam gereken başka birşey var mı...?

Michelin lastik özel olarak tavsiye edilir ama önce bir kullan sonra zaten ihtiyaçlar dahada bir şekillenir.

vereceğiniz cevaplar için şimdiden cok teşekkür ederim...

Başka yapabilecek birşeyim yok malesef :pale: Branda almayacağım onu da çalarlar motoru çalamazlarsa o yüzden kendim kalın naylonlarla bir branda yapmayı düşünüyorum çalınsa da dert değil hiç olmazsa 50-100 tl den olmam :cherry:

Daha ucuz brandalar var. Şimdi direkt link veremiyorum ama bendeki 3 sene idare etti beni ve motorumu.

hepsiburada.com dan almıştım.
sahibinden.com dada ucuz brandalar var ama kullanmadım.

Çok çektim o kedilerden Transalp'in selesini mahvettiler iki ihtimal var ya kedi kovucu sprey alıcam (ki ne kadar işe yarar bilemem :cherry: ) ya da köpek bağlıycam apartman girişine yiyorsa aşk takımları gelsinler bakalım ::stretche ::huuuh::

Kedilerden kaçış yok. En iyisi seleye bez sermek. Rahat rahat yatsınlar. :p

BU ankaranın havası bir acayip, bugün sanki kar yağacak, dün havayı güzel bulup hem motora bindim hem atışa gittim, hem de oğlanı da alıp bir de bisikletlerle dolaştık :) Motoru baya özlemişim, ama yine de bacaklarım üşüdü, lastik havaları normaldi demekki kaçak yok. Ayrıca ilk marşta yine çalıştı :cat: tabi bunda kapalı garajda yatması da etkendir.

Motor azıcık yağ yakıyo ama yatağı iyi diyorsun yani. :p

Motor kışın tat vermiyor. Yağmur, çamur bir yana birde ısıtmaya bir dünya benzin gidiyor + zaman, otomatik jikle olmadığı için motorun yanına inince hemen çalıştıramıyorsun.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
BU ankaranın havası bir acayip, bugün sanki kar yağacak, dün havayı güzel bulup hem motora bindim hem atışa gittim, hem de oğlanı da alıp bir de bisikletlerle dolaştık :) Motoru baya özlemişim, ama yine de bacaklarım üşüdü, lastik havaları normaldi demekki kaçak yok. Ayrıca ilk marşta yine çalıştı :cat: tabi bunda kapalı garajda yatması da etkendir.

dün güneşi görünce bende atladım bisiklete bi 40km kadar yol yaptım :p . 3-5 rampa tırmanmaya çalıştım hamlamışız, 2 rampanın ortalarında bisiklet bana bindi :pale: , (nabız 175i geçince tırsıp indim).

bugün ehliyet sınavına hazırlık için kurstan çağırdılar motorlara alışalım diye , kanuniye bindik nerde cbf nerde kanuni :) yağmur bi yandan soğuk bi yandan çekilecek çile değildi.

ehliyet yok diye teslim almıyorum cbf 150 mi . şu yağmurda yaşta soğuk mart gününde sıcacık kapalı mekanda konaklasın biraz daha :salut:

topacı günlüğe çevirdim ha
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
dün güneşi görünce bende atladım bisiklete bi 40km kadar yol yaptım :p . 3-5 rampa tırmanmaya çalıştım hamlamışız, 2 rampanın ortalarında bisiklet bana bindi :pale: , (nabız 175i geçince tırsıp indim).

bugün ehliyet sınavına hazırlık için kurstan çağırdılar motorlara alışalım diye , kanuniye bindik nerde cbf nerde kanuni :) yağmur bi yandan soğuk bi yandan çekilecek çile değildi.

ehliyet yok diye teslim almıyorum cbf 150 mi . şu yağmurda yaşta soğuk mart gününde sıcacık kapalı mekanda konaklasın biraz daha :salut:

topacı günlüğe çevirdim ha


Dostum iyi sabırlısın valla:)Senin gibi olamıycam ben korkarım:)

Bu arada ehliyet sana toplamda ne kadara mal oldu onuda bizimle paylaşabilirsen sevinirim.Ben şu an b sınıfı ehliyeti almak üzereyim ardından hemen a2 için başvurucam.Sürücü kursumdan a2 ehliyet için bana verilen fiyat 440 TL .Bana biraz pahalı geldi, sana nasıl bi fiyat verildi merak ettim.

Gerçi motoruma rahat rahat bineyim de 440'ı zaten gözden çıkardım en kısa zamanda o ehliyeti alıp özgürlüğe kanat çırpmalıyım:)


Bizim firmada sürekli lafını ettiğim bi sözüm vardır.Onu buradan da paylaşayım..

"Söz konusu motor ise gerisi teferruattır" Felsefe bu bende bu aralar:p
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Dostum iyi sabırlısın valla:)Senin gibi olamıycam ben korkarım:)

Bu arada ehliyet sana toplamda ne kadara mal oldu onuda bizimle paylaşabilirsen sevinirim.Ben şu an b sınıfı ehliyeti almak üzereyim ardından hemen a2 için başvurucam.Sürücü kursumdan a2 ehliyet için bana verilen fiyat 440 TL .Bana biraz pahalı geldi, sana nasıl bi fiyat verildi merak ettim.

Gerçi motoruma rahat rahat bineyim de 440'ı zaten gözden çıkardım en kısa zamanda o ehliyeti alıp özgürlüğe kanat çırpmalıyım:)


Bizim firmada sürekli lafını ettiğim bi sözüm vardır.Onu buradan da paylaşayım..

"Söz konusu motor ise gerisi teferruattır" Felsefe bu bende bu aralar:p

iki ehliyeti birlikte alın ayrı ayrı masraf olmaz.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Dostum iyi sabırlısın valla:)Senin gibi olamıycam ben korkarım:)

Bu arada ehliyet sana toplamda ne kadara mal oldu onuda bizimle paylaşabilirsen sevinirim.Ben şu an b sınıfı ehliyeti almak üzereyim ardından hemen a2 için başvurucam.Sürücü kursumdan a2 ehliyet için bana verilen fiyat 440 TL .Bana biraz pahalı geldi, sana nasıl bi fiyat verildi merak ettim.

Gerçi motoruma rahat rahat bineyim de 440'ı zaten gözden çıkardım en kısa zamanda o ehliyeti alıp özgürlüğe kanat çırpmalıyım:)


Bizim firmada sürekli lafını ettiğim bi sözüm vardır.Onu buradan da paylaşayım..

"Söz konusu motor ise gerisi teferruattır" Felsefe bu bende bu aralar:p

sabır değil yaw. motoru kaptırmak var işin ucunda. bide cezalar çok ağır 1/3 motor parası neredeyse. 1 aydan az kaldı sonuçta, dışarda kar var boş ver 4 teker takılırım 1 ay daha, arada 2 teker pisletede binerim ;)

ehliyet olayına gelince bende B 26 yıllık, zaten iyice eskimişti. kursa 150 lira verdim. 75 lirada harç ücreti için verdim ( sınav harçları) . geriye kart parası ile a2 nin harç parası kaldı. şuan kaçlira tam bilmiyorum.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
B sınıfı ehliyet olduğu zaman A2 ehliyet te 100tl lik bi indirim yapılıyor diye biliyorum ama bakalım sürücü kursum ile görüşmem lazım.Bu 440 TL indirim yapılmış hali mi yoksa standart fiyat mı tam olarak bilmiyorum.B sınıfı ehliyete başvurduktan sonra A2 yi de almaya karar verdiğim için karambole düştüm.Aynı anda başvursaydım dediğiniz belki mümkündü ama b sınıfını aldıktan sonra da A2 ye başvurursanız burda da bi indirim söz konusu bakalım sürücü kursu ile bi görüşeyimde sonucu yazarım.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
B sınıfı ehliyet olduğu zaman A2 ehliyet te 100tl lik bi indirim yapılıyor diye biliyorum ama bakalım sürücü kursum ile görüşmem lazım.Bu 440 TL indirim yapılmış hali mi yoksa standart fiyat mı tam olarak bilmiyorum.B sınıfı ehliyete başvurduktan sonra A2 yi de almaya karar verdiğim için karambole düştüm.Aynı anda başvursaydım dediğiniz belki mümkündü ama b sınıfını aldıktan sonra da A2 ye başvurursanız burda da bi indirim söz konusu bakalım sürücü kursu ile bi görüşeyimde sonucu yazarım.

hayırlısı olsun arkadaşım.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Daha ucuz brandalar var. Şimdi direkt link veremiyorum ama bendeki 3 sene idare etti beni ve motorumu.

hepsiburada.com dan almıştım.
sahibinden.com dada ucuz brandalar var ama kullanmadım.



Kedilerden kaçış yok. En iyisi seleye bez sermek. Rahat rahat yatsınlar. :p

Ya millet o kadar kafayı sıyırmış ki motorun brandasını bile çalıyorlar o yüzden tenezzül etmeyecekleri naylondan kendim bantlayarak yaparım hiç olmazsa çalındı mı diye cama çıkıp bakmam ::123434::
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
13
Metehan benim motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak fiyata dahil oldu. bugün baktım çantalara en az 45 lt lik lazım aga. en azından 1 kask ve dizliklerle eldiveni koyabilmeli. yoksa 90 liraya süper bi çanta buldum ama namusssuz 30 litre. sadece kask sığıyor. dizliklerde gireydi içine alacaktım.

Motorunuz hayırlı olsun. Ben de bugun motoru ısmarladım ancak sizin kadar iyi bir pazarlık yapamadım herhalde. Motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak için 130 TL ödeyeceğim. Neyse tadını çıkarın. Ben de pazarlık edeceğim. Bakalım ne çıkacak...:pr:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138

Yuh diyorum ya hala 4500 e 2.el motosiklet satan var :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

Motorunuz hayırlı olsun. Ben de bugun motoru ısmarladım ancak sizin kadar iyi bir pazarlık yapamadım herhalde. Motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak için 130 TL ödeyeceğim. Neyse tadını çıkarın. Ben de pazarlık edeceğim. Bakalım ne çıkacak...:pr:

Siz yapamadıysanız ben hiç yapamadım sadece yan ayaklık hediye aldım o kadar başka birşey yok :p motoru teslim alırken artık 50 lira veriyimde bana motor koruma demiriyle deri kılıf hediye etsinler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst