- Katılım
- 5 Haz 2008
- Mesajlar
- 615
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 250cc'lik bir maxiscooter almaya karar verdim.
Şu üç modeli benim için kıyaslar mısınız?
1)kymco xciting 250i
2)sym gts evo 250i
3)yamaha xmax 250
3 makine de sorunsuz makineler, bundan sonra ilk önem verdiğim konu kullanılan teknolojiler (frenler, süspansiyon, yol tutuşu, tork ve güç, yakıt tüketimi) 3. olarak önem verdiğim ise sürüş konforu. Burgman400'den vazgeçtim, onu aratmasın istiyorum.
Son olarak da bagaj hacimleri. 2 kaskı sorunsuz alabilecek olan hangisi?
Değerli tecrübe ve bilgilerinizi rica ediyorum. Şimdiden bilgilerini aktaracak herkese çok teşekkür ederim :rendeer:
Şu üç modeli benim için kıyaslar mısınız?
1)kymco xciting 250i
2)sym gts evo 250i
3)yamaha xmax 250
3 makine de sorunsuz makineler, bundan sonra ilk önem verdiğim konu kullanılan teknolojiler (frenler, süspansiyon, yol tutuşu, tork ve güç, yakıt tüketimi) 3. olarak önem verdiğim ise sürüş konforu. Burgman400'den vazgeçtim, onu aratmasın istiyorum.
Son olarak da bagaj hacimleri. 2 kaskı sorunsuz alabilecek olan hangisi?
Değerli tecrübe ve bilgilerinizi rica ediyorum. Şimdiden bilgilerini aktaracak herkese çok teşekkür ederim :rendeer: