- Katılım
- 7 Şub 2011
- Mesajlar
- 116
evet bende katılırım bu gezi işine ama bugünlerde hava çok fena be kardeşim ama bi organize olunursa ben seve seve katılırım (hafta sonu olması kaydıyle) çokta keyifli olur:queen:
bana hertürlü uyar ama milletten ses çıkmıyo ki :salut: