Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
gedelekli hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullan inşallah çantan çok güzel durmuş :) Balıkesir'den gelip İzmir'den CBF150 alacak olan bir arkadaş varsa forumda bana ulaşabilir mi?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hayırlı olsun arkadaşım . kaza bela vermesin allah. bugün bende aldım aynı renginden hafta sonu teslim edecekler kısmetse . almayı düşünen arkadaşlar acele etsin bence hondanın zammı heran gelebilir diyorum...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
gedelekli hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş:rendeer:çanta motorun rengiyle bütünlük sağlamış:cat:

aynen katılıyorum sıfır alıcaklar şimdi alsın zam gelirse kötü olur...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sıfır alacaklar alabilir. ama genede 2. elde değerli olan makina şu ekstraları olanlardır.

30 bini geçmemiş.

lastikler yeni.

çantalı

koruma demirli bakımlı temiz bi cbf

genede 3,250 eder.

tartışma başlamıştır :)

yeni doğan bebekte güzeldir.

18lik çıtırda :p


@gedekli hayırlı olsun. kaza bela vermesin Allah. içine sinsin.

ama ben bu rengi almazdım. tam bir köy motoru havası var jantlar, çanta motorun boyası. ne o öyle ya...

kırmızı siyah gri yapışkanlar ne alaka...

bari koruma demirinide griye boya derim.. :)

bu arada ilk defa goruyorum gri renginide ne zmndır bakmıyordum foruma.

daha devir saatli cbf cıktıgını sımdı öğrendim yahu...


çok geri kalmışım forumdan :)

cbf 150 hiç sorun cıkartmadıgından cok sukur girmiyorum foruma :p


HErkeze Kazasız sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Şu anda CBF150 nin granaj ve motor koruma demiri ne kadar bulunduğunuz illerde bilgilendirir misiniz arkadaşlar?
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar allah cümlemizi kaza beladan korusun. resimleri eklemek zor oldu ama sonunda ekliye bildim :)


VaScO1925 : dostum yorumun için teşekkür ederim zevk meselisi benim çok hoşuma gitti böyle birde çantada ışık da var firenlere bağlı kullanışlı ve motorun rengine uyması hoşuma gitti...
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
vasco arkadaşım bence yanılıyorsun. ben bugün yan ayaklık ve koruma demiri ile birlikte sıfır motoru almışım 3700 tl ye üstelikte 2000 tl si 6 ayda vadeli . neden gidip 20 yada 30 bindeki motora 3250 yada 3 bin verimki hemde peşin . lastikse sıfırda zaten sıfır koruma demiri yan ayaklık var ha bi çantası yok onuda ben zaten sevmiyorum istemediğimden almam. bence seninkisi teselli . üstelik yeni motordaki ekstralarada iyi bak derim gerek devir saati gerekse yeni sistem karbüratör şeffaf sinyal güçlü direk yana farlar yeni eğzoz sistemi vb. pekçok farklılık var motorda
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Güntekin ben ybr yi pegleri değene kadar yatırıyodum biraz agresifim ama neden o değil malum İStanbulda her an önümüze biri fıırlar cart diye bir taksi önüne kırar hafif ıslak yolda bunları düşünüyorum.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar yine uzun zamandır gozukemedım..
Yavaş yavaş benim cbf emekliye ayrılıyo..Cbf'i satmakla satmamak arasında iken, babamın tekrar motosiklet kullanmak istemesiyle..Motoru 10 gun içinde yeni sahibi olan babama hediye edicem:)

Bende Fuarda beğendiğim Cbr 125R ıma sahip olucam Allah'n izniyle..Gelmesini bekliyorum..

Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Herkese merhaba. Sizlere bir sorum olacak. Motosikletimin lastiklerini değiştireceğim. Fakat balans ayarı yaptırmak zorunda mıyım? Teşekkürler.

Normalde yapılması gerekir, ama tr de opsiyonel :)
Birde her yerde bulamazsın.

aldığın yer yapar hocam. ben buz motordan aldım orası yapmıstı.

İstanbul'da olmanın faydaları.

Nasıl olsa lastik değiştirmek için jantlar sökülecek, aldığın yer yapmasa bile bir balanscıya kontrol ettir diye düşünüyorum.

o zaman o usta işi bilmiyor yada işine gelmiyor. bizim jantlar aliminyum olduğu için normal araçlar gibi balans yapıp ağırlık çakabiliyorlar.

Katılıyorum. :cat:

eğer zam olursa motoru fuardan alanlar çok şanlı olmuş olur 3.750 herşey dahil çok iyi bi fiyat...fuardan almayıp şimdi gidenler 3.750+plaka,ruhsat...

Fiyat çok iyi, 2008 de aynı fiyata almıştım. Ya da yaklaşık aynı fiyat.

Valla ben lastiği değiştirdiğimde balans yapayımmı dedi, şimdi hatırlamıyorum ama biraz fazla para istedi diye herhalde yaptırmadım. Bir de otomobilden alışkanlık, lastik janta iyice oturmadan tam sağlıklı balans bence olmuyor diyerekten yaptırmadım. Başta sallıyordu. (zaten cbf lerin çoğu sallıyor sanıyorum) iki sallama herhalde birleşti ve birbirini sıfırladı ya da lastik alıştı bilemiyorum şimdi gayet iyi. :mrgreen:

Sallamıyorsa sorun yok demekir ama bence motosikletine arabandan daha fazla önem vermelisin. Sonuçta 2 teker. Ya da fifty fifty diyelim. :)


Hayırlkı olsun, kazasız belasız kullanman dileklerimle.

Ozaman 3765 tl + pirelli masrafı eyvah eyvah :D

Michelin asfaltta daha iyi. :cat:

Güntekin ben ybr yi pegleri değene kadar yatırıyodum biraz agresifim ama neden o değil malum İStanbulda her an önümüze biri fıırlar cart diye bir taksi önüne kırar hafif ıslak yolda bunları düşünüyorum.

Motosiklette eksik olan her ne ise lazım olduğunda eksikliğini mutlaka yaşarsın.
Ör, dizlik, kask, mont, ehliyet, suda kaymayan lastik,...

Heleki sıkışık trafikde her türlü akraksiyona sizi mecbur ederler.

Bu sebeple sıkışık trafikde motosiklet kullanımı çok daha riskli oluyor.

Yoksa her zaman her şey olabilir diye hareket etmek lazım.

İstanbul için katılıyorum orada 8 yıl yaşadım. Haklısın.

Samsun'ada beklerim. Aynı trafik bizdede var. İnanmayan puant saatlerinde gelsin baksın. Özellikle 100. yıl bulvarımız ve merkezden atakuma giden yolumuz çok meşhurdur.

Arkadaşlar yine uzun zamandır gozukemedım..
Yavaş yavaş benim cbf emekliye ayrılıyo..Cbf'i satmakla satmamak arasında iken, babamın tekrar motosiklet kullanmak istemesiyle..Motoru 10 gun içinde yeni sahibi olan babama hediye edicem:)

Bende Fuarda beğendiğim Cbr 125R ıma sahip olucam Allah'n izniyle..Gelmesini bekliyorum..

Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim..

Şimdiden hayırlı olsun diyorum, maddi olanakların elveriyorsa 250 liğine de bak derim AMA şunu da belirtmekte fayda var. Bizim memlekette motosiklet kullanmak tehlikeli iken racing kullanmak intihara eş değerdir. Adam şahinle gelir(çoğunu tenzih ederim) seninle kapışmak ister, seni sıkıştırır, önüne kırar vs.

Yoksa senin düşündüğün motor hız motoru değil tabii. Ama bakalım adam bunu biliyor mu? :queen:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
o zaman o usta işi bilmiyor yada işine gelmiyor. bizim jantlar aliminyum olduğu için normal araçlar gibi balans yapıp ağırlık çakabiliyorlar.

balans ayarı yok düyen ustaya usta diye gitmeyin bence:)balans ayarı olmaz olurmu ya:)bende yaptırmıştım ağırlık taktılar...

D&B honda ve mutluhan honda servislerinin söylediğini söylüyorum ben. servisin dışında söyleyen ustalarda var ama servisin söylemesini kıstas aldım ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst