Aslında yakın bir şey geldi başıma, cbf 150 ile 90la giderken birden trafik çok yavaşladı, sol şeritteydim ve arkamdaki araç beni yakından takip ettiği için onu kontrol ede ede ön tarafımdaki araç ile takip mesafesini yaklaşık 15-20 mt ayarlamıştım, öndeki araç aniden yavaşlayınca hatta durunca. Ön freni hafif arka freni sert sıkıp hafif motosiklette yükseldim, arka taraf kampana tam kilitlenmedi ama kaymaya başladı, aynı zamanda yalpalamaya. biraz daha hafiflettim frenlerin ikisini de tekrar dengede kalınca yine aynı sertlikte sıktım bir yandan da önümdeki araç hızla büyüyor

birkaç saniyede önümdeki aracın sağında yarım metre kala durdum.Bir elim debriyajda sıkı sıkıya kavramış diğer elim ön frendeydi. durduğum yerde ayaklarımı bastım vitesi boşa alıp kendime geldim ( hala sol şeritteyim) sonra tekrar kalkışı yapıp devam ettim.