[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 18 Şubat 11 Cuma

Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Herkese selamlar...

[MT İstanbul] Cruiser, Chopper ve Costum kullanıcıları olarak artık klasikleşen haftalık görüşmelerimize aralık vermeden devam ediyoruz :)

İlgilenen herkesi aramızda görmekten mutluluk duyarız...

Bu Hafta Pide Kebap Yiyelim Diyoruz;

Tarih: 18 Şubat 2011 Cuma

Saat: 19:30

Yer: Küçükyalı Faroz Pide Akçaabat Köfte

Ulaşım: http://maps.google.com/maps?f=q&sour...8&z=12&iwloc=A


NOT: Tabiki herkesin motosiklet ile katılımını bekleriz ama kış nedeniyle Hava Mualefetinin ne durumda olacağı belli olmadığı için kötü hava koşullarında motosiklet ile katılım zorunlu değildir...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Güzel karar:rendeer: sevmiştim pidesini. Tabiiki ortam çok daha güzeldi ve yine öyle olacak :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Haritaya linkine tıklayınca Foraz pide amerika şubesi çıkıyor, mekan biraz uzak :p
ama müsait olursam gelebilirim. ;)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Siz bulusabiliyormusunuz hakikaten?:silent:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Artık buluşmalarımızı uzak diyarlara taşıdık Amerikanın safkan cruisercılarıda farozda olacakmış. Birdahaki buluşmada "Tony'nin yeri" nde olacak :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Doğru harita linki bu olması lazım.

Benim evime olan mesafesi İBB sitesinde ölçtüm 55mt çıktı :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Haritaya linkine tıklayınca Foraz pide amerika şubesi çıkıyor, mekan biraz uzak :p
ama müsait olursam gelebilirim. ;)

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Artık buluşmalarımızı uzak diyarlara taşıdık Amerikanın safkan cruisercılarıda farozda olacakmış. Birdahaki buluşmada "Tony'nin yeri" nde olacak :cherry:

Ama yapılmaz ki bu...:p
Duygularımla oynadınız:p Tam da kaç ay sonra bir buluşmaya katılırım diye seviniyordum...:pale:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
cenki yalanci cikarmiyalim haydin arkadaslar haritadaki yerde bulusalim simdi yola ciksak bulusma aksami orda oluruz :mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
:queen::queen::queen:

Gideriz abicim, zaten ben o linki koyarken Amerika olduğunu biliyodum :) ama yılı yanlış yazmışım, 2012 Olcaktı o :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Cuma gününe yağışlı gösteriyor ama sorun değil tabiki :)

soğuk hava,sıcak pide,cruiser toplantısı,hoş sohbet,sıkı dostluklar, çok çekici geliyor :)

Mekanın pidesi güzeldi :)
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Büyük bir aksilik çıkmazsa Eşim ve Ben rutin oradayız. (Bu sefer hanımları getirsin herkes yav :) Geçen seferki buluşmada kızcağız sıkıldı )
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
Büyük bir aksilik çıkmazsa Eşim ve Ben rutin oradayız. (Bu sefer hanımları getirsin herkes yav :) Geçen seferki buluşmada kızcağız sıkıldı )

haklıısın kardesim müsait olursa eşim de gelir. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------

Haritaya linkine tıklayınca Foraz pide amerika şubesi çıkıyor, mekan biraz uzak :p
ama müsait olursam gelebilirim. ;)

gecen hafta gelmissin kendini tanıtmadan oturmussun.:p ben dedim bu tanıdık selam verdi .. madem 55 mt. gelmessen motorunun aküsü bitsin :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Cuma akşamı hava iyi olacak gibi... Yine motorları çekecez yanyana ama korkuyorum valla göze gelecez diye :) Pek güzel görünüyorlar yahu :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
1.GV650i
2.pause
3._Engin_
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Garderbuena
11-BBelt
12-yasdal
13-key-x
14- ... ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst