Gt250r arıyorum...

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Arkadaslar gt250r arıyorum

gri
kırmızı
kırmızı-siyah renklerinde


km si yuksek olmayan modeli 2007 olan 2008de hyosung varmı bilmiyorum kanuni olmasın lutfen dürüst satıcılar özel mesajla yada [email protected] adresinde ulasırsa sevinirim neyi var neyi yok söyleyin cunku geldiğimiz zaman nasılsa görücez... mantıklı fıyat aralıgında olsun abartmadan yok lastık takımı ayna takımı dıslı zıncır degişti karbon sınyal oldu egsoz taktırdım gıbı modıfıye ettım dıge fıyatta ucma yapmayın durust satıcı olun fıyat herturlu konusulur anlasılır teşekkurler :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
220
26485793 sahibindende bu numaralı ilanda benim motor var arkadaşım. beğenirsen konuşulur önemli olan içine sinmesi tabi. kafana yatarsa sahibindenden mesaj at cevaplarım...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Acayüp adlı üyede var kendisi yeni aldı ve motoru elden geçirdi şimdide satıyor... Turuncu siyah renkte egzozunu falan değiştirdi bildiğim kadarıyla hiç bir kusuru yok motorun. Güzel motor kısacası. İstersen özelden ulaş kendisine
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Acayüp adlı üyede var kendisi yeni aldı ve motoru elden geçirdi şimdide satıyor... Turuncu siyah renkte egzozunu falan değiştirdi bildiğim kadarıyla hiç bir kusuru yok motorun. Güzel motor kısacası. İstersen özelden ulaş kendisine

Satmaktan vazgeçtim :) yaz geliyor o kadar emek verdim . Tadını çıkarmam lazım.
Birde son zamanlar üst üste az km yapmış yüksek model sahibinden temiz etiketi ile satılan birkaç motorla karşılaştırınca benim makinenin kıymetini bir kere daha anladım. Ve km hiçbirşey nasıl ne şekilde kullanıldığı herşeydir görüşüm dahada pekişti bu arada.
Bu arada yanına birde gv aldımmı ohh mis :) (gönlüm en az 800cc den yana ama kısmet artık )

Arkadaşta gönlüne göre bir motor bulur inşallah. Fakat tavsiyem sakın olaki resimler ve rakamlarla değerlendirmeyin. Mutlaka gidip görüp karşılaştırın. KM sahtekarlığınada dikkat edin.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
daha önce hyosungu 30.000 km kulladım sonra sattım şimdi tekrar yeni bi tane alıcam yanına gittigim zaman neyi var neyi yok alarım bide yanıma kemali aldımmı o iyi bilir hyoları :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:50 ----------

26485793 sahibindende bu numaralı ilanda benim motor var arkadaşım. beğenirsen konuşulur önemli olan içine sinmesi tabi. kafana yatarsa sahibindenden mesaj at cevaplarım...

dostum konyadasın :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Okan noldu fazer işi yattımı ?

abi arabayı değiştiricez aynı zamanda hem yeni araba hem fazer agır kacıyo paranın yarısını araba ıcın babama verdım simdi okulda bitti askerlik yakındır... bende gidene kadar bir tane daha hyosung parcalıyım dedim gelince nasılsa butun motorlar benim :D fazer alırsam aldıgıma degmeden yatıcak motor :( onada içim el vermedi
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
haklısın,hayırlısı umarım bulursun temzi bir motor.
Fazer da lazım olursa Kemalden alırsın artık arada :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Yanlız Eyüp abideki gt diğer gt lerden falan başka,baya güzel sesi olsun görüntüsü olsun gerçek bir modifiye.Ve tertemiz.Bence de abi eğer paraya ihtiyacın falan yoksa satma çünkü çok hoş olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst