Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
normalde sahibinden ilanları zamanla fiyat düşürürken cbf500 sahipleri fiyatları yükseltiyor :)

sahibinden de takip ettiğim 3 ilan da son 15 gün içersinde fiyat arttırdı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
altın gibi mubarek :). bende almak istedim fakat 8 bin tlden başladıgı için vazgeçtim. onun yerine er6-n-f alınabilir ve daha iyi olur. biraz daha koyarsan fazer alırsın z750 alırsın vs. benim aklımdan cbf 500 için geçen fiyat 6-7 gibi neden piyasası bu kadar yuksek anlamadım, ama guzel motor :))
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
altın gibi mubarek :). bende almak istedim fakat 8 bin tlden başladıgı için vazgeçtim. onun yerine er6-n-f alınabilir ve daha iyi olur. biraz daha koyarsan fazer alırsın z750 alırsın vs. benim aklımdan cbf 500 için geçen fiyat 6-7 gibi neden piyasası bu kadar yuksek anlamadım, ama guzel motor :))

z750 ile mi kıyaslamaya çalışıyosun cbf500 ü. üzerine bir parça daha koya koya 1200gs bile alabilirsin :) 8 veren 9 da verir, 9 veren 10 verir, 10 veren 12 de verir, 12 lira veren 15 lirada verir.... diye 50.000 tl ye güzel bir gs sahibi olabilirsin :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
tabiki kıyaslanır fakat söyle; o paraya daha başka hangi motoru alabilirim dersen seçenek çok cıkıyor ve bunun için oyle yuksek paralara gerek yok8-9 milyar en ucuz cbf oldugunu varsayarsak 9- 10 milyara zaten z750, fazer var. yine 8-9 milyara er6-n-f de var. yanlış anlama motoru kötülemiyorum cunku bende isterdim altımda olsun. Yalnız demek istediğim fiyatı neden yuksek muadilleri bu fiyatlardayken. Adasel siz olsanız cebinizde 9 milyar olsa önünüzde fazer,er-6-n-f, cbf 500 olsa hangisini secerdiniz merak ettim? :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
z750 ile mi kıyaslamaya çalışıyosun cbf500 ü. üzerine bir parça daha koya koya 1200gs bile alabilirsin :) 8 veren 9 da verir, 9 veren 10 verir, 10 veren 12 de verir, 12 lira veren 15 lirada verir.... diye 50.000 tl ye güzel bir gs sahibi olabilirsin :)


selçuk bey size öm bıraktım dönüş yapmadınız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 ----------

tabiki kıyaslanır fakat söyle; o paraya daha başka hangi motoru alabilirim dersen seçenek çok cıkıyor ve bunun için oyle yuksek paralara gerek yok8-9 milyar en ucuz cbf oldugunu varsayarsak 9- 10 milyara zaten z750, fazer var. yine 8-9 milyara er6-n-f de var. yanlış anlama motoru kötülemiyorum cunku bende isterdim altımda olsun. Yalnız demek istediğim fiyatı neden yuksek muadilleri bu fiyatlardayken. Adasel siz olsanız cebinizde 9 milyar olsa önünüzde fazer,er-6-n-f, cbf 500 olsa hangisini secerdiniz merak ettim? :)


arkadaşım söyledigin mantıken dogru ancak şöyle bir düşün 9000 e aldıgın cbf 500 çok temiz ve sorunsudur. ama 10000 e buldugun z750 oynanmamış yeri kalmamıştır. ayrıca 4 silindir bir makinanın ne zaman nerede patlak verecegini, işletim ve bakım maliyetlerini düşündügünüz zaman vazgeçersiniz zaten.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
cbf500 kullandığıma göre seçimim bariz ortada. Ben 2,5 sene önce 9.150 Liraya aldım motorumu. Ama pırıl pırıl ve oldukça düşük km deydi. hatta ve hatta son 1-2 sayfasını okursan topiğin yeni bir cbf500 daha baktığımızı görürdün. hatta bulduk motoru. noter satışını da bu sabah yaptık. Çok yakın bir arkadaşıma aldık. Benim kadar anlamadığı için motoru bulmayı ve bütçeyi tamamen bana bıraktı. şimdiki motoru da 8.650 liraya bitirdik.

Kısacası bugün 8650 liraya cbf500 aldık :) cbf500 ü sadece görüntüsü güzel diye tercih etmiyoruz. bu motorun yakıtı ekonomik, bakım maliyetleri ekonomik. yani 4 silindir bir fazer ile cbf500 arasında alırken maliyet farkı pek yok ama kullanırken epey fark oluyor. diğer bir sebebi de cbf500 sorunsuz bir makine. zamanında bakımını yaparsan ve redline da kullanmazsan 100.000 km leri rahatlıkla görürsün bu motorda.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Bora Abi inan üzüldüm bana baştada söylediğinde. İnşallah gönlünce olur yine. Adana bize uzak olmasa senin motora talip olurduk inanki.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sağlık olsun kardeş,durumu düzeltince yine alırız inşallah.ne yazıkki bazılarının söylediği gibi teğet geçmedi.:pr:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
55
cbf 500 üm için yedek perça nerden bulabilirm bildiğiniz parçacılar var mı? Arka disk inceldi değişmesi lazım
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
buradaki fiyatını bilmiyorum ama,eğer getirtebilirseniz arka disk EBAY'da 45 $.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
55
ebay den aldık diyelim kargo ile gelince gümrük vergisi biniyor mu üstine acaba
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
slm arkadaşlar aranıza banada yer açın. 2006 model cbf 500 siyah renk birkaç güne gelecek.

plaka 34 ben plakayıda degiştirecegim. noter masrafı 142,5 liraymış. bunun haricinde ne masraf gider. evraklar elime geçtiginde yapmam gereken nedir. herkese iyi forumlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ebay den aldık diyelim kargo ile gelince gümrük vergisi biniyor mu üstine acaba

yanlış bilmiyorsam,150 euro yu geçmezse gümrük yok.

sayın adanalı motorunuz oldukça temizmiş keşke ankarada olsaydınız :)

sağlık olsun.aslında çok da uzak değiliz.500 km.yada 5 saat.

slm arkadaşlar aranıza banada yer açın. 2006 model cbf 500 siyah renk birkaç güne gelecek.

plaka 34 ben plakayıda degiştirecegim. noter masrafı 142,5 liraymış. bunun haricinde ne masraf gider. evraklar elime geçtiginde yapmam gereken nedir. herkese iyi forumlar.

hayırlı olsun,güle güle kullanın.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
sağlık olsun kardeş,durumu düzeltince yine alırız inşallah.ne yazıkki bazılarının söylediği gibi teğet geçmedi.:pr:


ben çok almak isterdim ama istediğiniz para bu tempoda 15 temmuzda elimde olacak...hayır bende mi bir uğursuzluk var ki bilemedim...:pale: özel mesaj atıp sizden bilgi almıştım...şaka yollu satarsanız falan yazmıştım...daha iyileri olur inşallah....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------

cbf500 kullandığıma göre seçimim bariz ortada. Ben 2,5 sene önce 9.150 Liraya aldım motorumu. Ama pırıl pırıl ve oldukça düşük km deydi. hatta ve hatta son 1-2 sayfasını okursan topiğin yeni bir cbf500 daha baktığımızı görürdün. hatta bulduk motoru. noter satışını da bu sabah yaptık. Çok yakın bir arkadaşıma aldık. Benim kadar anlamadığı için motoru bulmayı ve bütçeyi tamamen bana bıraktı. şimdiki motoru da 8.650 liraya bitirdik.

Kısacası bugün 8650 liraya cbf500 aldık :) cbf500 ü sadece görüntüsü güzel diye tercih etmiyoruz. bu motorun yakıtı ekonomik, bakım maliyetleri ekonomik. yani 4 silindir bir fazer ile cbf500 arasında alırken maliyet farkı pek yok ama kullanırken epey fark oluyor. diğer bir sebebi de cbf500 sorunsuz bir makine. zamanında bakımını yaparsan ve redline da kullanmazsan 100.000 km leri rahatlıkla görürsün bu motorda.

değerli arkadaşım bende o zaman sıradayım...15 temmuza siparişimi veriyorum sana şimdiden...2006-2007 model...az kilometreli...limit 9000TL....gelirim,alırım,giderim...son derece ciddiyim...
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Arkadaşım cbf500'ün hiç bir kusuru, kötü yanı ya da dezavantajı yok. Hatta kronik arızası hiç ama hiç yok. Çok dengeli bir motor. Görüntüsü tok bir motor. Bilmem ki daha ne diyeyim. Ben bugüne kadar cbf500 kullanıpta memnun kalmayan görmedim. Gönül rahatlığıyla paranı bastırıp alabileceğin bir makine. Ha dediklerimden kuşku duyuyorsan topiğin tamamını oku derim. Bakalım problem yaşayan bulabilecekmisin? Diğer bir alternatifin daha varsa şayet o motorun da topiğini oku. Hangisinde daha az sorun duyarsan onu al derim.

CBF500 alırken km den korkma. 40.000 de bir cbf500 ü rahatlıkla alabilirsin. Ancak dikkat etmen gereken husus bakımları, motorun temiz kullanılıp kullanılmadığı, kazalı olup olmadığı.

Çok teşekkürler işin aslı gsr 600 e de takıldım cbf 500 fiyatları biraz yuksek olunca buna bunu vereceğime bunumu alsam diyorum topic lere bakıyorum cbf 500 beya gsr 600 memnun gözüküyorlar tabi çok fazla soru sorulmamış genelde aksesuar soruları falan tabi küçük motosikletler daha çok hırpalandığı için ne kadar dayanıklı veya kusurları neler olabilir muhakemesini yapabiliyorsun gerçi cbf ler çok dayanıklı motorlara sahip yalan olmasın hondanın en uzun ömürlü motorunun cbf 500 oldugunu biliyorum yalnız biraz fazla yakıyor gibi gsr600 daha ekonomik ve güçlü görünüyor tehlikede arz edebilir bilmiyorum kafam karışık keşke cbf 500 ün fiyatı artmasaydı tercihler çoğaldı :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
cbf 500'ün 4 silindir öncesi iyi bir geçiş motoru olduğu söyleniyor. ancak fiyatların yükselmesi cazibesini bence düşürüyor. ben kendi adıma alıp 1-1,5 sene binmeyi ve sonrasında 600 cc'ye geçmeyi düşünüyordum. ancak 9'lu fiyatlara çıkınca 600'lüklerin fiyatlarına epey yaklaşmış oluyoruz. bu durumda biraz daha tecrübe kazanıp direk 600 almak bana cazip gelmeye başladı, ki konuştuğum herkes cbf 500'e bu kadar para vermektense 600 almanın daha mantıklı olduğunu söylüyor. alım-satımdan kaybedeceğimizi de düşünürsek ben de öyle düşünmeye başladım. hayırlısı artık :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
cbf 500'ün 4 silindir öncesi iyi bir geçiş motoru olduğu söyleniyor. ancak fiyatların yükselmesi cazibesini bence düşürüyor. ben kendi adıma alıp 1-1,5 sene binmeyi ve sonrasında 600 cc'ye geçmeyi düşünüyordum. ancak 9'lu fiyatlara çıkınca 600'lüklerin fiyatlarına epey yaklaşmış oluyoruz. bu durumda biraz daha tecrübe kazanıp direk 600 almak bana cazip gelmeye başladı, ki konuştuğum herkes cbf 500'e bu kadar para vermektense 600 almanın daha mantıklı olduğunu söylüyor. alım-satımdan kaybedeceğimizi de düşünürsek ben de öyle düşünmeye başladım. hayırlısı artık :)


bu konuda kesinlikle yanılıyorsunuz. 7500-10000 arasında cbf 500 alınabiliyor. ortalama 8500-9000 diyelim. alacagınız motosiklet işletim maliyeti düşünüldügünde gsr600 den daha ekonomik olacaktır. 10000 e buldugunuz gsr 600 ne kadar güvenilir olacaktır. kmsi düşürülmüş oynanmadık yeri kalmamış bir motosiklet olacaktır. araştırmaya başladıgınızda temizini 12000 den aşagı alamayacaksınız. hal böyle oluncada arada oluşacak 3000-3500 gibi rakam iyi paradır.

birde işin diger yönünden bakalım. gsr 98 hp 4 silindir mermi gibi makina. yakıt olarak 1000 cc lerle aynı yaktıgı söylenmekte. cbf 500 çok daha dengeli bir motosiklet. ybr den sonra 600 cc risk oluşturur.

son olarak piyasada temiz er5 ler 7000 gibi rakamlara satılıyor. gs 500 ler de 6-7 binlere alıcı buluyor. cbf 500 her iki modeldende daha üstün daha güçlü ve tasarım olarak konfor olarak frenler olarak iki modeldende üstün konfor olarakta çok daha başarılı. motor ömrü olarakta sorunsuz bir model. bakımları yapılmış bir cbf 500 20 yıl sonrada piyasada saat gibi çalışır vaziyette dolaşacaktır. haliyle bence fiyatı çok degil. zaten cbf 500 kullanıcıları genel anlamda aklı başında insanlar. yani bu motosikleti keyf için alıyorlar. dolayısıyla kullanıcıları bilinçli ve belli kültür seviyesine sahip.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst