PTT de çalışan varmı?

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Çalışan motosikletli kargo elemanı olarak , başka çalışan varsa lütfen bana mesaj atabilirmi,sormak istediğim bazı özel sorular var..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ben 2009 da iş başı yaptım yanı ilk başlayanlardanım denebilir
ve ocak 3 te ayrıldım.

öğrenmek istediğin tam olarak nedir acaba???
her daim motorcu aradıkları bi gerçek ama :)))
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ssk kesıntısız yatıyor,
ıhale surecı son buldugunda sozleşmelı oldugundan hıcbır cıkış hakkı verılmıyor,
yemek yok motor sende kalıyor ve benzın şirketten,

verilen maaş,
825 cıvarı ele gecen mıktar,
fakat yuki cup motor kullanılmakta ve motorların neredeyse hepsı durda durumda,
motoru satın almak şartıyla işe alabılırler,
motor kullanıcıya 300 tl ıle satılıyor ve her sorun kullanıcıdan mesuldur,
ben satın almamıştım o başka bi konu tabıkıde :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
ssk kesıntısız yatıyor,
ıhale surecı son buldugunda sozleşmelı oldugundan hıcbır cıkış hakkı verılmıyor,
yemek yok motor sende kalıyor ve benzın şirketten,

verilen maaş,
825 cıvarı ele gecen mıktar,
fakat yuki cup motor kullanılmakta ve motorların neredeyse hepsı durda durumda,
motoru satın almak şartıyla işe alabılırler,
motor kullanıcıya 300 tl ıle satılıyor ve her sorun kullanıcıdan mesuldur,
ben satın almamıştım o başka bi konu tabıkıde :)

diğerleriyle kıyaslayınca maaş pek içaçıcı deıl . motorlarda içaçıcı deıl :S pekı calısma saatlerı iş yoğunlugu felan nasıl oluyor ?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
diğerleriyle kıyaslayınca maaş pek içaçıcı deıl . motorlarda içaçıcı deıl :S pekı calısma saatlerı iş yoğunlugu felan nasıl oluyor ?

çalışma saatleri bölgeye göre değişim gösteriyor,
mesela belirli bi şekilde işi öğrendikten sonra 3.4 olmadan işin bitiyor,
c.tesi 12 de iş bitiyor.

yanı kesınlıkle bölyege ve senin hızına yanı dağıtımı hızlı yapmana bağlı,,,
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
çalışma saatleri bölgeye göre değişim gösteriyor,
mesela belirli bi şekilde işi öğrendikten sonra 3.4 olmadan işin bitiyor,
c.tesi 12 de iş bitiyor.

yanı kesınlıkle bölyege ve senin hızına yanı dağıtımı hızlı yapmana bağlı,,,

o iyiymiş işde :) saat 9 damı başlıyoruz sabah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

bu arada dün sinirle volanı sökmeye zorlarken bobine zarar vermişim :D 25-30 tl masraf acdık durduk yere kaş yapalım derken göz cıkarttık :DD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst