[MT İSTANBUL] görüşemez olduk buluşması 06 Şubat 2011 pazar

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Asıl sen unuttu beni. Benim yarim asker, bi Allah kavuştursun topiği açtın mı bakayım.. ::miiz::::miiz::

Fidıl ı aldın alalı girdiğin mi var siteye?.... Alana kadar da giriyormuydun ki?....:wiinkk::wiinkk:

Bi de topic beklersin.... :wiinkk::wiinkk::)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
çay 2 liraysa bende katılamayacagım arkadaşlar :p
benide yazın tekirdagdayken kendi grubumuzlaydık ama istanbulda pek motorcu dostumuz yok, cuma günü ilk burdada ikinci adımı atalım :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Fidıl ı aldın alalı girdiğin mi var siteye?.... Alana kadar da giriyormuydun ki?....:wiinkk::wiinkk:

Bi de topic beklersin.... :wiinkk::wiinkk::)

Evet haklısın ama giriyorum yazmıyorum. Hiç yazasım gelmiyo abi ya :silent: Bilmiyorum sebebini.
Bu arada fiddle ım çok güzel beee ::blushani
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Klasik; Emre çalışıyor o gün :pale: Görüşemiyoruz gerçekten ne kadar oldu yahu :silent:
Çi köfteleri kapıp Gürkan'lara geldiğiniz bir gün bize de haber verin de görüşelim Alper bey :mrgreen: Alıyoruz haberlerinizi ne kadar görüşemesek de :cherry:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
iki bina yanimda beyoglu cafe ;) cayim elimde gelirim ama yinede gelirim insallah.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Klasik; Emre çalışıyor o gün :pale: Görüşemiyoruz gerçekten ne kadar oldu yahu :silent:
Çi köfteleri kapıp Gürkan'lara geldiğiniz bir gün bize de haber verin de görüşelim Alper bey :mrgreen: Alıyoruz haberlerinizi ne kadar görüşemesek de :cherry:

tamam yeşim gürkana sölerim haber ver diye
ama gürkan hepsini ben yerim diye haber vermezse ben karışmam :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yok, ben Gürkan'ın daha fazla çiğ köfte yemek isteyeceğini sanmıyorum Alper:p İçinde çiğ köfte ağacı çıkacak yoksa adamın bu gidişle anladığım kadarıyla.:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Yok, ben Gürkan'ın daha fazla çiğ köfte yemek isteyeceğini sanmıyorum Alper:p İçinde çiğ köfte ağacı çıkacak yoksa adamın bu gidişle anladığım kadarıyla.:mrgreen:

bişi olmaz ona
gideceğim zaman ikiside çiğköfteleri almadan gelme diyolar :mrgreen::p:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Klasik; Emre çalışıyor o gün :pale: Görüşemiyoruz gerçekten ne kadar oldu yahu :silent:
Çi köfteleri kapıp Gürkan'lara geldiğiniz bir gün bize de haber verin de görüşelim Alper bey :mrgreen: Alıyoruz haberlerinizi ne kadar görüşemesek de :cherry:

Bi an bana diyosun sandım dı....Ne gürkanı diyorum.... :queen::queen::queen: Sanki tek Alper benim ya.... :queen::queen::queen::queen:





Sİr Winston da bile 2.5 lira.... Bu neresi yahu.... :p

İçtiğim en pahalı çay 4.5 li,raydı...Konak pier de..... Lan 4 çay insanın midesine bu kadar otururmu.... :pr::pr:

Gelin izmire çaylar beleş..İçebildiğiniz kadar.... Bizden... :p
İçemediğinizi paket bile yaparız... :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hmm şimdi anladım. alper abi cafeyle anlaşmış içilen çaylardan komisyon alıcak :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
heh aferim ilhan adım bi komisyoncuya çıkmamıştı tam oldu
bugüne kadar düzenlediğim hangi etkinlikte komisyon aldığımı duydun sen bakiiim:farao:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi an bana diyosun sandım dı....Ne gürkanı diyorum.... :queen::queen::queen: Sanki tek Alper benim ya.... :queen::queen::queen::queen:





Sİr Winston da bile 2.5 lira.... Bu neresi yahu.... :p

İçtiğim en pahalı çay 4.5 li,raydı...Konak pier de..... Lan 4 çay insanın midesine bu kadar otururmu.... :pr::pr:

Gelin izmire çaylar beleş..İçebildiğiniz kadar.... Bizden... :p
İçemediğinizi paket bile yaparız... :p

Sen topiği karıştırdın sanırım ee yaşlılık tabii aynı cenerasyonuz malum :queen:
Ben İzmir'e geleyim de çaylara 5 lira da vermeye razıyım o derece yani :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst