- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Asıl sen unuttu beni. Benim yarim asker, bi Allah kavuştursun topiği açtın mı bakayım.. ::miiz::::miiz::
Fidıl ı aldın alalı girdiğin mi var siteye?.... Alana kadar da giriyormuydun ki?....:wiinkk::wiinkk:
Bi de topic beklersin.... :wiinkk::wiinkk: