- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
Arka tutunma aparatını söktüm, nasıl olmuş?
Neden söktün derseniz;
-Artçılarım çok tecrübesiz, bana tutunduklarında daha güvenli seyrediyoruz. (Milletin benden tutunmasına bayılmıyorum, yanlış anlaşılma olmasın. Amaç sadece güvenlik)
-Bir de nasıl duracağını merak ettim, stop lambasını çok arkaplanda bırakıyordu.
Görüntüler
Neden söktün derseniz;
-Artçılarım çok tecrübesiz, bana tutunduklarında daha güvenli seyrediyoruz. (Milletin benden tutunmasına bayılmıyorum, yanlış anlaşılma olmasın. Amaç sadece güvenlik)
-Bir de nasıl duracağını merak ettim, stop lambasını çok arkaplanda bırakıyordu.
Görüntüler