- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
arkadaşlar geçen gün bir arkadaşımın motorunu alıp (zat ) biraz kullanmak istedim ancak rüzgar nedeniyle 35 km hızı geçemedim motor yan yan kayıyordu rüzgardan çok fazla etkileniyordu... ancak yanımdan başka model motorlar hızla geçiyordu acaba bu zat ın bir sorunu mu yoksa o motorda mı bir sorun vardı ?
eğer sağı solu komple açık bir yolda gitti isen ve rüzgar sağlam esiyosa doğrudur, çok savruluyor. bende edirnede yakalanmıştım böyle bi rüzgara ve 20km hızı geçememiştim.
rüzgar haricinde zatın daha doğrusu scooterların savrulmasının sebebide ağırlık dağılımının dengesiz olması. bütün ağırlık arkada, ön taraf boş, o yüzden rüzgar geldimi ön taraf kendi kendine sağa sola gidiyor.