fz6 fazer arıyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb arkadaşlar ben osmaniyeden yunus:).
fz6 fazer almaya karar verdim osmaniye civarı illerde fazer satıcısı satıcı var ise görüşebiliriz yalnız mavi renk düşünmüyorum arkdaşlar şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sürekli sahibindeni kontrol ediyorum ama belki henüz ilan vermemiş veya satmaya karar vermemiş kişiler bana ulaşabilirler diye burayaa yazdım :)
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
özel bi sebep varmi fazer düsünmenizde. yada hic test etme imkaniniz oldumu.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
neden bu fazeri hiç sevmiyorum :silent: bi düşüneyim bulunca yazarım buraya
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Millet konu acar takip etmez arkadas. Laf olsun iste konu acayimda ne olursa olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Millet konu acar takip etmez arkadas. Laf olsun iste konu acayimda ne olursa olsun.
arkadaşım konu açıp takip ediyoruz ama saat gecenin 11 ini geçmiş gittik evimize yattık hata mı ettik. bak sabah tekrar kontrol ediyoruz. geceyi konu takip edeceğim diye işyerinde geçirmeye niyetim yok.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
mrb arkadaşlar ben osmaniyeden yunus:).
fz6 fazer almaya karar verdim osmaniye civarı illerde fazer satıcısı satıcı var ise görüşebiliriz yalnız mavi renk düşünmüyorum arkdaşlar şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.

Arkadaşım Ceyhanda 2005 model gri(Çift Renk) bi arkadaşımda var.18000 Km de yanılmıyorsam 12500 tl istiyor.Telefonu 0535 6289826 Arkadaşın adı Özden.
Birde Adanada 2006 Model oda Gri Km sini Bilmiyorum istersen onunlada görüşebilirsin Tel. 05322162922 bu arkadaşın adı da Muzaffer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özel bi sebep varmi fazer düsünmenizde. yada hic test etme imkaniniz oldumu.

Fazeri kullanmadım daha önce. kullanım alanıma göre en uygun olarak fazeri gördüm. kullanım alanımı soracak olursanız.

yazları yayla evime gidiyorum ve yayla yoluda bayağı yokuş olduğu için 600 cc yani torklu olmasına önem veriyorum. gençlikten dolayıda biraz sport olması lazım :) fazer gözüme hoş görünüyor .şehir içinde uysal şehirler arasındada ortalığı yırtması lazım.Araştırdığım kadarıyla aradığım özellikleri bu motorda gördüm tabi kullanıcılarından tavsiye ve şikayeter dahilinde fikrimde değişiklik gösterebilir.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Neden Fazer? Sorusunu bence iyice araştırın. İnternette bolca bilgi var kusurlarına dair. Dergilere bakın "motor on" dergisine bakabilirsiniz.Diğer marka ve modellere iyice araştırın. Neden bu kadar fazer satılıyor, bunu da araştırın. Tork beygir dengesini araştırın. ABS var mı yok mu, varsa yoksa ne işe yarar araştırın.Yamahanın marka desteğini araştırın.Düşük vitesde giderken, yüksek hızda iseniz, arka tekerin kitlenip kitlenmediğini, enjeksiyon arızası ne sıklıkla verip vermediğini araştırın. Artçının arkada rahat edip etmediğini araştırın.Motosikletin sürüş karakterini araştırın. Devir aralığını, hızını, uzun ömürlü olup olmadığını araştırın. Başka deneyimlere açık olun ve marka fanatizmi yapmadan araştırın ama bunları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden Fazer? Sorusunu bence iyice araştırın. İnternette bolca bilgi var kusurlarına dair. Dergilere bakın "motor on" dergisine bakabilirsiniz.Diğer marka ve modellere iyice araştırın. Neden bu kadar fazer satılıyor, bunu da araştırın. Tork beygir dengesini araştırın. ABS var mı yok mu, varsa yoksa ne işe yarar araştırın.Yamahanın marka desteğini araştırın.Düşük vitesde giderken, yüksek hızda iseniz, arka tekerin kitlenip kitlenmediğini, enjeksiyon arızası ne sıklıkla verip vermediğini araştırın. Artçının arkada rahat edip etmediğini araştırın.Motosikletin sürüş karakterini araştırın. Devir aralığını, hızını, uzun ömürlü olup olmadığını araştırın. Başka deneyimlere açık olun ve marka fanatizmi yapmadan araştırın ama bunları.

kullanım alanımı yazdım peki sizce hangi motor fazere rakip olabilir.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Bana göre fazerın sadece görüntüsü diğer markalara göre agresiflik arz etmektedir.En yüksek gücünü hangi devir aralığında verdiği önemli. Fazerın tüm kusurları, otoritelere göre, Fazer 800'de giderilmiştir. Kullanım amacınıza uygun olarak, herkes kendi malını över, tavsiye eder klişesine takılmadan, suzuki bandit 650 abs önerebilirim. Fazer kadar sert ve hızlı bir motosiklet istiyorsanız doğrudan bu amaç için üretilmiş racing motosikletlere bakın lütfen. Bu arada ben de Hatay/Dörtyolluyum ve Osmaniye'y çok geldim, özellikle Salı Pazarına. Aşağıdaki konuyu okuyun lütfen. http://www.motosiklet.net/forum/mot...650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
bence fazerin rakipleri suzuki dl 650 vstrom yada honda cbf600 de listene eklemende fayda var. ayrıca yukarıda arkadaşımızın önerdigi bandit 650de sizin için iyi bir seçim olacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suzuki de güzel motor ama sanki fazer daha gösterişli geldi bana özellikle egzoz aksamı bi başka duruyor. fazer kullanıcı bi ka. kişiyle görüştüm gözü kapalı alabilirsin diyorlar. tabiki 2. eli olan bir motorda çok önemli istanbuldan bir motor galerisiyle konuştum fazer çok rahat alıp satılabilecek bir motor olduğunu söyledi. bizim gibi orta halli kişiler için 2. eli olması çok önemlidir.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Söylediklerinize katılıyorum. DL'yi düşündüm ancak arkadaş biraz daha hızlı ve agresif kullanım için bir motosiklet aradığı için önermedim. CBF'te ruh yok gibi. Öylesine bir motosiklet gibi.Tarzı yok gibi. Kaba ve hantal bir görünüm arz ediyor bana. Çekiciliği yok ve "hadi üzerime bin ve bas gaza demiyor" CBF. Tabi ki bunlar kendi düşüncelerim kimse katılmak zorunda değil. Araştırmalarımda banditin 2 yıldır üretildiği ve bugune kadar olgunlaşarak ve mükemmeleşerek geldiğini gördüm.Neredeyse kronik bir sorunu bulunmadığını, parça sıkıntısı olmadığını okudum ve öğrendim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Söylediklerinize katılıyorum. DL'yi düşündüm ancak arkadaş biraz daha hızlı ve agresif kullanım için bir motosiklet aradığı için önermedim. CBF'te ruh yok gibi. Öylesine bir motosiklet gibi.Tarzı yok gibi. Kaba ve hantal bir görünüm arz ediyor bana. Çekiciliği yok ve "hadi üzerime bin ve bas gaza demiyor" CBF. Tabi ki bunlar kendi düşüncelerim kimse katılmak zorunda değil. Araştırmalarımda banditin 2 yıldır üretildiği ve bugune kadar olgunlaşarak ve mükemmeleşerek geldiğini gördüm.Neredeyse kronik bir sorunu bulunmadığını, parça sıkıntısı olmadığını okudum ve öğrendim.
gerçekten çok güzel bir yorum yapmışsınız cbf konusunda hiç bir tarzı olmayan bir motor teşkil ediyor benim içinde. o kadar yüksek parayı hakeden bir gösterişi olmadığına inanıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önemli değil anlamıştım zaten :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:32 ----------

Tanıdığımda fazarr var istiyorsan telefonla bi görüş, özelden tel.mesaj atıyorum.
tamam numarayı bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst