2011 festival tarihleri

Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
2011 ıcın planlanan festıval tarıhlerı/yeri/zamanı hakkında bilgisi olan arkadaslar

paylasırsanız sevınırız...

program plan yapılması acısından yol gosterıcı olur.


ilk duyuru benden olsun

kahramanmaras olarak festival yapmayı dusunmekteyız

3/4/5 haziranda kahramanmarasta planlamaktayız

saygılar......
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
(motorsiklet festivali değil ama motorcu dostlarla birarada olursak festivalimiz bayrama döner) Benim memleket Antalya'nın Akseki ilçesinin Pınarbaşı Köyü.Geleneksel yemeğimiz olan KEŞKEK FESTİVALİ yapılır her yıl ağustosun ilk pazarı.şimdiden herkese duyurayım, yolu düşen, gelmek isteyen, merak eden herkesi beklerim.yerim de gönlüm de çok geniş, 100 kişiyi memnun ederek ağırlayabilirim.teklifim yürektendir :wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ben ona kesin katılacağım işte :)
Bu yaz mümkün olursa en az 3 festivale katılmayı umuyorum..Çumok ne düşünür bu konularda sayın Sencer? :)

özel sektörde çalıştığım için hiçbir şey düünemiyorum şimdiden.
motosikletimi acilen satmam gerektiğinden de hiçbir şey yapamıyorum.
ancak, bulduğum ilk fırsatta mutlaka ama mutlaka mersin-antalya yapmayı düşünüyorum.
sonrasına aAllah kerim. Ancak kahramanmaraşın etkinliğine katılırsanız baştacım olacağınızdan emin olunuz sayın Engin :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
özel sektörde çalıştığım için hiçbir şey düünemiyorum şimdiden.
motosikletimi acilen satmam gerektiğinden de hiçbir şey yapamıyorum.
ancak, bulduğum ilk fırsatta mutlaka ama mutlaka mersin-antalya yapmayı düşünüyorum.
sonrasına aAllah kerim. Ancak kahramanmaraşın etkinliğine katılırsanız baştacım olacağınızdan emin olunuz sayın Engin :wiinkk::rendeer:

Sade gidiş, 1100 km ediyor buradan oralar..hususi karşılama olacaksa gelelim mirim :)
İşin latifesi..Niyetliyim bu sene için, bakalım..
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
1-2-3 Nisan . Motosiklet sezon açılışı festivali

Eskişehir - Sarıcakaya
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-2-3 Nisan . Motosiklet sezon açılışı festivali

Eskişehir - Sarıcakaya

Soğuk olur rüzgar alır üşütmeyin de ,geçen sene de almışsınız ilçe merkezinden benzini pis deyip çıkmıştınız.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 ----------

Duymuşsunuzdur belki ama
Temmuz 15 'te 2.Kazdaglari motosiklet festivali olacak

Bu festival de ikincisi düzenlenecek sanırım tabiatı harika.Virajları yaman yerdedir.:cat:

Tavşanlı en iyisi olmalı festival tarihi nedir bilen var mı.:silent:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Soğuk olur rüzgar alır üşütmeyin de ,geçen sene de almışsınız ilçe merkezinden benzini pis deyip çıkmıştınız.:p



Sarıcakaya Akdeniz iklimine sahip bir yöredir nisan ayında soğuk ve rüzgar mümkün değil.

Geçen senekine ben katılmadım başkası ile karıştırıyorsunuz sanırım.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sarıcakaya Akdeniz iklimine sahip bir yöredir nisan ayında soğuk ve rüzgar mümkün değil.

Geçen senekine ben katılmadım başkası ile karıştırıyorsunuz sanırım.

Ankara grubunda değildiniz sanırım motosikletforum ve Emok katılımı vardı.

Yazlık çadırda kalanlar üşüdü gece eser orası tepede kalıyor, tedbirli gelin.:cat:
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
112
admınden rıcam
konunun festıvaller bolumune tasınmasını rıca edıyorum saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst