[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 21 Ocak 11 Cuma

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

maşallah maşallah maşalah
üçüncü toplantımızda sayımızı 2 ye katladık 4 cü toplantımızda 40 kişi olacagız heralde kar yumagı gibi büyüyoruz çok güzel bir gelecek bizi bekliyor arkadaşlar şu ana kadar kimsenin başaramadıgını bizler yapacagız allahın izni ile

bu gidişle artık kapalı spor salonları filan bize ancak yetecek gibi:)
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
maşallah maşallah maşalah
üçüncü toplantımızda sayımızı 2 ye katladık 4 cü toplantımızda 40 kişi olacagız heralde kar yumagı gibi büyüyoruz çok güzel bir gelecek bizi bekliyor arkadaşlar şu ana kadar kimsenin başaramadıgını bizler yapacagız allahın izni ile

bu gidişle artık kapalı spor salonları filan bize ancak yetecek gibi:)

Kesinlikle katılıyorum sana abi, ne iyi etmişim de konunun üstüne gitmişim değil mi? Aferin bana :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
selam millet,fena üşütmüşüm hastalıkla boğuşuyorum,motoruda arkadaşa bırakmıştım bi kaç sorunu vardı ustada fulyadan alınması lazım ama ben bu halde ne motoru alabilirim ne evden çıkabilirim,işe de gidemedim,biraz evvel doktordan geldim 2 gün rapor yazdı.Benim gibi sağlam bünyeye nasıl olduda böle oldu anlamadım :) heralde bir 5-6 senedir hiç hastalık flan yaşamamıştım.Cuma akşamına toparlanabilirsem motorsuz da olsa gelmeye çalışırım,hersey güzel olacak işallah arkadaşlar :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
selam millet,fena üşütmüşüm hastalıkla boğuşuyorum,motoruda arkadaşa bırakmıştım bi kaç sorunu vardı ustada fulyadan alınması lazım ama ben bu halde ne motoru alabilirim ne evden çıkabilirim,işe de gidemedim,biraz evvel doktordan geldim 2 gün rapor yazdı.Benim gibi sağlam bünyeye nasıl olduda böle oldu anlamadım :) heralde bir 5-6 senedir hiç hastalık flan yaşamamıştım.Cuma akşamına toparlanabilirsem motorsuz da olsa gelmeye çalışırım,hersey güzel olacak işallah arkadaşlar :cat:
Geçmiş olsun. Dinlenmene bak hazır havalarda güzelken hemen iyileşirsin İnşallah
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
selam millet,fena üşütmüşüm hastalıkla boğuşuyorum,motoruda arkadaşa bırakmıştım bi kaç sorunu vardı ustada fulyadan alınması lazım ama ben bu halde ne motoru alabilirim ne evden çıkabilirim,işe de gidemedim,biraz evvel doktordan geldim 2 gün rapor yazdı.Benim gibi sağlam bünyeye nasıl olduda böle oldu anlamadım :) heralde bir 5-6 senedir hiç hastalık flan yaşamamıştım.Cuma akşamına toparlanabilirsem motorsuz da olsa gelmeye çalışırım,hersey güzel olacak işallah arkadaşlar :cat:

Geçmiş olsun kardeşim, İnşallah çabucak iyileşir aramıza katılırsın...
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
490
1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-mkemal
20...
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-mkemal
20...

ohoooo 20'ye bişey kalmamış :)
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
20 yi eçiyoruz süpriz ziyaretciler gelecek ayrıca mekan sahibi aydında motorcu onuda ilave edince 20 tatamdır fazlasına bakıyorum cenkim:cat:

Bakalım kaç olacak :)


1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-mkemal
20...
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
selam millet,fena üşütmüşüm hastalıkla boğuşuyorum,motoruda arkadaşa bırakmıştım bi kaç sorunu vardı ustada fulyadan alınması lazım ama ben bu halde ne motoru alabilirim ne evden çıkabilirim,işe de gidemedim,biraz evvel doktordan geldim 2 gün rapor yazdı.Benim gibi sağlam bünyeye nasıl olduda böle oldu anlamadım :) heralde bir 5-6 senedir hiç hastalık flan yaşamamıştım.Cuma akşamına toparlanabilirsem motorsuz da olsa gelmeye çalışırım,hersey güzel olacak işallah arkadaşlar :cat:

gecmiş olsun acil şifalar kardeşim :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-mkemal
20-carsvegas
21...

bir aksilik olmazsa bende 8 gibi orda olacağım...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
selam millet,fena üşütmüşüm hastalıkla boğuşuyorum,motoruda arkadaşa bırakmıştım bi kaç sorunu vardı ustada fulyadan alınması lazım ama ben bu halde ne motoru alabilirim ne evden çıkabilirim,işe de gidemedim,biraz evvel doktordan geldim 2 gün rapor yazdı.Benim gibi sağlam bünyeye nasıl olduda böle oldu anlamadım :) heralde bir 5-6 senedir hiç hastalık flan yaşamamıştım.Cuma akşamına toparlanabilirsem motorsuz da olsa gelmeye çalışırım,hersey güzel olacak işallah arkadaşlar :cat:

Geçmiş olsun abi kısa zamanda iyileşirsin umarım :rendeer:


ohh oh maşallah bu yazanları hepsi gelirse sağlam bir görüşme olacak :cat:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Mekanın motorcu buluşma mekanı olduğu belli adreste gps için koordinatlar bile var:cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Vallaha alacam bende en sonunda bu aletten. Kıçımın dibindeki yola 10 km dolanıpta gidiyorum :pr:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Alalım kardeşim,güzel aletler, arada yol tarifini saçmalasa da genelde doğru sonuçlar veriyor.Montajını da yaparız.)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben de isterim, yanlış yollarda yaktığım benzinlere çoktan alınırdı hatta. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst