Motor Almak İstiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
arkadaşlar motor almak istiyorum bütçem 3.000 tl . yamaha ybr 125 almak istiyorum ama sizinde öneriliernizi almak isterim hangi motoru önerirsizniz bütçeme göre yardımcı olursanız sevinirim önerileriniz benim için önemlidir..

Sevgili Kardeşim,

Hiç motora bindinmi ? , tecrüben nedir. A2 ehliyetin varmı. Korumalarını tamamladın da sadece motor içinmi 5000 tl bütçen var.

Bilgilendirirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.

sevgiler
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sevgili Kardeşim,

Hiç motora bindinmi ? , tecrüben nedir. A2 ehliyetin varmı. Korumalarını tamamladın da sadece motor içinmi 5000 tl bütçen var.

Bilgilendirirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.

sevgiler

:cyclopsan sen de kazık sormuşsun be bilader :wiinkk::mrgreen:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
:cyclopsan sen de kazık sormuşsun be bilader :wiinkk::mrgreen:

Sevgili Dostum ,

Sadece mantıklı bir hesap yapmak istedim. Ehliyet , kıyafet ve korumaların maliyeti nereden baksan 1000tl tutar. Kardeşimiz sonradan sıkışıp ele güne avuç açmasın diye şeettiydim. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sevgili Dostum ,

Sadece mantıklı bir hesap yapmak istedim. Ehliyet , kıyafet ve korumaların maliyeti nereden baksan 1000tl tutar. Kardeşimiz sonradan sıkışıp ele güne avuç açmasın diye şeettiydim. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

aklıma, eski bir anım geldi hocam;

bir vakit önce 3-5 yıl filan, korumalara para verince ancak bir çinli alabilmiştim. sonra gidip yamaha bölge bayiine schubert kask alacam diye girdim. oranın sahibi bana motorumun hangisi olduğunu sordu.
ben de kapıdaki 125 lik çinliyi gösterince, bana Dragstar'ını gösterip; yahu benin motorum ama ama ben o kaskı kullanmıyorum, sen o motorla mı bu kaskı alacan dedi.
o anda adama dönüp dedim ki;
-bu kaskı kendime alacam, motora değil.
ve hiçbirşey söylemeden çıkıp gittim.
satan adam bile bu zihniyette ben hocam.
ama reklam gibi olmasın, fakat o vakit 1800 tl ye aldığım sıfır motora binerken yaklaşık 2000tl lik koruma ekipmanım vardı.
çook faydasını gördüm. yine olsa yine verirdim :):cat:
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Bilmiyorum bu tarz bişey istersen yardımcı olabilirim.. ;)

SATILIK MOTOR..!! GIPGICIR..


Motoru Babamın kullanması için almıştık. Fakat alışamadı ve yazlıkta jandarma trafik rahat vermiyordu. Buyüzdem motor kullanılmadı desem yeridir. Motor şuan kapalı garajda üzeri kapalı olarak muhafaza edilmektedir.

Deposu fullendi, haftada 1 2 sefer bir tur atıyorum motor kendini toparlasın diye. Her seferinde tek marşta çalışıyor. Daha bir kez vidasına anahtar değmemiştir.

Fiyatta yardımcı olurum, yeterki forumdan birine gitsin. İsteyen motoru görebilir yada dilediği ustaya gösterebilir. Deneme sürüşü yapabilir. Benim için sorun değil motoruma güveniyorum.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31563166/detay

Çinlilerin arasında en iyilerin başında gelir. Ramzey başlığından görebilirsin, kullanıcılarına sorabilirsin.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
aklıma, eski bir anım geldi hocam;

bir vakit önce 3-5 yıl filan, korumalara para verince ancak bir çinli alabilmiştim. sonra gidip yamaha bölge bayiine schubert kask alacam diye girdim. oranın sahibi bana motorumun hangisi olduğunu sordu.
ben de kapıdaki 125 lik çinliyi gösterince, bana Dragstar'ını gösterip; yahu benin motorum ama ama ben o kaskı kullanmıyorum, sen o motorla mı bu kaskı alacan dedi.
o anda adama dönüp dedim ki;
-bu kaskı kendime alacam, motora değil.
ve hiçbirşey söylemeden çıkıp gittim.
satan adam bile bu zihniyette ben hocam.
ama reklam gibi olmasın, fakat o vakit 1800 tl ye aldığım sıfır motora binerken yaklaşık 2000tl lik koruma ekipmanım vardı.
çook faydasını gördüm. yine olsa yine verirdim :):cat:

Sevgili Dostum ,

Sağlam koymuşsun lafı , adamda haketmiş.

Bende uzun yıllar pahalı kask kullandım fakat sonradan Rahmi hocanın verdiği bir seminerde Schubert gibi pahalı bir kask kullanmanın beni yeterince korumadığını anladım.

Konu şu idi : Kullandığımız kasklar aynen ayakkabı gibi belli bir km den sonra bollaşıyor (iç malzeme gevşiyor) kafamızda oynamaya başlıyor ve bu durumda koruma özelliğini büyük ölçüde yitiriyor. Hoca yarım saate yakın uygun kaskın kafamıza nasıl oturması gerektiğini , azami ne kadar boşluk olması gerektiğini anlattı ve benim kafama yattı. Yılda 30.000 km civarında motosiklet ile yol yapıyorum kullandığım kasklar (Schubert bile olsa) bu sürede gevşiyorlar. Bu nedenle artık her yıl değiştirmek kaydı ile göreceli olarak daha ucuz bir kask olan Nolan N62 kullanıyorum ve gayet memnunum oldukça hafif ve kullanışlı bir kask.
Ne zamanki her sene bir Schubert e vereceğim para bütçemi sarsmaz işte o zaman tekrar Schubert e dönmeyi isterim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sevgili Dostum ,

Sağlam koymuşsun lafı , adamda haketmiş.

Bende uzun yıllar pahalı kask kullandım fakat sonradan Rahmi hocanın verdiği bir seminerde Schubert gibi pahalı bir kask kullanmanın beni yeterince korumadığını anladım.

Konu şu idi : Kullandığımız kasklar aynen ayakkabı gibi belli bir km den sonra bollaşıyor (iç malzeme gevşiyor) kafamızda oynamaya başlıyor ve bu durumda koruma özelliğini büyük ölçüde yitiriyor. Hoca yarım saate yakın uygun kaskın kafamıza nasıl oturması gerektiğini , azami ne kadar boşluk olması gerektiğini anlattı ve benim kafama yattı. Yılda 30.000 km civarında motosiklet ile yol yapıyorum kullandığım kasklar (Schubert bile olsa) bu sürede gevşiyorlar. Bu nedenle artık her yıl değiştirmek kaydı ile göreceli olarak daha ucuz bir kask olan Nolan N62 kullanıyorum ve gayet memnunum oldukça hafif ve kullanışlı bir kask.
Ne zamanki her sene bir Schubert e vereceğim para bütçemi sarsmaz işte o zaman tekrar Schubert e dönmeyi isterim.

ben de nolan n 103 kullanıyorum.
haklısın :)
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
23
Sevgili Kardeşim,

Hiç motora bindinmi ? , tecrüben nedir. A2 ehliyetin varmı. Korumalarını tamamladın da sadece motor içinmi 5000 tl bütçen var.

Bilgilendirirsen daha fazla yardımcı olabiliriz.

sevgiler


ewet kardeş a2 ehliyetim var şuanda motorda kullanıorum iş yerinin.peşin para 5 bin tl verecegim.. dış görünüşü özenmli benim için ybr 250 gibi mesela
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
5000 i bulan 6000 i de bulur,sağlam motora binmek istiyosan biraz kas kendini madem :) ben denizlideyim,yakından incelemek istersen gel gör motoru,ama satılık degil benim motorum şuan :-(
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
YBR 250 pahalı ama fiyatını son kuruşuna kadar hak eden bir motosiklet. Tavsiye ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst