Bu Cihazı Aküm Kaldırır mı

Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
böyle bişey motora takılırmı hiç arkandan kıroya bak derler :) boşver böyle işleri madem çok istiyosun tek kulaklıkla tak mp3 ünü dinle şarkını :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
63
Tabiki Motora bunu takabilirsin akünde konjektöründe gayet güzel kaldırır
Tüketim değerleri gayet makul ancak dikkat etmen gereken nokta motor çalışmaz haldeyken aküden bu sistemi çalıştırıp müzik dinlersen sonra marş basamazsın bu nedenle motor çalışırken kullanabilirsin
●Rated power input: 15W
●Max power input: 30W
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
distorsion %5'den küçük demiş, bu sinyal/gürültü oranı ise sony'de falan %0.1-0.2'den küçük arasıdır. Hışırtı yapar hoparlör,ancak yüksek seste keyif ferir.

Öyle değilse iyi sistem, motosikletin elektrik sistemine bağlanmadan artı akü ile birlikte kullanılabilir.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
63
böyle bişey motora takılırmı hiç arkandan kıroya bak derler :) boşver böyle işleri madem çok istiyosun tek kulaklıkla tak mp3 ünü dinle şarkını :cat:

Zevkler ve renkler tartışılmaz bence biraz daha saygılı olmakta fayda var arkadaşlarımızın görüş ve zevklerine
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
çevreye de saygili olmak lazim tabi.:wiinkk:
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
çok rahatlıkla kaldırır bu sistemlerle alakam çok oldu şarj olmadan 7amperlik akü 15 saat rahat götürüyo motorda şarj olacağı için sürekli çalışır zararı olmaz
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok rahatlıkla kaldırır bu sistemlerle alakam çok oldu şarj olmadan 7amperlik akü 15 saat rahat götürüyo motorda şarj olacağı için sürekli çalışır zararı olmaz

Alternatör dayanır mı bunun çektiği akıma veya başka türlü sorayım, şarj sisteminin kapasitesi belirlenirken müzik sistemi takılması düşünülmüş müdür.:silent:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Zevkler ve renkler tartışılmaz bence biraz daha saygılı olmakta fayda var arkadaşlarımızın görüş ve zevklerine

arkadaş kendisi söyleyebilir,ben saygısızlık falan yapmadım gerekli gülümseme var yazıda zaten, ben kendi fikrimi söyledim,rahatsız olduysa bunu söylemesi gereken tek kişi var oda konuyu açan arkadaş ok.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
ilginize çok teşekkürler

peki o zaman şu konuda hem fikiriz, "akü bunu kaldırır" zaten şehiriçinde ya da kısa süreli sürüşlerde pek de kullanmayacağım varsayılırsa hiç sorun yok gibi duruyor.

diğer sorulara geçelim :

1) 2x100 watt diyor, böylesine bi güç gereksinimi ve boyuttan bu ses çıkar mı? çıkarsa bizim bildiğimiz 200 watt mı eder ve gerçekten de egzost ve rüzgar sesini bastırır mı?

2) söz konusu amfiyi nereye koyucam, sele altı uygun mudur?

3) %5 distortion isteğe bağlı özellik değil mi, istemesem kapatamaz mıyım? kapatamazsam kalite çok mu kötü olur ?
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Katılıyorum, motora küçükte olsa hoparlör taktırmak biraz garip kaçıyor. Zira araba gibi 4-5 kişi binemediği için sadece kendine bir i-pod alsan, hadi bir de arkanda oturan kişi için ek kulaklıklardan alsan daha mantıklı. Zevkler ve renkler tartışılmaz evet ancak motor kullanırken gerek rüzgar gerekse çevre etkenlerden dolayı kaliteli ses ortamı sağlanamıyor. Ses sirkülasyonu kapalı bir ortamdaki gibi (misal araba) sağlıklı olmadığı için bu hoparlörlerin sesi sonuna kadar açılıyor. Bundan dolayı çevreyi aşırı rahatsız ediyor ve gürültü kirliliğine neden oluyor seyir halinde iken. Söz meclisten dışarı, Ankara'da oturan varsa 7.caddedeki hoparlörlü motorlardan ne çektiğimizi iyi bilirler. Gerçi artık ceza uygulamasına geçildi, çok rahatız. Desteklediğim tek ceza tipi. Müziği kendine mi dinliyorsun yoksa radyo programcılığı mı yapıyorsun belli değil.

Konu taktırıp taktırmama değil elbette ancak bana sorarsan buna vereceğin parayı gidip kaliteli bir mp3 ve geniş ağızlı bir kulaklık alman olacaktır.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar sorduklarıma ek olarak önerebilceğiniz marka vs. varsa tavsiyelerinizi alabilirim ya da böylesine bir teferruata girişmeden ankara'da yapabilecek yer.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Takılır ancak kask takılı iken ne kadar keyif veririr o da tartışılır.
Cihaz özellikle motosiklet kullanımı için tasarlanmadığından hoparlörlerin suya karşı dayanıklı olduğunu sanmıyorum.
Şahsi görüşüm. Fuzuli bir aygıt:)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
cihaz motosiklet olarak tasarlanmış zira bağlantı aparatları da mevcut ancak su geçirmezlik konusunda haklısınız zira muadili birkaç ürün de su geçirmez ibaresi vardı lakin bunda bulamadım.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bunu her türlü kaldırır sorun olmaz.. ben oto teybi taktığım günü bile hatırlıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst