- Katılım
- 30 Ağu 2010
- Mesajlar
- 470
güzel kardeşim öncelikle hayırlı olsun iki kişi bin günde 60 km yap hiç sıkıntı olmaz iki kişi binme deyenlere kulak asma rampaya vur bana mısın demez korkma yani ben günde 100 km yaptım iki kişi motor daha 1 haftalıktı yanlız her zaman 80 yapma arada yapsan sıkıntı olmaz.. birde unutmada kaportayı tutan vidaları biraz gevşet yoksa çatlıyo benimkiler çatladı adamlar öyle sıkmışki vidayı kıracaktım sökmeye uğraşırken
EVET BENIMKILERIN HEPSİ CATLADI KOMPILE SERİSE GİTTİM TUTANAK TUTDURDUM PARCALAR CUMARTESİ GELEÇKMIS VİDALARI COK SIKMISLAR BEN ŞİMDİ SAGLAM OLANLARIDA GEVŞELTEÇEGIM ONLARDA KIRILMADAN :salut: