Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Büyük bir iddia attın ortaya, bunu kanıtlaman gerek. Dişli oranlarıyla oynanmadıkça 97 cc 6.6 hp bir motorun 4 ileri şanzuman ile 2.viteste 70 görmesi imaknsız gibi birşey ben en fazla 58-60 görmüştüm.

evet bu motor 2. viteste 60 görse bende bikini giyer gezerim:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Çok dik rapmada 2 ye düşmüyor mu? Hemde 2 kişi? Biraz daha inandırıcı olalım.

3le çıkması demek motorun çekmesi için hızının 50 olması demek. Bende ukh kullandım 75+75 2 kişi dik diye tabir edilen rampada 2 yi yemiyordu 1 e düşürüp 25 ile bağıra bağıra çıkıyordu.

Şöyle bir durum olabilir. Düz yolda 80-90 sürersin bir rampa çıkar önüne motor hızını aldığı için ivmesini yavaş düşürür sonra rampa biter sen 3 le çıktığını zannedersin.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------



Ben ukh kullandım mfhyi bilmiyorum :queen: mfh nin beygiri yüksekmiş tam bilmiyorum bu mondial herşey beklenir:queen:

sakaryayı bilen bilir beşköprü rampasını ve taşkısığı (çaltıcak rampası diye bilinir) oraları iki kişi ben 82 artçı 60 kilo birde balık malzemeleri yaklaşık 150 kg kedi gibi çıktı rampa çıkmada hiç sorun yok hatta bi kendini bilmezde senin gibi olamaz dedi bende bu motor o bayırı çıkmazsa benzin döker yakarım sen de arabanı yakarmısın dedim sustu kaldı yani
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Tamam çıkmasına çıkarsın ama 3. viteste çıktım diye palavraya gerek var mı ? Bizde kullandık..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
keşke sen sakaryda olsan da birlikte binip çıksak kendi gözünle görsen be kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------



ben sana mondiali övmüyorum keşke durumum olsa da bunu almasaydım kimseyede almasını tavsiye etmem beş para etmez ama rampa çıkıyo yani

Bak güzel kardeşim ukh ile bunun mooru aynı birbirimizi kandırmayalım ben 2. vites artçım ile rampa çıkıyorum hızım 40 düştü 30 a rampanın sonları biraz daha dikti ve yememeye başladı 1e düşürdüm 25 ile çıkmak zorunda kaldım
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Biz ne gerginlikler görmüşüz bu forumda, bunlar vız gelir tırıs gider... Hani senin motoru 250 cc bir motorla geçmek nasıl kolay oluyorsa bu ortamda öyle...:cat:

benim motor 250 cc bi motora geçse bile şekli yetmediği için ben zevk almam ki bana böyle ninja olacak cub u geçmesede olur be
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
ben 84 model murat la 3 kişi(başkada yük yok:)) 1.vitesde yüzde 40 lık bir rampayı çıktım,aslında 3.viteste hızlıca rampaya girdim rampa toplam 200 metre civarıydı ondan sonra düzlükdü:) ama araç öyle bi zorlandıki ara gaz verdiğim halde 1.vitese kadar düştüm, rampada fazla eğimli değildi en sonunda 1.vitesden boşa saldım bi ara gaz sonra taktım tekrar ar zor çıktım,ya hani o bu değil de birde benzin deydi allahtan lpg ye geçirmemişim o zaman hiç çıkmazdı...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
ben 84 model murat la 3 kişi(başkada yük yok:)) 1.vitesde yüzde 40 lık bir rampayı çıktım,aslında 3.viteste hızlıca rampaya girdim rampa toplam 200 metre civarıydı ondan sonra düzlükdü:) ama araç öyle bi zorlandıki ara gaz verdiğim halde 1.vitese kadar düştüm, rampada fazla eğimli değildi en sonunda 1.vitesden boşa saldım bi ara gaz sonra taktım tekrar ar zor çıktım,ya hani o bu değil de birde benzin deydi allahtan lpg ye geçirmemişim o zaman hiç çıkmazdı...

Umarım konu anlaşılmıştır..
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
21
ya ben de istiyorum bu motordan ama kanuni tigrinayla bu motorun arasinda kaldim karar veremiyorum arada 250-300 TL civari fark var ama sizce hangisini almaliyim bilgileriniz icin simdiden tesekkurler
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
bende 3 gün oluyor alalı şimdilik birşey yok ama vites küçültmerde egsoztdan pat pat ses gelıyor bide yavaşlayınca başka sorun yok onuda servisine gösterecem makına 80 km hızı geçmiyor okadar fena değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 ----------

eskılerınde 160 ibre var bunda 120 ibre var 0 aldıgımda dikkat etmedim sonradan fark ettım
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
11
Arkdaslar ßn bu mondial 100 mfh yi yeni aldım 100km oldu ilerde daha iyi bir performans için bu motoru nasıl kullanmamı(açmamı) önerirsiniz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 ----------

bende 3 gün oluyor alalı şimdilik birşey yok ama vites küçültmerde egsoztdan pat pat ses gelıyor bide yavaşlayınca başka sorun yok onuda servisine gösterecem makına 80 km hızı geçmiyor okadar fena değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 ----------

eskılerınde 160 ibre var bunda 120 ibre var 0 aldıgımda dikkat etmedim sonradan fark ettım

O pat ses 3. vites te yavaslıyınca bndede yapıo. Hemde onunla beraber zırıltı gelio .
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
işte onun öyle yapmaması gerekıyor bide kac km bakıma götürüleçekti bunlar usta söyledi aklımda kalmadı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Arkdaslar ßn bu mondial 100 mfh yi yeni aldım 100km oldu ilerde daha iyi bir performans için bu motoru nasıl kullanmamı(açmamı) önerirsiniz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 ----------



O pat ses 3. vites te yavaslıyınca bndede yapıo. Hemde onunla beraber zırıltı gelio .

güzel kardeşim öncelikle hayırlı olsun iki kişi bin günde 60 km yap hiç sıkıntı olmaz iki kişi binme deyenlere kulak asma rampaya vur bana mısın demez korkma yani ben günde 100 km yaptım iki kişi motor daha 1 haftalıktı yanlız her zaman 80 yapma arada yapsan sıkıntı olmaz.. birde unutmada kaportayı tutan vidaları biraz gevşet yoksa çatlıyo benimkiler çatladı adamlar öyle sıkmışki vidayı kıracaktım sökmeye uğraşırken
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar bu 100lüklerin otomatiğinimi manuelınımı alayım bence kolaylık oalrak otomatik ama bozulur veyatta yokuşlarda sorun cıkarır die tereddütteim sizce hangisi benzin yakması filan onemlı deıl sorunum bozulurmu ve yokuşlarda sorun cıkarırmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst