tamam saol,,bide bu zealsun lar nasıl? 2.el zelsunlar 2 ye falan var sanırım..bu çinlilerin içnde en ii si hangisidir?
ilk motorum gv 250 idi, başlangıç motoru olarak gayet güzel ve keyifli bir motor. aslını söylemek gerekirse başlangıç motoru olarka hitap etmek güzel olmaz, çünkü çok keyifli bir motordur ve ömürlüktür, güçlüdür.. bakımlarını aksatmadığın sürece seni üzmez, dikkat burası önemli...
fakat ben o paraya sahip olsam en500 veya virago 535 zorlardım.
tamam saol,,bide bu zealsun lar nasıl? 2.el zelsunlar 2 ye falan var sanırım..bu çinlilerin içnde en ii si hangisidir?
Çinlilerin arasında en iyisi sanırım Regal Raptor, kullanıyorum görüntüsü olsun diğer aksamları olsun gayet iyi su soğutmalı olması ayrıca iyi.
virago 250 hatta bulabilirsen virago 535 in V silindir harika duruyor, en 500 de güzel ama silindir kısmı çok tipsiz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
motor kısmına dikkat![]()