Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Farklı bir ugraş farklı bir hobi :cherry:

Tavuklarım

hpim2068.jpg

hpim2074.jpg

hpim2076.jpg

hpim2091.jpg

hpim2205o.jpg

hpim2206y.jpg

hpim2207l.jpg

hpim2211l.jpg

hpim2213p.jpg

hpim2216u.jpg

hpim2217w.jpg

hpim2218.jpg

hpim2219.jpg

hpim2220.jpg

hpim2222.jpg

hpim2225.jpg


hpim2228a.jpg


hpim2231f.jpg

hpim2232.jpg


hpim2237j.jpg
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Çok güzel, yakışıklı keretalar ama 4. resimde yerde iki adet izmarit görüyorum. Onları tek tek toplayalım zira izmarit diyip geçmemek gerekiyor. Hem hayvanlara hem çevreye çok zararları var. Biz nasılki kendi evimizde yere izmarit atmıyoruz, onların da yerleşim yerlerine atmamamız gerekiyor. Sigara kullanmama rağmen böyle doğal ortamlarda yere atmam. Söndürürüm peçetenin yahut paketin içine koyarım, çöp yerine geldiğimde çıkarıp atarım. Unutulmasınki doğayı tehdit eden 3 büyük tehlike vardır, biri plastik poşet, biri atık pil, biri de izmarit.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne harika tavuk bunlar, cinsinden midir bayağı rengarenk güzelmiş. :cat:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Sabah kahvaltısında taze köy tavuğu gibisi yoktur:D Ne şans,direk dalından topla,getir mutfağa pişir ye
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben istanbul gibi yerde besliyordum ki 2 ay öncesinde horozun oğluma saldırmasını gören babamın hepsini kestiği ana kadar.... mahallede tavuk yemeyen ev kalmadı.. tavuk bayramı gibi bişeydi....
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
maşallah Allah nazardan saklasın ben heveslendim imkanım olsa bir kümes yaparım yahu
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Dün konuyu açtım bir türlü onaylanamadı yoksa sadece bunlar değil baktığım türler :) Dahasıda var ekliyeyim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

Çok güzel, yakışıklı keretalar ama 4. resimde yerde iki adet izmarit görüyorum. Onları tek tek toplayalım zira izmarit diyip geçmemek gerekiyor. Hem hayvanlara hem çevreye çok zararları var. Biz nasılki kendi evimizde yere izmarit atmıyoruz, onların da yerleşim yerlerine atmamamız gerekiyor. Sigara kullanmama rağmen böyle doğal ortamlarda yere atmam. Söndürürüm peçetenin yahut paketin içine koyarım, çöp yerine geldiğimde çıkarıp atarım. Unutulmasınki doğayı tehdit eden 3 büyük tehlike vardır, biri plastik poşet, biri atık pil, biri de izmarit.


Uyarın için teşekkürler ben sigara kullanmıyorum hatta ailemdede kullanan yok o sigaralar bize gelen bir akrabama ait :) İçip içip yere atmış ayıp ya ayıpp :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 ----------
abi rumuzdan belli, adam enteresan :)


Resim ekledikce sana hak verecekler :cherry: :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 ----------

Bıldırcınlarım



hpim2104.jpg

hpim2106.jpg

hpim2109c.jpg

hpim2112o.jpg

hpim2113.jpg

hpim2114.jpg

hpim2115.jpg

hpim2118.jpg

hpim2122t.jpg

hpim2123.jpg

hpim2126k.jpg

hpim2127.jpg

hpim2130a.jpg

hpim2131.jpg

hpim2133m.jpg



 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
On numaraymis..cocuklugumda benim de tavuklarim, horozlarim ve guvercinlerim vardi.simdiyse sadece bir tane kanaryam var.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Cinlerimm ( cin tavuğu - mini tavuk )


cinlerim



hpim2095.jpg

hpim2100k.jpg

hpim2101fp.jpg

hpim2103.jpg

hpim2215zv.jpg

hpim2089.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

Ördeklerim



hpim2071.jpg

hpim2072.jpg

hpim2077.jpg

hpim2092.jpg

hpim2094b.jpg

hpim2195.jpg

hpim2196.jpg

hpim2198s.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 ----------

ne de olsa ikiteker.. pardon iki ayak. :)


:cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
helal sana be... benimde hayalimde böyle bir kümes.. bende güvercin ve tavuk hastalığı var.. forumda 4 arkadaş daha var kümes hayvanlarına meraklı benim tanıdığım....
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Muhabbet Kuşlarım




hpim2181d.jpg

hpim2182c.jpg

hpim2183.jpg

hpim2184.jpg

hpim2186w.jpg

hpim2188h.jpg

hpim2189a.jpg

hpim2190a.jpg



---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 ----------

Benimkide manyaklı işte :cherry: Kimi bravo helal olsun diyor kimi boş işler diyor kim ne derse desin seviyorum hayvanları bakmayı beslemeyi yemlemeyi .

Asıl olay şu bu baktığım hayvanlardan bazıları kuluçkaya yatmıyor doğal ortamlarında olmadıklaır için o yüzden ben kendim üretiyorum kuluçka makinemde :cherry: Makine ufak tefek birşey resimlerini eklerim .Makine yetersiz oldugu için şimdi büyük bir makine yapıyorum :cherry: Yaz için iyi planlarım var .Yeni türler edineceğim seri üretime geçicem :queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlardan kesip yedigin oluyormu hiç :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bunlardan kesip yedigin oluyormu hiç :)

Bunlar dediğin hangileri tavuk horozlardan oluyor :) Aramızda kalsın çok lezzetliler marketlerde satılanlar gibi beyaz değil kırmızımsı bir etleri var :cherry:


Bıldırcınlarda da sadece 1 kez kestim oda erkek fazlalığı birbirlerini öldürüyorlar.

Diğerlerinden kesmedim kesmemde zaten bu hayvanlara bakma amacım kesmek et yemek değil.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 ----------

Kekliklerim




hpim2136.jpg

hpim2141.jpg

hpim2158.jpg

hpim2159f.jpg

hpim2160.jpg

hpim2161.jpg

hpim2166.jpg


hpim1443m.jpg

hpim1448.jpg

hpim1449h.jpg
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunların hepsine sadece senmi bakıyorsun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst