CBF150 Genel Bakım, Subap Ayarı ve Debriyaj Balatası Değişimi

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
:) Teşekkürler Jubaa.
Kapalı otopark olsa çok güzel olacak ama ne yazık ki yok.
Apartmanın açık otoparkı var, orayı atölye olarak kullanıyorum.

Neyse hocam bunada şükr et ben kaldırımda yapıyorum millet deli zannediyo.

Bi kere sahibiyle geçen köpek vidaları yemeye çalıştı çok moralim bozuldu garajsızlığın gözü kör olsun.:pr:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Güzel bir çalışma olmuş.

Kapakları kapatırken sıvı conta mı kullandın.:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Neyse hocam bunada şükr et ben kaldırımda yapıyorum millet deli zannediyo.

Bi kere sahibiyle geçen köpek vidaları yemeye çalıştı çok moralim bozuldu garajsızlığın gözü kör olsun.:pr:

Evet haklısın, kapalı garaj, motosiklet kullanıcısı için bir ihtiyaç aslında.

Güzel bir çalışma olmuş.

Kapakları kapatırken sıvı conta mı kullandın.:)

Kapakları sökerken contalara zarar vermeden yavaş yavaş sökmeye çalıştım.
Bu yüzden sökülen contalarda yırtık gibi bir durum olmadı.

Tekrar takarken de ekstra bir conta koymadan mevcut contaları ve yataklarını bezle temizleyerek, yağdan arındırarak tekrar taktım.

Yağ kaçağı vs. gibi bir durum şimdilik olmadı, daha uzun süreli kullanımlarda bir problem oluşturacak mı, ilerleyen günlerde göreceğiz :)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
eline saglık İsmailim dediğin gibi ses toklaşıyor çekişte artma bariz hissediliyor
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Kafan rahat olsun hiç bir şekilde yağ sızması olmaz,aynen bende senin gibi yapmıştım,eger kapakları contalara zarar vermeden çıkmışsa sorun yok.:):cat::cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
bravo arkadaşım çok güzel bir çalışma olmuş senin gibi değerli bilgileri paylaşan arkadaşlara çok ihtiyacımız var ellerine sağlık teşekkürler...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ellerine sağlık çok faydası oldu :) bilgi paylaşımlarının devmaını beklerim. Takipcinim :)
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
28
Dışarıda sübap ayarı yaptıran var mı? Normalde istenmesi gereken ücret ortalama ne kadardır?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
MaaşAllah elinize kolunuza verdiğiniz emeğe sağlık.

Bu kadar faydalı bir konuyu hortlatmayayım da neyi hortlatayım ben ?

Herkesin kitapçığında yazan ama yağ balata değişiminden başka bir iş yapmayı bilmeyen yetkili servisteki ustalar görür de bir şeyler öğrenirler belki.

:cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
herşey iyi güzel ama CBF te debryaj balatası değişimi neden gerekir hiç anlamış değilim bu aletin debryajı çok iyi dir aslaa bozulmaz bana göre ama böyle 20-30 binlerde bitti değip değiştirenlere şaşkınlıkla bakıyom ve dicek bişey bulanıyom..:pr:
şimdi dersinizki sen ne anlarsın :silent:
şöyle diyeyim ilk CBF 150 mi 2007 de aldım ve satana kadar 250 000 km. yaptım üç defaa piston silindir deiğştim ama debryajı hiç değişmeye gerek duymadım hep çok iyi çalışıyodu.
ikinci CBF 150 mi 2012 de aldım ve 118 000 de satım motorunu keyfe keder 200cc yaptım ama debryajda kesinlikle bişey yoktu.
bunların hepsini kendim yapardım yani CBF motorunu A dan Z ye komple söker toplardım..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
herşey iyi güzel ama CBF te debryaj balatası değişimi neden gerekir hiç anlamış değilim bu aletin debryajı çok iyi dir aslaa bozulmaz bana göre ama böyle 20-30 binlerde bitti değip değiştirenlere şaşkınlıkla bakıyom ve dicek bişey bulanıyom..:pr:
şimdi dersinizki sen ne anlarsın :silent:
şöyle diyeyim ilk CBF 150 mi 2007 de aldım ve satana kadar 250 000 km. yaptım üç defaa piston silindir deiğştim ama debryajı hiç değişmeye gerek duymadım hep çok iyi çalışıyodu.
ikinci CBF 150 mi 2012 de aldım ve 118 000 de satım motorunu keyfe keder 200cc yaptım ama debryajda kesinlikle bişey yoktu.
bunların hepsini kendim yapardım yani CBF motorunu A dan Z ye komple söker toplardım..
Niye debriyaj değişimi gerekmesin yarım debriyaj yaparak 5000 devirde kalkışlarla, sürekli seri kullanımla debriyaj 10 bin km'de bile bitebilir. Herkes motorunu tın tın sürecek diye bişey yok.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1
bende baskı balata değiştirdim fakat motoru çalıştırdıktan sonra sesi değişti bir zaman sonra normale döner mi yoksa yanlış bişeyler mi yapmışımdır??
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
10
acil yardım

Mrb reskmler bende neden görünmüyor okadar ugraştım uyelik icin boşunamı

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

Bende neden görünmüyor resimler
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Mrb reskmler bende neden görünmüyor okadar ugraştım uyelik icin boşunamı

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

Bende neden görünmüyor resimler

Çok eski olduğu için yüklenen yerde gümlemiş yani kimse göremiyor sadece sen deyil :p
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
10
Bütün çabalar boşuna desene okadarda uğraştım üyelik için

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

Cbf mekanik konusunda yardımcı olacak kimseler yokmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst