Kaza Anı Mobese Kamerasında

Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
136
haberin veriliş biçimi korkunçtu. Bütün motorcular sanki azrail, sanki biz araba sürücülerini öldürüyoruz. Teker yapan falan yapan yok görüntülerde. Habercilik anlayışı ne kadar yanlışsa, burada ki bazı saçma yorumlar da o kadar yanlış. Kask yola fırlıyor benim gördüğüm. Diğeri tam görünmüyor kask kafasında olabilir.Kaza yapanlara nasıl kaskız diyebildiniz ben anlayamıyorum. Ben protesto ediyorum bu yanlı haber verilişini.


ATV televizyonunu protesto ediyoruz.
ATV yi protesto ediyoruz.

(Lütfen aşağıdaki iletişim adreslerine, fax çekelim, telefon ile arayalım, e-mail bombardımanına tutalım.)

Kaza anı: http://haber.mynet.com/detay/yasam/once-hatira-fotografi-sonra-kaza/548999


03-01-2011 Pazartesi sabah haberlerinde ATV , Antalya’dan bir motosiklet kazası haberi verdi. Tahmini 30-40 motosikletli kırmızı ışıkta durup fotoğraf çekildiler. Sonra hemen yollarına devam ettiler. Devamında bir motosikletli dalgınlık sonucu belki de, sola çok yanaştı ve sol , alçak bariyerlere çarparak düştü. Arkasında artçısı da vardı. Toplu sürüş sebebi ile hızları gayet düşüktü. Zaten motorlar kuryeci motoru tarzı motorlardı. 150 ya da 125 CC lik vitesli motorlar. Sadece kendilerine ve kaza sonucu zarar verdiler. Ancak dediğim gibi düşük hızla seyir sebebi ile her ikisi de doğruldu. Ciddi bir hasar almadıkları belli idi. Devamında, şansa yoldan geçen ambulans yaralıları alarak devam etti. Kaskları olması belki daha ciddi yaralanmayı engelledi.
Gelelim habere. Aynen şöyle denildi.
Motosikletliler tehlike saçıyor. Önce grup olarak durup trafiği aksatıp fotoğraf çektiren motosiklet grubu daha sonra yarışırken, aşırı hız ve dikkatsizlik sonucu kaza yaptı. (2 kişi yaralı olduğu halde), 3 motorcu şans eseri yoldan geçen ambulans ile hastaneye kaldırıldı.
Antalyalılar, bu tehlike saçan motosiklet terörünün bir gün çok daha kötü sonuçlar doğuracağından endişe ve şikayet ediyorlar.
1.Yarışmıyorlar ve söylendiği gibi aşırı hızlı değiller. Hatta hiç değiller.
2.Terör estirmiyorlar. Activa çeteleri veya kebapçı da çalışıp, ehliyetsiz kasksız motor kullanmıyorlar.
3.Trafiği aksatmıyorlar.
4.Diğer araçları tehlikeye atmıyorlar. Kaza anında bile kendileri yaralanıyor. Bu motorcuların genelinde görülen durumdur.
5.Motosikletli çarptı diye ölen, araba veya başka araç sürücüsü yok iken, her gün Türkiye’de arabaların dikkatsizliği sonucu, yine arabaların sebep olduğu kazalarda pek çok motorcu ölüyor.

Motosikletlilere bu kadar garez neden. Trafikte yayayı en çok öldüren hatta nerede ise tek öldüren, arabalar, motorlar değilken;yine motorcuların arabaların kurbanı olurken, yollarda her türlü sıkıştırma, tacize maruz kalırken, dikkat edilmeksizin kaza yapmalarına sebebiyet verilirken ve motorcular mağdurken,nasıl bir haber anlayışı ile bunların tam tersi oluyormuş gibi bir haber yapılıyor.
Bu sebeple, tüm motosiklet kullanıcılarını , bugün ki haberi verme şekli yüzünden, ATV ‘yi protesto etmeye çağırıyorum.

Şikayet metni aşağıdaki gibi olabilir.
03-01-2011 Pazartesi sabahı, sabah haberlerinde Antalya’da ki motosiklet kazası haberini , inanılmaz bir biçimde çarpıtarak verdiğiniz için, sizi motosiklet kullanıcıları olarak kınıyoruz. Trafikte mağdur olan taraf biz iken, tacize uğrayan taraf biz iken. Kendi hatamızla , kimseye zarar vermeden kendimiz zarar görmüşken bile , bizi trafik canavarı gibi gösteren sizlere soruyoruz. Kaç motorcu çarparak yaya öldürmüştür, kaç motorcu çarparak araç sürücüsü öldürmüştür. Hemen hemen hiç. Ancak hemen her gün, nizami ve kurallar dahilinde motosiklet kullanan arkadaşlarımız, bazen kasıtlı bazen kasıtsız veya dikkatsizlik sonucu, diğer araç sürücüleri tarafından öldürülüyor veya sakat bırakılıyor. Buna rağmen sabah sunduğunuz haber tüm motorcuları, trafik canavarı, dikkatsiz, terör estiren insanlar olarak göstermiştir. Bu yanlı ve yanlış haber anlayışınızı şiddetle kınıyoruz.





Tüm motosiklet kullanıcıları.

ATV iletişim bilgileri:
ATV Fax : 0212 3544064

ATV Haber bölümü e-mail adresi : [email protected]

ATV : 0216 4742020 izleyici hattı
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
haberin veriliş biçimi korkunçtu. Bütün motorcular sanki azrail, sanki biz araba sürücülerini öldürüyoruz. Teker yapan falan yapan yok görüntülerde. Habercilik anlayışı ne kadar yanlışsa, burada ki bazı saçma yorumlar da o kadar yanlış. Kask yola fırlıyor benim gördüğüm. Diğeri tam görünmüyor kask kafasında olabilir.Kaza yapanlara nasıl kaskız diyebildiniz ben anlayamıyorum. Ben protesto ediyorum bu yanlı haber verilişini.


ATV televizyonunu protesto ediyoruz.
ATV yi protesto ediyoruz.

(Lütfen aşağıdaki iletişim adreslerine, fax çekelim, telefon ile arayalım, e-mail bombardımanına tutalım.)

Kaza anı: http://haber.mynet.com/detay/yasam/once-hatira-fotografi-sonra-kaza/548999


03-01-2011 Pazartesi sabah haberlerinde ATV , Antalya’dan bir motosiklet kazası haberi verdi. Tahmini 30-40 motosikletli kırmızı ışıkta durup fotoğraf çekildiler. Sonra hemen yollarına devam ettiler. Devamında bir motosikletli dalgınlık sonucu belki de, sola çok yanaştı ve sol , alçak bariyerlere çarparak düştü. Arkasında artçısı da vardı. Toplu sürüş sebebi ile hızları gayet düşüktü. Zaten motorlar kuryeci motoru tarzı motorlardı. 150 ya da 125 CC lik vitesli motorlar. Sadece kendilerine ve kaza sonucu zarar verdiler. Ancak dediğim gibi düşük hızla seyir sebebi ile her ikisi de doğruldu. Ciddi bir hasar almadıkları belli idi. Devamında, şansa yoldan geçen ambulans yaralıları alarak devam etti. Kaskları olması belki daha ciddi yaralanmayı engelledi.
Gelelim habere. Aynen şöyle denildi.
Motosikletliler tehlike saçıyor. Önce grup olarak durup trafiği aksatıp fotoğraf çektiren motosiklet grubu daha sonra yarışırken, aşırı hız ve dikkatsizlik sonucu kaza yaptı. (2 kişi yaralı olduğu halde), 3 motorcu şans eseri yoldan geçen ambulans ile hastaneye kaldırıldı.
Antalyalılar, bu tehlike saçan motosiklet terörünün bir gün çok daha kötü sonuçlar doğuracağından endişe ve şikayet ediyorlar.
1.Yarışmıyorlar ve söylendiği gibi aşırı hızlı değiller. Hatta hiç değiller.
2.Terör estirmiyorlar. Activa çeteleri veya kebapçı da çalışıp, ehliyetsiz kasksız motor kullanmıyorlar.
3.Trafiği aksatmıyorlar.
4.Diğer araçları tehlikeye atmıyorlar. Kaza anında bile kendileri yaralanıyor. Bu motorcuların genelinde görülen durumdur.
5.Motosikletli çarptı diye ölen, araba veya başka araç sürücüsü yok iken, her gün Türkiye’de arabaların dikkatsizliği sonucu, yine arabaların sebep olduğu kazalarda pek çok motorcu ölüyor.

Motosikletlilere bu kadar garez neden. Trafikte yayayı en çok öldüren hatta nerede ise tek öldüren, arabalar, motorlar değilken;yine motorcuların arabaların kurbanı olurken, yollarda her türlü sıkıştırma, tacize maruz kalırken, dikkat edilmeksizin kaza yapmalarına sebebiyet verilirken ve motorcular mağdurken,nasıl bir haber anlayışı ile bunların tam tersi oluyormuş gibi bir haber yapılıyor.
Bu sebeple, tüm motosiklet kullanıcılarını , bugün ki haberi verme şekli yüzünden, ATV ‘yi protesto etmeye çağırıyorum.

Şikayet metni aşağıdaki gibi olabilir.
03-01-2011 Pazartesi sabahı, sabah haberlerinde Antalya’da ki motosiklet kazası haberini , inanılmaz bir biçimde çarpıtarak verdiğiniz için, sizi motosiklet kullanıcıları olarak kınıyoruz. Trafikte mağdur olan taraf biz iken, tacize uğrayan taraf biz iken. Kendi hatamızla , kimseye zarar vermeden kendimiz zarar görmüşken bile , bizi trafik canavarı gibi gösteren sizlere soruyoruz. Kaç motorcu çarparak yaya öldürmüştür, kaç motorcu çarparak araç sürücüsü öldürmüştür. Hemen hemen hiç. Ancak hemen her gün, nizami ve kurallar dahilinde motosiklet kullanan arkadaşlarımız, bazen kasıtlı bazen kasıtsız veya dikkatsizlik sonucu, diğer araç sürücüleri tarafından öldürülüyor veya sakat bırakılıyor. Buna rağmen sabah sunduğunuz haber tüm motorcuları, trafik canavarı, dikkatsiz, terör estiren insanlar olarak göstermiştir. Bu yanlı ve yanlış haber anlayışınızı şiddetle kınıyoruz.





Tüm motosiklet kullanıcıları.

ATV iletişim bilgileri:
ATV Fax : 0212 3544064

ATV Haber bölümü e-mail adresi : [email protected]

ATV : 0216 4742020 izleyici hattı

pekiiii, kasksız, aynasız, düzensiz ve kuralsız oluşlarını nasıl açıklayıp savunacaz? suçu ve hatayı onlar yaptığı halde neden biz onları savunalım? hem de adımı kirlettikleri halde! ben yokum!!!:farao:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ya anlamadığım bişey var kask takmaması kendini ilgilendirir ve acısınıda çeker

kaska takmamasının kendinden başka kimseye zararı yok neden bu kadar ön yargıyla bakıyorsunuz 3 senedir aynasız motor kullanıyorum uzun yol hariç hiç aynaya gerek duymadım çünkü arkama bakıyorum ve önmdeki araçla mesafemide kontrol ediyorum
sizin gözünüzde herkes apaçi.......:pr:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya anlamadığım bişey var kask takmaması kendini ilgilendirir ve acısınıda çeker

kaska takmamasının kendinden başka kimseye zararı yok neden bu kadar ön yargıyla bakıyorsunuz 3 senedir aynasız motor kullanıyorum uzun yol hariç hiç aynaya gerek duymadım çünkü arkama bakıyorum ve önmdeki araçla mesafemide kontrol ediyorum
sizin gözünüzde herkes apaçi.......:pr:

bunu fabrikalarına da söyle ki maliyeti düşürüp fiyatı makul seviyeye çekerler belki :wiinkk:

yasa ne diyorsa O!

( merak ettim, korumalı eldivenin var mı?)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
136
Kendilerine zararı olabilir belki ama tam teröristmiş gibi aksettiriliyor, tüm motorcular. Kanallar nedense zaten ayıklıyor. Yüzlerce motorcu öldürüldü ve öldürülüyor arabalar tarafından. Yine motorcu katledildi diye bir haber hiç duymadım. O yüzden protesto edelim diyorum. Desin ki; dikkatsiz sürücü yaralandı. Ama motorcular tehlike saçıyor, Antalyalılar korkuyorlar. Bu ne büyük saçmalıktır. Bunu eleştirmeyen motorcu, başka bir aracın kurbanı olursa haberler %90 vermeyecek veya motorcuyu suçlayacaktır. Belki o zaman aklınız başınıza gelir.
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
Kusura bakmayın ama böyle sürenlere motorcu bile demek istemiyorum :pale: Ayna lazım değil madem fabrikalar herkese böyle verirdi motorları canını seven ve beyni olan insan tam koruma giyer çeker besmelesini çıkar yoluna ...
Ne grup sürüşüne uygunluk var ne başka bişey atv biraz da haklı hakikatten tehlike diğer sürücülere . Motor olsun otomobil olsun tehlike abi bunlar :pr:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kask takmadığı için beyni kafatasından fışkıranların görüntüleri nedeni ile hepimize salak muamelesi yapılmasına ne diyorsunuz enes bey.
Çevremde motosiklet kullandığım için salak olduğumu düşünen kaç insan var.

Nasılki bu olayda kaza anında tekteker giden olmadığı halde, yarış yapmadıkları halde ,aşırı hız yapmadıkları halde , haber de tüm bunları yapmışlar gibi bahsediliyor.
Bir kaç kendini bilmez salak beyinsiz gerzekalı sürüsü yollarda o şekilde ve ne yaptıklarını bilmez vaziyette dolaştıkları için insanların orada yan yana gelen 3-5 motorluyu da aynı şeyi yaptıklarını düşünmesine neden olmuş olduğu gibi kask takmayanlarında eksiksiz motosiklet kullananlara karşı salaklara baktıkları gözle bakmalarına neden olabilirmi.

Kask takmayın kardeşim,aynada kullanmayın. Ölmeyinde . GEBERİN ki ortalık temizlensin.
Allah muhafaza yarın araba sahibi olup ta aynı hareketleri arabalar ile yapmayacakmısınız.
Daha az zararlıyken ölmeniz tüm memleketin yararına olur.
Bu olaydaki arkadaşlara Allah şifa versin. razor team ın sitesine baktım. Adminler ısrarla kask kullanımanın önemi üzerinde duruyorlar. Bu konuda kendilerini ancak takdir ederim. Ama yanlışlarını da lanetlerim.

Herşey bir yana kanunen kask takman ayna takman zorunluluk değilmi. Ne demek kimi ilgilendirir.
Bana çarpıp geberdiğinde ben mahkemeye çıkıyorum. Nasıl beni ilgilendirmez. Ölümlü trafik kazasına sebebyetten yargılanıyorum. Dahada mı ilgilendirmez.

Kusura bakmayında kimse kibarlıktan anlamıyor. Herkese anladığı dil..........
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Bu siteye üye alımı yaparken kişilik testinden geçirilsin... Hala kalkıp savunanlar var yaa.. Hangi akla hizmet...! Seviyeli bir form olmaktan çıkmaya başladı burası... Biz bilinçli motorcular yetiştirmek istiyoruz. Mahalle motorcusu değil....!
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bunu fabrikalarına da söyle ki maliyeti düşürüp fiyatı makul seviyeye çekerler belki :wiinkk:

yasa ne diyorsa O!

( merak ettim, korumalı eldivenin var mı?)

ls2 kask,basit bi dizliğim var.eldiven kar eldiveni oda soğuktan koruyor.maddiyatım olsa herseyi alırım sonuçta öğrenciyim
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Ya hala kasksız kullanmanın kime ne zararı ver diyenler var! Sen kafayı kırmayı göze almış olabilirsin ama senden özenen yeni başlayanlar da kask takmayacak. Bu böyle devam edecek. Belki senin arkana binen artçının aklına bile gelmeyecek kafatasının ne kadar kırılgan bir malzeme olduğu.

HALA KASK TAKMAYAN ARKADAŞLAR!

LÜTFEN UNUTMAYIN, KASKSIZ HER ÖLÜMÜN VEBALİ BİRAZ DA SİZİN ÜZERİNİZEDİR, KÖTÜ ÖRNEK OLDUĞUNUZ İÇİN!

Neyini protesto edeceğiz ATV'nin bu arada? Adamlar grup sürüşü yapmıyor, bildiğin sürü halinde gidiyorlar. Çevredekiler adamların akrobasi yaptığını söylüyor. Böyle saçmalıkları motorla yapınca mazur mu görülmeli sizce?

Bu ülkede nasıl kafayı yemiyoruz ilginç. Ya da belki kafayı yedik de fark etmiyoruz. Eh be!..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arabada yanıma oturan profesör statüsündeki adam bile ben kemer takmazsam kemerini takmıyor. Kaldıki cahil çoluk çocuğun halini düşünün.
Kötü örnekten nasıl etkilenirler.
Yok ya bu memleket ..oka sarmış iyice. Allah sonumuzu hayır etsin...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
haberin veriliş biçimi korkunçtu. Bütün motorcular sanki azrail, sanki biz araba sürücülerini öldürüyoruz. Teker yapan falan yapan yok görüntülerde. Habercilik anlayışı ne kadar yanlışsa, burada ki bazı saçma yorumlar da o kadar yanlış. Kask yola fırlıyor benim gördüğüm. Diğeri tam görünmüyor kask kafasında olabilir.Kaza yapanlara nasıl kaskız diyebildiniz ben anlayamıyorum. Ben protesto ediyorum bu yanlı haber verilişini.


ATV televizyonunu protesto ediyoruz.
ATV yi protesto ediyoruz.

(Lütfen aşağıdaki iletişim adreslerine, fax çekelim, telefon ile arayalım, e-mail bombardımanına tutalım.)

Kaza anı: http://haber.mynet.com/detay/yasam/once-hatira-fotografi-sonra-kaza/548999


03-01-2011 Pazartesi sabah haberlerinde ATV , Antalya’dan bir motosiklet kazası haberi verdi. Tahmini 30-40 motosikletli kırmızı ışıkta durup fotoğraf çekildiler. Sonra hemen yollarına devam ettiler. Devamında bir motosikletli dalgınlık sonucu belki de, sola çok yanaştı ve sol , alçak bariyerlere çarparak düştü. Arkasında artçısı da vardı. Toplu sürüş sebebi ile hızları gayet düşüktü. Zaten motorlar kuryeci motoru tarzı motorlardı. 150 ya da 125 CC lik vitesli motorlar. Sadece kendilerine ve kaza sonucu zarar verdiler. Ancak dediğim gibi düşük hızla seyir sebebi ile her ikisi de doğruldu. Ciddi bir hasar almadıkları belli idi. Devamında, şansa yoldan geçen ambulans yaralıları alarak devam etti. Kaskları olması belki daha ciddi yaralanmayı engelledi.
Gelelim habere. Aynen şöyle denildi.
Motosikletliler tehlike saçıyor. Önce grup olarak durup trafiği aksatıp fotoğraf çektiren motosiklet grubu daha sonra yarışırken, aşırı hız ve dikkatsizlik sonucu kaza yaptı. (2 kişi yaralı olduğu halde), 3 motorcu şans eseri yoldan geçen ambulans ile hastaneye kaldırıldı.
Antalyalılar, bu tehlike saçan motosiklet terörünün bir gün çok daha kötü sonuçlar doğuracağından endişe ve şikayet ediyorlar.
1.Yarışmıyorlar ve söylendiği gibi aşırı hızlı değiller. Hatta hiç değiller.
2.Terör estirmiyorlar. Activa çeteleri veya kebapçı da çalışıp, ehliyetsiz kasksız motor kullanmıyorlar.
3.Trafiği aksatmıyorlar.
4.Diğer araçları tehlikeye atmıyorlar. Kaza anında bile kendileri yaralanıyor. Bu motorcuların genelinde görülen durumdur.
5.Motosikletli çarptı diye ölen, araba veya başka araç sürücüsü yok iken, her gün Türkiye’de arabaların dikkatsizliği sonucu, yine arabaların sebep olduğu kazalarda pek çok motorcu ölüyor.

Motosikletlilere bu kadar garez neden. Trafikte yayayı en çok öldüren hatta nerede ise tek öldüren, arabalar, motorlar değilken;yine motorcuların arabaların kurbanı olurken, yollarda her türlü sıkıştırma, tacize maruz kalırken, dikkat edilmeksizin kaza yapmalarına sebebiyet verilirken ve motorcular mağdurken,nasıl bir haber anlayışı ile bunların tam tersi oluyormuş gibi bir haber yapılıyor.
Bu sebeple, tüm motosiklet kullanıcılarını , bugün ki haberi verme şekli yüzünden, ATV ‘yi protesto etmeye çağırıyorum.

Şikayet metni aşağıdaki gibi olabilir.
03-01-2011 Pazartesi sabahı, sabah haberlerinde Antalya’da ki motosiklet kazası haberini , inanılmaz bir biçimde çarpıtarak verdiğiniz için, sizi motosiklet kullanıcıları olarak kınıyoruz. Trafikte mağdur olan taraf biz iken, tacize uğrayan taraf biz iken. Kendi hatamızla , kimseye zarar vermeden kendimiz zarar görmüşken bile , bizi trafik canavarı gibi gösteren sizlere soruyoruz. Kaç motorcu çarparak yaya öldürmüştür, kaç motorcu çarparak araç sürücüsü öldürmüştür. Hemen hemen hiç. Ancak hemen her gün, nizami ve kurallar dahilinde motosiklet kullanan arkadaşlarımız, bazen kasıtlı bazen kasıtsız veya dikkatsizlik sonucu, diğer araç sürücüleri tarafından öldürülüyor veya sakat bırakılıyor. Buna rağmen sabah sunduğunuz haber tüm motorcuları, trafik canavarı, dikkatsiz, terör estiren insanlar olarak göstermiştir. Bu yanlı ve yanlış haber anlayışınızı şiddetle kınıyoruz.





Tüm motosiklet kullanıcıları.

ATV iletişim bilgileri:
ATV Fax : 0212 3544064

ATV Haber bölümü e-mail adresi : [email protected]

ATV : 0216 4742020 izleyici hattı

ATV'nin nesini protesto edelim? görülen köy kılavuz istemez.

sürü halinde saçma sapan gidiyorlar. bu adamların ehliyeti olmasa zaten polis geldiğinde kaçmazlardı..

kask yok, ehliyet yok. motorlarda saçma sapan modifiyeler ayna iptali vs..

yorumlarımızı eleştiriyorsunuz ama bu gibi motosiklet kullanıcıları yüzünden admız serseriye çıkıyor.

ayrıca kaskı doğru şekilde taksa kafasından fırlamaz..

geçenlerde yayınlanan bir video vardı şaka makinasına ait. sürücü tek teker gidiyor bir eli havada arkasında artçı, kaskı koluna takmış ve onları takip eden 20 - 30 motor sanki atlı süvari gibi savaşa gidiyorlar..
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
136
Bu siteye üye alımı yaparken kişilik testinden geçirilsin... Hala kalkıp savunanlar var yaa.. Hangi akla hizmet...! Seviyeli bir form olmaktan çıkmaya başladı burası... Biz bilinçli motorcular yetiştirmek istiyoruz. Mahalle motorcusu değil....!

Ciddi anlamda güvenliğe gereğinden de fazla önem veren 365 gün motosiklet kullanan bir üyeyim. Pek çok sitede de tanırlar. Asla kasksız, korumasız ve saçma sapan sürüşü destekleyen beyanatlarım olmamıştır. Aksi çok olmuştur. Ben burada haberin veriliş şeklini, motorcuların 1-2 dikkatsiz sürücü yüzünden genellenerek kötülenmesini eleştiriyorum. Bütün kanallar da bu yapılıyor. Mağdur olan tacize uğrayan biziz ama cımbızla ayıklayıp ve yalan yanlış haberlerle bizi kötülüyorlar.
ATV haberi de aynen böyle yapılmıştı. Ama aynı ATV de hiç motorcuyu öldüren araba sürücüsü diye başlayan bir haber duymadım.
Eleştirim bunadır.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Aynen katılıyorum..toplu sürüşte öyle sürü gibi yola çıkmayacaksın. iki fermuar düzeninde yada tek sıra halinde kimseyi sıkıştırmadan çıkacaksın.Dikkale bakıldığında bir motsiklet sürücüsü diğeri sıkıştırmış bilinçli yada biliçsiz..Kötü olmuş
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ls2 kask,basit bi dizliğim var.eldiven kar eldiveni oda soğuktan koruyor.maddiyatım olsa herseyi alırım sonuçta öğrenciyim

enes'cim uzun süredir buradasın ve az çok birbirimizi tanıyoruz :) sana eldiveninin sormam şundan dolayıdır;

1- korumanın önemi eldivenle başlar, asfalt yanığı berbattır ve eller çok zarar görür...
2- herşeyi maddiyatla ölçmeye çalışmak bizim tarzımızdır. elbette, olmayınca olmuyor ama bir kaza anında inanki çok daha fazla masraf olur ki, çektiğin acılar da cabası ( maalesef ) sana şunu söyleyebilirim ki, ben kendi korumalarımı 2-3 yılda tamamlamaya çalıştım. bana göre de hala eksiklerim var. sevdiğin şeyler içşn baka sevdiğin şeylerden feragat etmezsen gün gelince ikisinden birden olabilirsin belki. umarım istediğin şeylere kavuşursun. beni de yanlış anlama. bu tavsiyelerim sana ve senin gibi kendini yatiştirmeye adamış insanlara yeniden hatırlatmadır ( kendim de dahil )

herşeyden öte, diğerlerine nazaran daha bilinçlisin kardeşim, en kısa sürede motosikletinin ve senin koruma ekipmanlarını ( ayna, eldiven vs... ) tamamlaman dileğiyle... sağlıcaklakal :cat::rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
cem hakan
motor hızlı olmasa refüjde ne işi var
kontrolden nasıl çıkıpdan rüfüje çarpıyor ve metrelerce sürükleniyor
koyun sürüsü gibi araç kullanılırmı
grup neden kaçıyor o zaman
bende kaza yapdım yamaha nebioğullarının orada ben haklı çıkdım hızım 40km 1metre bile sürüklenmedi motor
vücudumda en ufak birsey olmadı
ambulans yada böyle bir kalabalık toplanmadı
mobeseden çekildi ama televizyona verilmedi
sebebi gayet net
http://img156.imageshack.us/img156/4452/dsc02071w.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/2937/dsc02072t.jpg
sen ve senin gibileri olduğu sürece haklı olmamız zorlaşacak
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
tövbe aynasız yola mı çıkılır?
ayna bir nevi can garantisi değilmidir?
yoksa benmi yanlış biliyorum..
kask eldiven mont..
hak getire zaten...
aynayı neden sökerler onu bilmem...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
ne salakça hareketler bunlar yaaa ne gerek var böyle şeyler???
ben böyle şeylere kimse kusura bakmasın ama üzülmüyorum aksine sinir oluyorum ondan sonra bize sevdiklerimiz tavır alıyo motora biniyoruz diye bu salaklar yüzünden...
adam olan akıllı kullanır şu mereti yaaaa....
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
4
bu tür olaylar çok üzücü.Herkesin korumasız motorsiklete binmemesi lazım ama olmuyor işte ya işlerine gelmiyor veya maddi durumlar.İnsanın başına illaki bir olaymı gelmesi lazım.1 musübet 1000 nasihattan iyidir sözünün gerçekmi olması lazım.Enes arkadaşım bilir kask aldık dalga geçtiler o kadar paramı verilir diye.Peki 100 lira sağlıktan dahamı değerli.Benimde ls2 kaskım birde korumalı montum var ilerleyen zamanda dizlik ve eldiven almayı düşünüyorum.kasksız motora binmemeye dikkat ederim.Arkadaşlar kendinize dikkat edin giden can geri gelmiyor.Arkada kalanlara oluyor olan.Size verilen bu canın kıymetini ve değerini bilin niceleri gitti dönen yok geriye.Siz tedbirinizi alın gerisi gelir zaten.Bu görüntüler inşallah bir daha tekrarlanmaz.Bir isteğim daha var lütfen herkes klavye başına geçip bilmediği şeyler hakkında yanlış yorumlar yapmasın.Doğru bildiğin şey hakkında kesin konuşursun ama bazı kişiler rasgele konuşuyor buda insanın canını sıkıyor.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
enes'cim uzun süredir buradasın ve az çok birbirimizi tanıyoruz :) sana eldiveninin sormam şundan dolayıdır;

1- korumanın önemi eldivenle başlar, asfalt yanığı berbattır ve eller çok zarar görür...
2- herşeyi maddiyatla ölçmeye çalışmak bizim tarzımızdır. elbette, olmayınca olmuyor ama bir kaza anında inanki çok daha fazla masraf olur ki, çektiğin acılar da cabası ( maalesef ) sana şunu söyleyebilirim ki, ben kendi korumalarımı 2-3 yılda tamamlamaya çalıştım. bana göre de hala eksiklerim var. sevdiğin şeyler içşn baka sevdiğin şeylerden feragat etmezsen gün gelince ikisinden birden olabilirsin belki. umarım istediğin şeylere kavuşursun. beni de yanlış anlama. bu tavsiyelerim sana ve senin gibi kendini yatiştirmeye adamış insanlara yeniden hatırlatmadır ( kendim de dahil )

herşeyden öte, diğerlerine nazaran daha bilinçlisin kardeşim, en kısa sürede motosikletinin ve senin koruma ekipmanlarını ( ayna, eldiven vs... ) tamamlaman dileğiyle... sağlıcaklakal :cat::rendeer:

sağol abi.bir haftaönce B+A2 ye yazıldım o yüzden bu aralar biraz sıkışığım sürekli motora yedekte biniyorum ne yalan söyleyim:queen::queen:

bende korumanın farkındayım buradakiler motora bak kaska bak diyor kaskta halbuki ls2 öyle shoei falan değil şuana kadar 100 m ilerdeki fırına bile kask takarak gitmişimdir elimde para olsa emin ol ki montta alırım iyi bir eldivende

şu aynayı çok beğendim ama bu ayna için bana göre çok deli para gerçekten ama gerçekten çok hoş

blankq.gif


fotoraf0134.jpg


wmnfbc.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

bu tür olaylar çok üzücü.Herkesin korumasız motorsiklete binmemesi lazım ama olmuyor işte ya işlerine gelmiyor veya maddi durumlar.İnsanın başına illaki bir olaymı gelmesi lazım.1 musübet 1000 nasihattan iyidir sözünün gerçekmi olması lazım.Enes arkadaşım bilir kask aldık dalga geçtiler o kadar paramı verilir diye.Peki 100 lira sağlıktan dahamı değerli.Benimde ls2 kaskım birde korumalı montum var ilerleyen zamanda dizlik ve eldiven almayı düşünüyorum.kasksız motora binmemeye dikkat ederim.Arkadaşlar kendinize dikkat edin giden can geri gelmiyor.Arkada kalanlara oluyor olan.Size verilen bu canın kıymetini ve değerini bilin niceleri gitti dönen yok geriye.Siz tedbirinizi alın gerisi gelir zaten.Bu görüntüler inşallah bir daha tekrarlanmaz.Bir isteğim daha var lütfen herkes klavye başına geçip bilmediği şeyler hakkında yanlış yorumlar yapmasın.Doğru bildiğin şey hakkında kesin konuşursun ama bazı kişiler rasgele konuşuyor buda insanın canını sıkıyor.

burağın dediği gibi bizi dışardan gören apaçi zannediyor ama değiliz kask takmaya özen gösteririz.bu çevrede hatta bu ilçede sadece
ben ve burak kask takar gerisi bilnçsiz motora biner ve bu konuda bilmeden konuşur.keşke Herkes korumalı olarak motora binse kaskı takıyoruz ufo görmüş gibi bakıyorlar:farao:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst