[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL

Ne buldum..... :queen::queen::queen::queen:

Bu kel nerelerde gören var mı?.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
Arkadaşlar herkesin bilgisine önemle sunarım. Bu kurs ücretsizdir ve herkesin katılımına açıktır. Motorlu eğitim değildir, sürüş yoktur.

Katılmanızı ve bilginizi arttırmanızı şiddetle öneririm.

ART Rospa Teori Kursu
26 Kasım Cuma, İzmir Ekonomi Üniversitesi
19:00

ae61c29ccccbdd7b359b117bcca184a008d0e983


---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 ----------

ART hakkında daha fazla bilgi almak isteyen arkadaşlar burayı tıklayarak web sitesinden daha fazla bilgi alabilirler.

ah bee nası kacırdım ben bunu:S:S:S walaha ağlıcam:S ztn sohbetide kacırmısız:S bende 4 önuorum izmirde bişi olsa da gitsem die ama denk getiremiorum bi turlu... abiler biraz daha toplantı yapsa çok daha ii olur sankim:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Biliyorum...Biz motorları kafa kafaya verip kapıştırdık bile...
Epeydir sesi soluğu çıkmadı..... :p:p:p:p

Dur bir tane resmi bile var.... :p
[URL=http://img573.imageshack.us/i/sercan.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]


Vay vay vay...kardeşlerime bakın..biri birinden yakışıklı:cat: Alp sanki sen Fazer'ı biraz alçaltsan daha rahat edecekmişsin gibi geldi bana?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------

Saol Özer abi. En kısa zamanda görüşmek üzere...

Eee hani foto yok mu Volkan? foto isterik biz:wiinkk:
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
178
ey dostlar:Dbende uzun zamandır chooper kullanıcısıyım.merak ettiğimse burdan toplanma organizyonu oluyomu gezi falan?bikaç grup var malum ama bu site üzerinden sizleri soruyorum yani bende katılmak isterim
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
23/aralık/ perşembe yine helikopter pistindeyiz semaverimiz tam gaz misafirleri ağırlamaya hazır olacak :rendeer:


adres; turkuaz cafe arkası deniz kenarı helikopter pisti

inciraltı girişine varmadan solda GURME RESTORAN karşısından otoparkın yanından direk denize yanımıza çıkabilirsiniz

özdilek tarafından gelenler sahili takip ederse bizi bulabilir. balıkçı barınağı yanındayız


hiç bulamazsanız dumanı takip edin SEMAVER yanıyordur

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mt-...r-mt]-motosiklet-grubu-611.html#ixzz18s4m5kIe
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Selamün Aleyküm;

Uzun zamandır aranızdan ayrı kaldım pek forumada bakamıyordum; malüm ay sonu yıl sonu sayım derken kendimizi kaybettik.Bu arada müjdemi isterim en sonunda tam 6 ay boyunca uğraşmam didinmem ve azim sabırla A2 ehliyeyimi rsmen almış bulunmaktayım.Herşeyde bir hayır vardır evraklarım emniyetde bir aydır kayıptı internet üzerinden PTT genel müdürlüğüne kadar araştırdım sonunda sabırla dedektif gibi incelemelerim sonucu evrakları bulduk. Fark vermiş dahi olsam benim A2 ehliyetimi trafikten almam tam 6 ay sürdü malüm şuanda yeni kurallar gereği parmak izi veriyorsunuz e bizimde parmaklar eksik çıkınca olayın boyutu yönü değişti ama şimdi içim rahat müthiş bir kontrolden geçtim devlet hastesinde heyetde görevli tam 8 profesör beni incelediler kanun kitabını incelediler özel testler yaptılar ve evet mutlu son A2 ehliyet alabilir raporu çıktı ve ehliyetime kavuştum.Artık şimdi sıra satın almış olduğum motosikletimi nisan 2011 gibi mağazadan teslim almayı pilanlıyorum yani Allah nasip ederse 2011 yazında sizlerleyim.
Sevgi ve Saygılarımla.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Uzun zamandır aranızdan ayrı kaldım pek forumada bakamıyordum; malüm ay sonu yıl sonu sayım derken kendimizi kaybettik.Bu arada müjdemi isterim en sonunda tam 6 ay boyunca uğraşmam didinmem ve azim sabırla A2 ehliyeyimi rsmen almış bulunmaktayım.Herşeyde bir hayır vardır evraklarım emniyetde bir aydır kayıptı internet üzerinden PTT genel müdürlüğüne kadar araştırdım sonunda sabırla dedektif gibi incelemelerim sonucu evrakları bulduk. Fark vermiş dahi olsam benim A2 ehliyetimi trafikten almam tam 6 ay sürdü malüm şuanda yeni kurallar gereği parmak izi veriyorsunuz e bizimde parmaklar eksik çıkınca olayın boyutu yönü değişti ama şimdi içim rahat müthiş bir kontrolden geçtim devlet hastesinde heyetde görevli tam 8 profesör beni incelediler kanun kitabını incelediler özel testler yaptılar ve evet mutlu son A2 ehliyet alabilir raporu çıktı ve ehliyetime kavuştum.Artık şimdi sıra satın almış olduğum motosikletimi nisan 2011 gibi mağazadan teslim almayı pilanlıyorum yani Allah nasip ederse 2011 yazında sizlerleyim.
Sevgi ve Saygılarımla.

Hadi hayırlı uğurlu olsun...... İşallah tamamına erersin... :rendeer::rendeer:

Bu arada gemilerini görmeyi isterim.... Varmı suya indirdiğin şu sıralar?... :p
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Hadi hayırlı uğurlu olsun...... İşallah tamamına erersin... :rendeer::rendeer:

Bu arada gemilerini görmeyi isterim.... Varmı suya indirdiğin şu sıralar?... :p

Şuan için yok ancak 2011 yılı yazına yetiştirmeyi planladığım tamamı ahşap 125cm boyunda Elektrik motorlu,su soğutmalı süret/gezinti teknesini yetiştirmeye çalışacağım.Yazın Allah nasip ederse tekneyi sırtıma yüklenip motosikletime atlayıp o göl senin,bu nehir benim,şu deniz gezeceğim.Hem gezeceğim hemde RC kumandalı teknemi yüzdüreceğim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

Bu arada İzmir'de işini bilen motorun hakkını veren,esnaflık ahlakına sahip Ramzey 250 QM servisi varmı? Bu konuda tecrübe ve bilgilerinizi benimle paylaşırmısınız.
Saygılarımla.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
64
uzun sıradan beri yokum buralarda neler olmuş neler tühh ya şehir dışındayız katılamıyoz etkinliklere amca sen muradına ermişin birde ben erebilsem
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
uzun sıradan beri yokum buralarda neler olmuş neler tühh ya şehir dışındayız katılamıyoz etkinliklere amca sen muradına ermişin birde ben erebilsem

Erersiniz erersiniz.Önce sabırlı olun azmedin vakti ve zamanı geldiğinde hayırlısıyla Allah nasip eder.Yeterki Allah hiç kimseye kaza bela vermesin aman önce emniyet tedbirleri önce ileri sürüş teknikleri.Unutmayalım her zaman karşınızdan gleni acemi olarak farzedin.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Yarın yazmak mümkün olmayabilir....

Şimdiden tüm MT İzmir parçası kardeşlerime sağlıklı,hayırlı ve bol kazançlı bir 2011 yılı dilerim. Sağ salim görüşmek üzere::shake2::::cheeeeer::fool::::jester::::xtongue:::140::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şuan için yok ancak 2011 yılı yazına yetiştirmeyi planladığım tamamı ahşap 125cm boyunda Elektrik motorlu,su soğutmalı süret/gezinti teknesini yetiştirmeye çalışacağım.Yazın Allah nasip ederse tekneyi sırtıma yüklenip motosikletime atlayıp o göl senin,bu nehir benim,şu deniz gezeceğim.Hem gezeceğim hemde RC kumandalı teknemi yüzdüreceğim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

Bu arada İzmir'de işini bilen motorun hakkını veren,esnaflık ahlakına sahip Ramzey 250 QM servisi varmı? Bu konuda tecrübe ve bilgilerinizi benimle paylaşırmısınız.
Saygılarımla.


O gemiyi yüzdürmeye gidersinde eğer haber vermessen ,RC helikopterimle gemini bombalar batırırım haberin ola....:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst