Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Öncelikle yorumlar için ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.
Arkadslar Bugün sabah elime geçti kargo.
gayet güzel paketlenmiş. arkadaslar bu işlem için hondadan yeni sıfır far almıştım. 65 TL'ye. fakat montajlama sırasında yapan kişi farı ne kadar ısıtsada silikon yerleri gevşememiş. açarken ön cam karpuz gibi kırılmış. Sonra motorun üstünde olan farı söktüm gönderdim arkadaşa, arka kısmı ince ince kırarak ön camı çıkartmış. yani ön cam kaliteli malzemeden üretimemiş diyor, arabalarıda aynı yöntemlen söküyorum hiç böyle bir şeye rastlamadım dedi. neyse yolladım ben kargoyu yaptı ve yolladı;
buyrun resimleri.


Arkadaslar kullanılan malzemeler;
Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa)
Sert Pleksi Angel
Angel için voltaj dengeleyici regülatör.
Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya
BMW'lerde kullanılan Mercek Çerçevesi.
Sunpart H7 6000K Xenon.

Arkadaşlar Aldığım kişi yolladığım para karşılığında fiş bile kesmiş, gerisini siz düşünün.

İyi akşamlar ;

Bende bu şekilde yaptırmak istesem ne kadar tutar acaba ? Ücreti ne kadardır?

Yaptırdığınız kişinin , yerin , mail adresi , ilanı yada telefon numarası varsa verebilirmisiniz ?

Teşekkürler :):)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar gittigidiyordan buldum arkadası. bana far hariç 250 tl gibi bi paraya mâl oldu. yapan arkadasın sitesi; http://www.xenonmercek.com/. orda irtibat bilgileri var. Ahmet bey. geçen honda motosiklete mercek yapmışsınız derseniz beni tanıyacaktır. ona gore sizin isteğiniz doğrultusunda size fiyat vericektir.

arkadaslar yalnız şunu söyleyim. bizim motorların farları inanılmaz dandik. en ufak açma işleminde kırılıyo karpuz gibi ikiye ayrılıyor. o yuzden ne kadar dikkat ederseniz edin yinede camı kırılacaktır. o yuzden işe başlamadan 2 tane far olması gerekir. birinin ön camını diğerinin çanağını kullanıcak.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkdaşlar yarın İstanbuldan Didim'e gidicem sevgili Cbf'imle..
Bayram boyunca orda giremiye bilirim foruma..
Şimdiden herkese hayırlı bayramlar dilerim..
Kazasız belasız:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkdaşlar yarın İstanbuldan Didim'e gidicem sevgili Cbf'imle..
Bayram boyunca orda giremiye bilirim foruma..
Şimdiden herkese hayırlı bayramlar dilerim..
Kazasız belasız:rendeer:

dostum seninde bayramın mübarek olsun:rendeer:

hayırlı yolculuklar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------

arkadaslar gittigidiyordan buldum arkadası. bana far hariç 250 tl gibi bi paraya mâl oldu. yapan arkadasın sitesi; http://www.xenonmercek.com/. orda irtibat bilgileri var. Ahmet bey. geçen honda motosiklete mercek yapmışsınız derseniz beni tanıyacaktır. ona gore sizin isteğiniz doğrultusunda size fiyat vericektir.

arkadaslar yalnız şunu söyleyim. bizim motorların farları inanılmaz dandik. en ufak açma işleminde kırılıyo karpuz gibi ikiye ayrılıyor. o yuzden ne kadar dikkat ederseniz edin yinede camı kırılacaktır. o yuzden işe başlamadan 2 tane far olması gerekir. birinin ön camını diğerinin çanağını kullanıcak.

arkadaşım inşallah aydınlatması yaptığın masrafa değecek güçtedir,zira harcadığın para az bir para değil.

güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
saol babaçi, dün akşam deneme yaptım bile gerçekten yolu şmdi aydınlatıyor. eskiden apartmanları aydınlatan fardan eser yok. heleki selektörü hiç sormayın. önümdeki arabaya yapıyorum o ve onun önündeki araba bile sağa geçip yol veriyor varın gerisini siz düşünün. :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Yazmayalı baya vakit geçmiş :)

bu arada;zincir ve jant temizliği için tiner önerirmisiniz? şu gazyağı'nı hiç bir yerde bulamadım da :(
Mümkünse gazyağı ama bulunamıyorsa ve zincir oringsiz bir zincirse benzin yada mazotla da temizleyebilirsin, ama tineri tavsiye etmiyorum.

Arkadaşlar bayram sonu cbf 150 alıcam bir aksilik çıkmazsa forumun ilk 200 sayfası civarı okudum sonrasını okuyamadım ilk aldığımda ne tavsiye edersiniz lastiklerin kaygan olduğunu duydumm ama bende jinlun var ondada duro lastik var o kadar kaygan gelmiyor bana jinlunde castrol pw 1 kullanıyodum bu motora da uyuyor sanırsam dikkat etmem gereken şeyleri yazarsanız çok sevinirim özellikle rodaj geçiren arkadaşlar hangi yol şartlarında rodaj yaptıklarnı süreç zarfında kullanım tarzlarını yazabilirlerse çok makbüle geçer. Aranıza katılıyorum sonunda... Bu arada yaz kış motora biniyorum ve ginde 70-80 km yol yapıyorum. Yani motorum yatmıyacak.

Hergün kullanacaksan lastikleri kesinlikle michelin ile değiştirmeni tavsiye ederim. Kaza riskinin yüksek olduğu bu iki tekerli icatlarda mümkün olan en fazla tedbiri almalıyız. Buna yere sağlam basan lastiklerde dahil.

...
Arkadaslar kullanılan malzemeler;
Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa)
Sert Pleksi Angel
Angel için voltaj dengeleyici regülatör.
Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya
BMW'lerde kullanılan Mercek Çerçevesi.
Sunpart H7 6000K Xenon.

Profesyonel işçilik olmuş, yapan arkadaşın ellerine sağlık, güle güle kullan...

GPS tutacağı varmı motosiklet için yada nasıl bişey ypabilirim? araba camına vakumlu olan tutacak var oda motora olmaz düşer pek sağlam durmuyor

GPS marka modeline göre farklı seçenekleri denemek lazım, cbr125cbr isimli arkadaştı sanırım, nokia 5800 için gayet güzel bir gps tutacağını cbf150'sine uygulamıştı, önceki sayfalarda fotoğraflarını görebilirsin.

Arkdaşlar yarın İstanbuldan Didim'e gidicem sevgili Cbf'imle..
Bayram boyunca orda giremiye bilirim foruma..
Şimdiden herkese hayırlı bayramlar dilerim..
Kazasız belasız:rendeer:

Sanada kazasız, belasız, keyifli sürüşler Emrah.
Bayramın mübarek olsun...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
selam eski dostlar, bayramınızı kutluyorum.

motoru büyüttük ama cbf'i bir türlü satasım gelmedi.

Geçen hafta uzun bir aradan sonra tekrar kullandım, büyük keyif aldım. Kafamda ikilemler havada uçuştu, ben de satmaktan vazgeçtim :)

Motorlarımızın kıymetini bilelim. Sayfaları okumuş olan arkadaşlar en büyük cbf aşığı olduğumu bilirler.

Bir de reklam sloganı çaktık mı geri dönüşümü tamamlarım :p

CBF 150...Bazıları için güçten daha önemli şeyler vardır. :cat:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar, Hepinizin Mübarek Kurban bayramını kutlarım. CBF 150 ufak kusurları olsa da süper alet. Umarım yeni modellerde kullanıcıları dinleyip hatalarını giderirler. Hepinize keyifli sürüşler.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Yazmayalı baya vakit geçmiş :)



GPS marka modeline göre farklı seçenekleri denemek lazım, cbr125cbr isimli arkadaştı sanırım, nokia 5800 için gayet güzel bir gps tutacağını cbf150'sine uygulamıştı, önceki sayfalarda fotoğraflarını görebilirsin.

Biri benim adımı mı söyledi :) İsmail benimki nokia 5800 ın kendi yanında verilen araç kitiydi.
aşağıdaki sayfada görebilirsiniz. Aslında universal olanları da var carrefour un oto aksesuar bölümünde denk gelmiştim...

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-801.html


Herkese hayırlı bayramlar..
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
bu uzuuun bayram tatilin de herkese kazasız belasız güzel sürüşler,geziler dilerim :) deponuz dolu ve kaskınız başınız da olsun:) bayramınız mübarek olsun...saygılar.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar yan çanta demiri taktırmak istiyorum.

bu demirler arka çanta demirine mi takılıyor, arka çanta demiri de almak zorunda mıyım?
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bougberg sağol. sadece yan demirler takılabilir mi arka çanta demiri olmadan?
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
42
Arkadaşlar başlangıç için CBF150 almaya karar verdim , motoru buldum , 2010 model 9.000 km.de kredi kartına 10 taksit ile alıyorum. Renk kırmızı. Düşmesi kalkması kazası v.s. olmadığını söyledi motorun sahibi yarın gidip bakıcam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst