Ben bu süper konuyu görmemiştim.
Aklıma eskiden mz'imde başıma gelen bir şeyi getirdi.İzninizle anlatayım.
Benzin kapağı kayboldu.Bulunduğum yerde de yedek parça satışı yoktu.Ayda bir defa 60 km uzaktaki parçacıya gitme şansım oluyordu.O zamanlar internet üzerinden alışveriş falan da yok tabi. Neyse; depo kapağı yerine tam olarak uyan bir tane kavonoz kapağı buldum.En azından benzin çalkalandıkça o delikten taşmasın diye taktım.Elbette tam olarak bir sızdırmazlık sağlamıyordu.Ama sızdırmazlığı sağlamak için bir de naylon poşet kapattım deliğe.Önce poşeti koyup üstüne kapağı koyuyordum.Birgün baktım poşet yok.Uçmuştur falan diye düşündüm yenisini koydum.Çalıştırdım motoru 70-80 giderken motor ileri geri zıplamaya başladı.Bi çalışıyor bi duruyor.Çifte atan at gibi motorun üzerinde sallanıyorum."Ulan n'oluyor acaba?" diye düşündüm ama o an bulamadım nedeni.Tahmin edeceğiniz gibi sonradan poşet aklıma geldi.Söktüm depoyu, baktım benim poşet benzin musluğunun etrafında duruyor.Poşeti çıkardım sorun bitti.Sonradan kapağı da bulup aldım.