benzın deposuna agac dalı kactı bişe olurmu ?

Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
şimdi benzin almaya gitmiştim baya kuvvetlendi çekişi ciddi söylüyorum artık patentini alıcam bu dalları satmaya baslıycam :mrgreen: dogaya zararsız prformans artırıcı :D dalı cıkarıcam inş sabah :D
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
yuppi cıkardım depodan agac parcasını

:queen::queen::queen: uzun bi tel el feneri birazda ellerim kesildi ama cıkardım işin garıbı artık şamandırada calısıyo benzin ibresinide tamir ettim:bounce: ee nedemısler her serde bi hayır vardır tamırcıye gitsm 20den assagı almazdı heralde:bounce:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim anlamadigim depoda agac parcasinin ne isi var?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hadi geçmiş olsun.
bu topikte tutarsa ağaç dalı serisinin devamını çekersin artık :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Forum ohalisi olarak bu gece rahat rahat uyuyabiliriz.. şükür dal depodan çıktı:cherry:
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
çeşmeye indim salkım söğütler
aşığa kar etmez cümle öğütler
ceylanını böyle seven yiğitler
motorsuz kalmaya iki cihanda

eyvallah abi sen benı güldürdün allahta senı güldrsün motorsuz bırakmasın:rendeer: :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 ----------

GÖЯKEM;2196078' Alıntı:
Abi şu maceranın fotoları yokmu ya :mrgreen::p

abi usbyi buluyum sabah koyacam foruma :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önceki mesajlarımı ciddiye almayın
Bu konu gerçekten önemliymiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahaha baya komık eglencelı esprıler cıkmıs. bencede yılın sorusu olmalı :) iyi içine kaya kutuk falan gıbı seyler kacırmamıssın :) en guzel yorum motoru ters cevır demısler :D bence benzını zıppo ıle olcmelısın :D tuplere yaptıkları gıbı
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yahu kardesim dal ile depomu kontrol edilir????

Cakmak falan yokmuydu cebinde??????
Cak cakmagi aydinlansin hertaraf... :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst