Sizce en iyi uzun yol motoru hangisi?

Sizce en iyi uzun yol motoru hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,626
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Başlık bayağı göreceli bence...
ben Dl650 ile hemen her zeminde kareket edebiliyorum oysa tam touring motosikletler bunu yapamaz ya da çok kısıtlanırlar....
Uzun yol ve her koşulda konfor denseydi kesinlikle DL650-1000, AfricaTwin, Transalp, BMW R1200 ve türevleri...vs vs vs derdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bu pozisyonda kaç100km durmadan gidebilir?

kendi alışkanlıklarımdan olabilir !!! ancak çok dik oturuş pozisyonuna sahip motorlarda ( enduro,maxiscooter vb.) kuyruk sokumu ve toto ağrısı oluştuğundan yol yapamıyorum , çok eğimlide (race)olması tabiki kolları ve beli rahatsız ediyor.

resimdeki pozisyon her iki oturuş pozisyonunun arasında bir yerde kalıyor.
ve bu pozisyonda artçılı direkt depo bitirene kadar gidilebilir.
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
199
Merak ettiğim bir konu var. Enduro motorların duruş şekli crusier motorlara göre daha rahatsız değilmi. Kolları ağrıtmıyormu o duruş şekli 2 saat sonra. Ve 7 saatlik yol yapınca kollar rahatsız derecede agrımıyor mu ? Crusier la uzun yol için daha ii gibi geliyorda bana hep .
 
Katılım
8 Kas 2010
Mesajlar
60
merhaba değerli arkadaşlar.öncelikle hepinize kazasız belasız eğlenceli günler dilerim.ben 1998-2000 medel arası kawa zx6r yada suzuki gsxr6 almayı düşünüyüorum ama yaklaşık 3 senedir motosiklete binmiyorum ve bu motosikletler hakkında bir bilgim yok.bu modellerin tutulanı tutulmayanı varmı hangisi daha tavsiye edilenidir?fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden hepinize teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Kas 2010
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kime göre uzun ?
kime göre yol ?
peki ya süre ? acelemiz mi var geziyor muyuz ?
Grup mu geziyoruz ? tek tabanca mı ?
Zengin miyiz ? kısıtlı bütçe mi ?
bu soruların cevabını istiyorum...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
benim icin farketmez motor saglam olsunda 50cc lik scooterla bile giderim uzun yola:)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yine hortlatmışınız 5 senelik konuyu:p
Siz hiç tv de belgesel falan izlemezmisiniz.Eğer izliyorsanız Afrika çöllerinde veya Asya tunduralarında hiç goldwing,fjr 1300,vfr 800,aprilla ,suzuki vs. vs. gördünüzmü?:silent:
Bu uzun yollara KTM,BMW,Honda nın bazı modelleri gidebilir.
Haaaaaa uzun yol diye İstanbul-Ankara arasını kastediyorsanız"benim için kısa yol sayılır"O başka tabiiki:)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ewan McGregor and Charley Boorman ın yaptıkları motosikletle dünya turunda(long way round) ilk önce ktm den motosiklet istemelerine karşın ktm bunlara motosiklet vermedi.isim yapmış bi marka olarak eğer ewan ve charley bu geziyi gerçekleştiremezlerse yada motosiklet yüzünden aksilikler yaşarlarsa imajlarının zedelenmelerinden korkan marka sponsor olmadı. ve onlarda yolculuklarına bmw r1150gs adventure ile çıktılar. ki bence uzun yol için en iyi motor budur.
ewan ve charley nin 'long way round' dan sonra yaptıkları 'long way down' adlı iskoçyadan başlayıp güney afrikada son bulan 2.turlarındada tercihlerini bmw 1200 gs adventure den yana kullandılar.
bmw 1200 gs adventure kesinlikle garajımda olmasını istediğim bi motor :)
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
4
Ewan McGregor and Charley Boorman ın yaptıkları motosikletle dünya turunda(long way round) ilk önce ktm den motosiklet istemelerine karşın ktm bunlara motosiklet vermedi.isim yapmış bi marka olarak eğer ewan ve charley bu geziyi gerçekleştiremezlerse yada motosiklet yüzünden aksilikler yaşarlarsa imajlarının zedelenmelerinden korkan marka sponsor olmadı. ve onlarda yolculuklarına bmw r1150gs adventure ile çıktılar. ki bence uzun yol için en iyi motor budur.
ewan ve charley nin 'long way round' dan sonra yaptıkları 'long way down' adlı iskoçyadan başlayıp güney afrikada son bulan 2.turlarındada tercihlerini bmw 1200 gs adventure den yana kullandılar.
bmw 1200 gs adventure kesinlikle garajımda olmasını istediğim bi motor :)

doğru tespit uzun yol için değişmez motor budur +1 büyük turlara çıkanlar hep bu tercihi yaparlar
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Gilera nexsus 500 derim...
27112006ib4.jpg
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
65
Kanaatimce yazılması gereken bir çok motor var daha. Burda yok ama Honda ST-1300 Pan Europan eksik. Uzun yol için kusursuz bir makina. Honda GoldWing yok ! Ama yol şartları belirtilmediği için BMW 1150 GS Adventurer ya da 1200 GS Adventurer derim. Aksinide pek kimsenin söleyeceğini sanmıyorum. Özellikle Adventurer serisi neredeyse kolonya döksek çalışacak şekilde tasarlanmış.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
Bmw yi çıkarırsak hiçbiri :):) ama bi dragstar yada shadow olsa yada bi harley yolun keyfi çıkar :)
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
2
imkan varsa harleyin choppers modelleri uzun yol üstadlarıdır ) sürücü konforuda süper yaslan arkana uzat botlarını pedala devamm ) bir chopper görmüştüm egzos üzerinde döner mafsallı makineli silaha benzetilmiş donanım vardı gaz verildikçe dönüyordu mannyaktı ) bmw r25 te 1e 1 dir 1950lerden beri saat gibi çalışıyor konforuda eskimiyor sesi mükemmel )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst