Jant seridi çektim ama sorunlu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bır topıc acmıstım serıt hakkında dedıklerınızı uyguladım. sıyah uzerıne kırmızı cıdden mukkemmel oldu ama bı sorun var hava kabarcıkları gıbı bosluklar olustu sanırım yagmurda ve ılerıde cıkcak gıbı gelıyor cıkarmı sızce napmam lazım? yamuk degıl mınık kucuk katlanmalar oldu
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu jant şeridini takmam için nasıl bir aparat kullunılıyo ve kullanımlı şekli nedir acaba bende çok merak ediyorum ben birkere denedim gayet güzel bir şekilde şeridi çektim ertesi gün bir baktım şerit janttan kendiliginden çıkmış sonra oturdum dedimki kendi kendime demek becerememişim:D bu işi beceren arkadaşlar yardım ederse sevinirim
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Jant şeritlerini 40-45 derece gibi ısıtarak janta çekin.Soğuk olarak çekilen şerit,sürüş esnasında jantın ısınmasından dolayı büzüşmeler veya kabarcıklar oluşturur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee sımdı o buzusme kabarcıklar daha surmeden oldu. napmam lazım? o alet ile cektım jant serıdını suan ısıtsam cakmakla fln nolur
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
ee sımdı o buzusme kabarcıklar daha surmeden oldu. napmam lazım? o alet ile cektım jant serıdını suan ısıtsam cakmakla fln nolur

Yenisine sağlık:p
Aslında en kalıcı olanı iyi bir fırça kullanana boyatmak.
Şeritler geçici oluyor:bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
evet bır topıc acmıstım serıt hakkında dedıklerınızı uyguladım. sıyah uzerıne kırmızı cıdden mukkemmel oldu ama bı sorun var hava kabarcıkları gıbı bosluklar olustu sanırım yagmurda ve ılerıde cıkcak gıbı gelıyor cıkarmı sızce napmam lazım? yamuk degıl mınık kucuk katlanmalar oldu

söylemiştim camsil sıkıp öyle çekin, hata yaparsanız düzeltebilirsiniz diye......


kabarcığıda nasıl giderebileceğini söyleyeyim ama dinlemezsin sanırım....

iğne ile deleceksin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cam sille yaptım ztn. kabarcık degıl ust tarafında bole katlar bosluklar oldu onu napcam? kredıkartıyla uzeırnden gecıyorum dumduz oluyor duzelıyor sonra yıne eskı halını alıyor
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cam sille yaptım ztn. kabarcık degıl ust tarafında bole katlar bosluklar oldu onu napcam? kredıkartıyla uzeırnden gecıyorum dumduz oluyor duzelıyor sonra yıne eskı halını alıyor

valla dostum nasıl çektin bilemiyorum,aparatıyla gayet kolay bir şekilde yapılabiliyordu bir terslik var ama nerde:silent:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
söylemiştim camsil sıkıp öyle çekin, hata yaparsanız düzeltebilirsiniz diye......


kabarcığıda nasıl giderebileceğini söyleyeyim ama dinlemezsin sanırım....

iğne ile deleceksin

:cat::cat::cat:

iğne ile delip havayı çıkar işte :) ama zamanla kalkacağını sanmıyorum. Ben 1 seneyi geçti şerit çekeli hiç bi sorun yaşamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw cekmesınde sorun yok yamuk degılde aparatıyla cektım. ust tarafındada serıtlerın bole katlanma kalkma oldu bıraz yagmurda fln sokulurmu sızce? veya uzerınden neyle gecsem tam yapısır
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yaw cekmesınde sorun yok yamuk degılde aparatıyla cektım. ust tarafındada serıtlerın bole katlanma kalkma oldu bıraz yagmurda fln sokulurmu sızce? veya uzerınden neyle gecsem tam yapısır

eline saç kurutma makinası ve ya sıcak hava makinasını alıp jant şeritlerini ısıt yavaş yavaş ısıtırken bir yandan'da çekmiş oldugun şeritlerdeki hava kabarcıkların sert bir plastik parçasıyla çakartmaya çalış.işlem sonun'da hava kabarcıklarını giderirsen bir sorun çıkmaz ama hava kabarcıkları kalırsa ilerliyen zamanlarda büyük olasılıkla deform olur.iğneyle hava kabarcıklarını patlatmakta bir çare ama nereye kadar.
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
kardeş aletle değil elimle çektim biraz yamuk falan oldu ama 4 aydır hiç çıkma dalan yok .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım arkadaslar deforme var kabarcıkdan daha cok. iğneyle gecıcek bısey degıl. yrn oto folyo kaplamacılarına gıdıp rıca edecegım onlarda fon makınasından daha ıyı ısıtıcılar var uzerınden ısıtacagım vede onların plastıklerıyle gececegım en mantıklısı bu olur heralde. bıde arka camurlugumu karbon kaplatırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar surada cıddı soru soruyoruz tamam gulduk eglendık yeter kackere aynı seylerı yazcaksınız. fotoraf dedıgınız fotoraf cektım. yrn gıdıp 3m folyo kaplayanlara goturcem onların ısı tabancasıyla uzerınden gecıp onların plastıgıyle yapıstırtcam en ıyı cozum heralde ucundakı kalkma deformasyonlara o olur heralde?


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaslar surada cıddı soru soruyoruz tamam gulduk eglendık yeter kackere aynı seylerı yazcaksınız. fotoraf dedıgınız fotoraf cektım. yrn gıdıp 3m folyo kaplayanlara goturcem onların ısı tabancasıyla uzerınden gecıp onların plastıgıyle yapıstırtcam en ıyı cozum heralde ucundakı kalkma deformasyonlara o olur heralde?


Uploaded with ImageShack.us

jant açısımı yetersiz diyesim geliyor,gördüğüm kadarıyla jantta alt içeriye doğru bir eğim söz konusu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst