Kanuni Elitemi Mi Yoksa Lifan Tay 100 Mü ?

Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
1
Kanuni Elitemi Mi Yoksa Lifan Tay 100 Mü ?Arkadaşlar 0 Motor Alıcam Sizce Hangini Almayalıyım Lifan Tay100 3 subaplı 2 giriş bi çıkış subabı
KANUNİ ELİTE
25647824zes.jpg

lİFAN Tay100
32850161323.jpg
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
Kanuni Elitemi Mi Yoksa Lifan Tay 100 Mü ?Arkadaşlar 0 Motor Alıcam Sizce Hangini Almayalıyım Lifan Tay100 3 subaplı 2 giriş bi çıkış subabı
KANUNİ ELİTE
25647824zes.jpg

lİFAN Tay100
32850161323.jpg

hangisini tercih ettin bilgi verir misin :) ben de ikilemde hatta üçlemde kaldım. karar veremiyorum son gözdem elite ama renginden hoşlanmıyorum.. :farao:
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Elite :)) diğer çinli cuplarla aynı fiyatta olsaydı onu tercih ederdim..
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
44
illa ikisi arasında ise , elite

ama motoran torro başarılı gerçekten tavsiye ederim,

bende asya 100 var , daha yeni diye sanırım yakıt fazla yakıyor ve çekiş zayıf ,

havalar düzelirse biraz motoru açıp bakacağım bakalım
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
19
Şekil, Kalite, Konfor, Yakıt Açısından Kanuni Elite 100. 4 Yıldır Kullanıyorum Hiç Yolda Bırakmadı Lastiği Yaran Çiviyi Saymazsak Tabi...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
cindeki kaliteyi git orda gor, turkler 200dolarlik uret diyor adamlar ne kadar para o kadar kalite veriyor, lifan sendeki mondiye benzemez :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
nesi farklı mondiden kaporta bile aynı iyi bakıldığında görülüyor:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst