Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Eurosport 1 saat kadar önce Gp yarislarinin tekrarini verdi.
Ben de oturup dikkatle izledim.
Ilk izlediginde heyecandan bir suru sey kaçiriyor insan.
Öncelikle Kenan'i kutluyorum tabi ki.
Allah'im sag salim, kazasiz belasiz bitirse! dedigimiz bir yarisi 5. sirada tamamladi.
Ilk defa katildigi bir mecrada büyük basari.
Son virajdan biraz hizli çikabilse, 3. olacakti, büyük sanssizlik.
Yarisi yorumlayalim biraz.
Kenan çok iyi çikis yapti.
Daha sonrada hiç zorlanmadan liderligi aldi ve fark atti.
Daha ilk turdan itibaren Kenan sol gidonu tokatlamaya basladi.
Orada bir problem oldugu belliydi ama ne oldugunu anlayamadim.
Ilk görüsmemizde soracagim tabi.
Bu problem Kenan'in hizini kesmedi fakat.
Peki neden 5. oldu?
Hem de uzun sure farkli onde oldugu halde.
Gp motorlarini pek tanimiyorum.
Bu nedenle ancak iskembeden yorum yapabilirim.
Kenan'in yavaslamasinin sebebi gidon kolu, ya da debriyaj maneti olamaz.
Belki orada pitle iletisimi saglayan aygitlar vardir ve teknik problem çikarmis olabilir.
Onu da sormak lazim.
Eger öyle degilse, problem lastiklerin bitmesi bence.
Buraya tiklayip kullanilan lastigi görebilirsiniz
Link verdim boyutu dusurup, ayrintilari bozmayayim diye dusundum.
Neyse, sonuç itibariyle amaç;
Kenan'in GP2 de kendini gostermesi, takimlarin dikkatini çekmesiydi.
Sadece takimlarin degil, tüm dünyanin ilgisini çekmeyi basardi.
Artik keyifle gelen teklifleri degerlendirecek.:bounce:
Ama iste hep bir sanssizlik var.
GP2 takimlarinin hemen hepsi maddi krizde.
Bakalim ne olacak?
Insallah hersey istedigi ve hak ettigi sekilde gelisir.
Ben de oturup dikkatle izledim.
Ilk izlediginde heyecandan bir suru sey kaçiriyor insan.
Öncelikle Kenan'i kutluyorum tabi ki.
Allah'im sag salim, kazasiz belasiz bitirse! dedigimiz bir yarisi 5. sirada tamamladi.
Ilk defa katildigi bir mecrada büyük basari.
Son virajdan biraz hizli çikabilse, 3. olacakti, büyük sanssizlik.
Yarisi yorumlayalim biraz.
Kenan çok iyi çikis yapti.
Daha sonrada hiç zorlanmadan liderligi aldi ve fark atti.
Daha ilk turdan itibaren Kenan sol gidonu tokatlamaya basladi.
Orada bir problem oldugu belliydi ama ne oldugunu anlayamadim.
Ilk görüsmemizde soracagim tabi.
Bu problem Kenan'in hizini kesmedi fakat.
Peki neden 5. oldu?
Hem de uzun sure farkli onde oldugu halde.
Gp motorlarini pek tanimiyorum.
Bu nedenle ancak iskembeden yorum yapabilirim.
Kenan'in yavaslamasinin sebebi gidon kolu, ya da debriyaj maneti olamaz.
Belki orada pitle iletisimi saglayan aygitlar vardir ve teknik problem çikarmis olabilir.
Onu da sormak lazim.
Eger öyle degilse, problem lastiklerin bitmesi bence.
Buraya tiklayip kullanilan lastigi görebilirsiniz
Link verdim boyutu dusurup, ayrintilari bozmayayim diye dusundum.
Neyse, sonuç itibariyle amaç;
Kenan'in GP2 de kendini gostermesi, takimlarin dikkatini çekmesiydi.
Sadece takimlarin degil, tüm dünyanin ilgisini çekmeyi basardi.
Artik keyifle gelen teklifleri degerlendirecek.:bounce:
Ama iste hep bir sanssizlik var.
GP2 takimlarinin hemen hepsi maddi krizde.
Bakalim ne olacak?
Insallah hersey istedigi ve hak ettigi sekilde gelisir.
