- Katılım
- 3 Haz 2010
- Mesajlar
- 25
ya bu aksam ogretmen kemal dızısıne bakıyom bı motor koptu gelıyo
dedım arkadasa bıde bu cbf150 cıkmasın dedım bı baktık dedıgım gıbıde
olduxD gul allah gul bu yonetmenler fılan hıcmı motordan anlamıyolar
arkadas .sonra daha onceden samanyoluda ybryle cbf lı ıkı kısı
tatlı bı yarısa gırıyolardı gene makına sesı koymuslar herhalde cbf
gosterısıne aldanıyolar ne dıyosunuz beyler????
He unutmadan gecen seda sayanın programında adamın bırı
cbfı dusurmesınmı komedı ya cbf ne moda oldu arkadas peynır ekmek
gbı
bundan bir kaç yıl önce de kurtlar vadisinde deli hüsnü bir takip için siyah cbf 150 kullanıyordu. hatta kalkarken acemilikten de olsa kısa bir tekteker yaptı. işte o zamanlar dedim ki ben bu motoru alayım dedim. nasip etti yüce yaradan aldık ankaradan siyah bir cbf. sonra sattım onu, sen misin satan! o kadar aradım ki tadım tuzum kaçtı. piaggio aldım, cık. cbf de cbf. en sonunda gittim çanakkaleye, aldım bir siyah cbf. sonra rahatladım elh.
ha bu arada manetten hidrolikten bahsetmişken: hidrolik fren yağının deposunda yuvarlak bir pencere var, bildiniz mi? heh o işte. o pencere sizde de çatlak mı? genelde çatlaklar oluşmuş görüyorum da nedeni ne olabilir sizce?