Suzuki GSX 600F-650F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
66
Hawk 78, aynı yaştayız bende 1-2 senedir motosiklet kullanıyorum.
Kendi tecrübelerime dayanarak, 600cc ile başlamanı tavsiye etmiyorum.
Söylediklerin teoride doğru fakat motorsikleti alıp kullanmaya başlayınca uygulaması ZOR şeyler. ben 6 ay kadar küçük motor kullandım, daha sonra bunu motoru aldım bu yıl başında ve halen bu motoru layıkıyla kullandığımı söyleyemem, tecrübe önemli...
al bir başlangıç motoru (ybr 125, cbf 150, kawasaki 250 vb.), kullan en az bir sene, daha sonra alırsın büyük motoru, keyfine bakarsın.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yakıt değeri sorulmus; 100 km'de 4.5 Litre civarı yakıyorum; Devirli ve Normal kullanım karısık...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
28
gorusler icin tesekkurler

Hawk 78, aynı yaştayız bende 1-2 senedir motosiklet kullanıyorum.
Kendi tecrübelerime dayanarak, 600cc ile başlamanı tavsiye etmiyorum.
Söylediklerin teoride doğru fakat motorsikleti alıp kullanmaya başlayınca uygulaması ZOR şeyler. ben 6 ay kadar küçük motor kullandım, daha sonra bunu motoru aldım bu yıl başında ve halen bu motoru layıkıyla kullandığımı söyleyemem, tecrübe önemli...
al bir başlangıç motoru (ybr 125, cbf 150, kawasaki 250 vb.), kullan en az bir sene, daha sonra alırsın büyük motoru, keyfine bakarsın.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim arka teker ; 180 likti :)

Bu arada bu motorumu da sattım :) alana hayırlı olsun :)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
ii günler arkadaşlar bikaç sorum var gsx650f hakkında

0-100 0-200 nasıldır? teknik verilerde bunlar yazmıo. daha fazlasıyla işim olmuyo aslında 200le de işim olmuyo ama gerekirse diye düşünüyorum.

yakıt tüketimin nasıldır? ben günlük olarakta kullanabilirim bir süreliğine, özellikle yazın. o yüzden önemli benim için nasıl kullanımda ne kadar yaktığını söylerseniz çok makbule geçer açıkçası. hani şehirdışı şöle şehir içi şöle. şu şekildeki kullanımlarda die.


birde ağırlık konusunu sormak istiodum. 240 kg az bir ağırlık değil. kullanırken bunun bir sıkıntısını gördünüz mü hiç? bana söyleyebileceğiniz avantaj ve dez avantajları var mıdır?

son bi soru da, eğer abs olmayandan alırsak daha sonradan abs takmak mümkün müdür sizce?

Benim arka teker ; 180 likti :)

hocam 180lik lastik sana herhangi bi sorun çıkardı mı? birde lastiği nasıl genişletiyosun, sadece lastik değişimi ile olmaz heralde jant lastik değişimi ile olur mu? aktarmaya değme fln gibi bi sorun olmaz mı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Üzerindeki jant orjinaldi; arkada Metzeller'in 180 lik lastiği takılıydı. Ben motoru aldığımda bu sekilde almıstım. Kim nerde yaptırdı bilemiyorum...
Herhangi bir sorun da yasamadım.

Şu an; CBR 600F kullanıyorum yalnız, Suzuki Rahatığını aramıor değilim. Kesinlikle GSX650F'in Direksiyonunu biraz alçaltırlarsa onu alacağım :)
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
Merhaba arkadaşlar, ben bu " http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-hesapli-750-f-41273452/detay " motoru almak istiyorum. 125cc'den bu motorsiklete geçmek konusunda sakıncalarım var. Ayrıca 650f'in yakıt verilerini yazmışsınız peki bu motorun yakıt verileri ne olur? Ben öğrenciyim bakımları beni üzer mi? Parçaları pahalımıdır? Günlük kullanıma pek ideal bir motorsiklete benzemiyor, benim önceliğim motorsikletimin ulaşım aracı olmasıdır. Yani hergün İstanbul içinde kullanacağım. Zorluk çıkarır mı?(Trafikteki manevra kabileyetini soruyorum)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bunlar Güçlü motorlardır. öyle 125 ten sonra hakim olunabilecek motor değillerdir. kesinlikle tavsiye etmiyorum.
sanıyorum; 100 km'de 6-9 litre gibi bir rakam yakıyor.bir ara arastırmıstım.
parçaları bir japon kadar pahalıdır; fakat bulması kolay değildir...
Yapı itibariyle kalıplı bir motor olması dolayısıyla; sehir içi kullanımına uygun değildir. debriyaj kullanmaktan parmakların ağrıyacak yani öyle söyleyeyim :bounce:
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
her ne kadar içim gitsede almaktan vazgeçtim... Hem bütçemi zorlayacaktı hem de şehiriçi kullanım için uygun bir motor olmadığı kanaatindeyim. Yardımcı olduğun için teşekkürler çakalaz
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
127
bu acemilik konusunda cok şeyler yazan arkadaşlar var. dostum kendine güveniyorsan 1300 hayabusa al. insanları korkutmayın begendıgın motorun ustune otur surup suremeyecegını anlarsın motorun cussesı senı korkutmasın. bos bır parka veya geniş alanda 2 gun antıraman yap ve sonra tum tesısatını gıy ve en önemlisi 8 gozle her yeri gör dikkatli ol kullanamıyacagın motor yok. yanlız vıdeolardakı tek teker vesayıre şeyler yapmaya kalkma zamanla hepsi olur.ben nasıl motora başladım benim zamanımda mobilet vardı. boyle zenginlik yoktu o kucuk motorla aylar gectı 9 yıl bısıklet bile kullanmadım. gun geldi motor hevesi sardı gene suzuki750 aldım surdum 3 yıl bındım şimdi yaş gecti ama genede gsx650 almayı duşunuyorum.bisiklette pedal cevirsen ayakta kalırsın motorda gazı cekersen bunu unutma TEDBİR KULDAN TAKTİR ALLAHTAN.......
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu düşünce yanlıstır. Benim 60BİN kmyi aşkın tecrübem var motor konusunda ve hala 1000 CC bir motosiklete bindiğimde, ilk tepkime şaşırtıyor beni. Tecrübesi az olan birisi yüksek CC ye kesinlikle hakim olamaz. OLuyorum diyenler de maksimum 1 ay sonra motorlarını perte cıkartıyorlar :flower:
Herkes Her Motoru Sürebilir; Fakat Herkes Her motoru kullanamaz :bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Merhaba arkadaşlar. 2002 GSX750F ile 2003 750F arasında kuyruk dışında teknik veya görünüş açısından bir farklılık var mı?
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar herkese merhabalar,32 yaşında ve 16 yıldır motor kullanıyorum.Son dört motorum 1 honda cbr 600f 2 suzuki v-strom dl650 3 yamaha fz6 fazer ve 4 yamaha r6s oldu.Suan suzuki gsx 600 f lere gözüm takılır oldu.Makina daha önce kullandığım cihazlardan sonra beni keser mi? Birde piyasada çok az sayıda var,parça konusunda sıkıntı yaşıyor musunuz,
herkese kazasız sürüşler......
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
8 ay önce bir soru sormuşum,bunca geçen zamana dek cevap bile gelmemiş,;)
demekki herkes geziyor ve buraya uğramıyor..... ;;))
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
28
Arkadaşlar merhaba.
Hafta başı itibariyle bende 2008 model 8700 km de Gsx 650 F sahibiyim. 5 günlük kullanım sürecim de motor her yönüyle beklentilerimi karşıladı. Hatta fazlasını buldum.
Sizlerden yardım isteyeceğim birkaç şey var
1. Dün motoru komple bakıma aldık. Yağı,filtresi,bujileri zincir temizliği vs yapıldı. Ancak hava filtresinin yenisi olmadığından üzerindeki filtre temizlenip tekrar takıldı. Bu motorların İzmir de orjinal hava filtresini bulabilirmiyiz. Yada nerden temin edebilirim ?
2. Digital gösterge panelinde bilgi ekranında toplam km-trip a - trip b - saat ve (-- -- ) şeklinde şu ana kadar çözemediğim bir bilgilendirme var. Değer gözükmüyor. Bu göstergeni ne anlama geldiğini biliyormusunuz ?
3. İlk kullanımda bakımdan önce 50 tl lik yakıt ile sakin kullanımda ama 2 kez 200+ lara çıkarak tüketim değeri 0,27 tl hesapladım. Bana normal değerler gibi geliyor. Sizce nasıl ?
4. Bu motorlar da dikkat etmem gereken kronik bir sorunu var mı?

Bilgilerini paylaşacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst