Suzuki GSX 600F-650F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Merhaba arkadaslar;

Suzuki GSX 600 F kullanıyorum; acaba Ön-Arka Lastik havaları Kaç PS olmalı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet; Bugün Zinciri güzelcene temizleyip yağladım :) Sonra da Elint'i ziyarete gittim :)





Lastiğin Kenarlarındaki çamura dikkat ! Su borusu patlamıs; nasıl bi yerden gectiğimi görün :)

 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
66
650 f

forum şenlensin biraz, 650 F video denemesi.
http://www.dailymotion.com/video/xeu0er_gsx-650-f-speeding_auto
zincir ve lastikleri değiştiren arkadaşların önerileri varsa şimdiden teşekkürler.
hastasıyım bu makinanın :mrgreen:

URL=http://img201.imageshack.us/i/dsc00774v.jpg/]
dsc00774v.jpg
[/URL]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün Yağım ile Yağ filtremi de değiştirdim :)

Oh içim bir kez daha rahatladı :)

Motul 15-50 Yarı Sentetik yağ :bounce:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
6
..

yağ konusunda bana magnetek 10/40 tavsıye ettıler onu kullanıyorum ful sentetık yağ.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar;

Bizim Motorların FaR'ın içindeki ampül nedir acaba? H4 mü H7 mi ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
28
slm, hangi satis ilanına baksam ya da buraya koyulan fotolara baksam, dikkatimi ceken bir sey var, cift ayak takılmıs bir gsx650f gormedim hic, boyle bir imkan yok mu bu modeller icin, yoksa alttaki alt grenajmı alt sakal mı neyse adı o mu engel oluyor da takılmıyor?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sanırım Orta Sehpa dan bahsediyorsun?

GSX 650 F lerde Orta Sehpa yok diye biliyorum ben :) Yanii üretirken tek ayaklı üretilmiş :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Evet; Bugün Zinciri güzelcene temizleyip yağladım :) Sonra da Elint'i ziyarete gittim :)





Lastiğin Kenarlarındaki çamura dikkat ! Su borusu patlamıs; nasıl bi yerden gectiğimi görün :)




videoda en fazla 220 km re gıbı bı hıza ulasmısın neredeyse yol bozuk gıbı ondan mı basmadın yoksa bu motorlar normalde ortalama max.speed kac ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
240 km/h tablo var. Sanırım 235 KM/H felan yapar rahatlıkla :)

Yalnız hangi video? Anlayamadım :)
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Slm Arkadaşlar. Bugün GSX 750 F sahibi oldum. 2003 model. Doğru yerde miyim acaba ? :) Bu motoru kullanan var mı ? Ben CBR 125 den bu motora geçtim. Dehşet geldi bana..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Slm Arkadaşlar. Bugün GSX 750 F sahibi oldum. 2003 model. Doğru yerde miyim acaba ? :) Bu motoru kullanan var mı ? Ben CBR 125 den bu motora geçtim. Dehşet geldi bana..

cbr 125 den o motora geçmen yanlış bana göre ama uzun bir süre deneyim edinirsen o motorla sorun olmaz sanırım ama çok dikkat et hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
5
arkadaşlar selamlar daha önce motor kullanmadım ehliyetimde yok ama inanılmaz bir motor alma hevesi var içimde son 1 aydır geçmeyen bütcem 8-9 bın civarı şu an konudaki motora bayıldım ama tecrübem olmadığından motor sahibi arkadaşlar bu tarz bir makıne ile başlamamın ölümcül hata olabileceğini bu işlere girmemem gerektiğini söylüyorlar sizin fikriniz nedir bu tarz bir motorla başlamam hata mı olur (diğer tarzlar ilgimi çekmiyor scooter-arazi vs) fikir almak istedim iyi forumlar
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Hoşbulduk teşekkürler. Bugün kullandım. Ama 6. vites yok.. :) bu akşam nette baktım 6 vites yazıyor. (gsx 750F) Yarın sabah edirneye gidicem , herhalde 6 viteslidir. Yarın bakcam artık.. :( Deneyimlerimi ya da deneyimsizliklerimi :) paylaşcam sizlerle. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------

arkadaşlar selamlar daha önce motor kullanmadım ehliyetimde yok ama inanılmaz bir motor alma hevesi var içimde son 1 aydır geçmeyen bütcem 8-9 bın civarı şu an konudaki motora bayıldım ama tecrübem olmadığından motor sahibi arkadaşlar bu tarz bir makıne ile başlamamın ölümcül hata olabileceğini bu işlere girmemem gerektiğini söylüyorlar sizin fikriniz nedir bu tarz bir motorla başlamam hata mı olur (diğer tarzlar ilgimi çekmiyor scooter-arazi vs) fikir almak istedim iyi forumlar

Merhaba. Yaşın kaç acaba ? Ben geçen sene başladım. 36 yaşında. :)
Motosiklet olayı farklı. Ben bulaştım kurtulamıyorum. Allah sonumu hayır eylesin. 1 ay heves için kısa bir zaman. En az 1 sene bekle derim. Ben 1 sene forumları okudum, araştırdım, kursa gittim ehliyet aldım ondan sonra , :) bitmedi daha sıfır motosiklet alıp boş ve tenha yollarda kullanmaya başladım. Ha bu arada 20 yıldır istanbul trafiğinde araba kullanırım. Hiç kazam yok çok şükür. Motosiklet kullanmada trafik tecrübesi ve deneyimi de çok önemli bence. Araba kullanırken 1-2 saniye önemli ise , motosiklet kullanımında saliseler önemli. Ben kullanıyorum ama kimseye tavsiye etmiyorum. Umarım faydalı olmuşumdur.. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

cbr 125 den o motora geçmen yanlış bana göre ama uzun bir süre deneyim edinirsen o motorla sorun olmaz sanırım ama çok dikkat et hayırlı olsun.

Teşekkürler.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
selamlar cc büyütmeyi düşünüyorum yakıt degerlerinizi bildirirseniz sevinirim.saygılar..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
28
Hoşbulduk teşekkürler. Bugün kullandım. Ama 6. vites yok.. :) bu akşam nette baktım 6 vites yazıyor. (gsx 750F) Yarın sabah edirneye gidicem , herhalde 6 viteslidir. Yarın bakcam artık.. :( Deneyimlerimi ya da deneyimsizliklerimi :) paylaşcam sizlerle. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------



Merhaba. Yaşın kaç acaba ? Ben geçen sene başladım. 36 yaşında. :)
Motosiklet olayı farklı. Ben bulaştım kurtulamıyorum. Allah sonumu hayır eylesin. 1 ay heves için kısa bir zaman. En az 1 sene bekle derim. Ben 1 sene forumları okudum, araştırdım, kursa gittim ehliyet aldım ondan sonra , :) bitmedi daha sıfır motosiklet alıp boş ve tenha yollarda kullanmaya başladım. Ha bu arada 20 yıldır istanbul trafiğinde araba kullanırım. Hiç kazam yok çok şükür. Motosiklet kullanmada trafik tecrübesi ve deneyimi de çok önemli bence. Araba kullanırken 1-2 saniye önemli ise , motosiklet kullanımında saliseler önemli. Ben kullanıyorum ama kimseye tavsiye etmiyorum. Umarım faydalı olmuşumdur.. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------



Teşekkürler.

beyfendi 36 yasında baslamis motor kullanmaya, cesaret verici dogrusu, ben 32 yasındayim hic motorsikletim olmadi, ehliyetim yok, ama egitimini aldim malzemeleri aldim kask mont vs.. kismetse bu yıl 600 luk bir motorla da baslayacagim, kendimce yasımın gecmeye basladigini dusunmeye baslamistim,
trafik bilgin varsa, araba kullanabiliyorsan, bisiklet surebiliyorsan, kısa bir egitimle 600 luk bir motorda baslamanin bir sakıncası yok bence, yeterki ama yeterki en onemli noktaya geliyorum motorsikletin de bir motorlu arac oldugunu, hız sınırlarinin onun icinde oldugunu, isimize gelince bisiklet zannedip kaldirimlara cıkmazsak, ısık yanmadan vinn deyip kacmazsak, bisiklet gibi arabalarin arasindan gecmeye calismazsak, ucak zannedip 300 basmassak, kısaca arabayı nasil kullanıyorsan bu meretide aynı kullanıyorsan sorun olmaz bence diye dusunuyorum,
motorsikleti olmadan ahkam kesiyor olabilirim, nacizane dusuncelerimi belirttim
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
beyfendi 36 yasında baslamis motor kullanmaya, cesaret verici dogrusu, ben 32 yasındayim hic motorsikletim olmadi, ehliyetim yok, ama egitimini aldim malzemeleri aldim kask mont vs.. kismetse bu yıl 600 luk bir motorla da baslayacagim, kendimce yasımın gecmeye basladigini dusunmeye baslamistim,
trafik bilgin varsa, araba kullanabiliyorsan, bisiklet surebiliyorsan, kısa bir egitimle 600 luk bir motorda baslamanin bir sakıncası yok bence, yeterki ama yeterki en onemli noktaya geliyorum motorsikletin de bir motorlu arac oldugunu, hız sınırlarinin onun icinde oldugunu, isimize gelince bisiklet zannedip kaldirimlara cıkmazsak, ısık yanmadan vinn deyip kacmazsak, bisiklet gibi arabalarin arasindan gecmeye calismazsak, ucak zannedip 300 basmassak, kısaca arabayı nasil kullanıyorsan bu meretide aynı kullanıyorsan sorun olmaz bence diye dusunuyorum,
motorsikleti olmadan ahkam kesiyor olabilirim, nacizane dusuncelerimi belirttim

selamlar baslangıc motoru olarak 600 cc bence dogru tercıh degıldır.benım bıle gecmişte o kadar tecrübelerime ragmen gecmedim ama artık zamanı geldigini düsünüyorum.600 cc makinalar bütün isteklere cevap verebılen makınalardır.bence kararınızı iyi verin.saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst