Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Hadi hayırlı olsun Özcan. Kısa sürede satabilirsin umarım.
Yeni motor almak içinmi satıyorsun?

Aynen kardeşim Er-5 bakınıyodum ama maşallah 7lerde yüzüyo fiyatları:) Bende 250liğe düşürdüm çıtayı. Bakalım yakın zamanda Ankaraya gelme durumum olabilir:wiinkk:

Bunuda babama verdim o kullancak artık satılmasada problem yok müzeye kaldırırm:p
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
merhaba arkadaşlar...satış ilanı fotolarında neden plaka kamufle ediliyor ? plakayı gizlemenin sebebi nedir ? bunu bir türlü anlamış değilim....selamlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------

abi sizce cbf 150 nasıl bir motor

merhaba....ben 8 aydır kullanıyorum...6000 km yol yaptım...şimdiye kadar sadece bir kez far ampulu arıza yaptı...yaklaşık km de 130 kuruş yakıyor...orjinal lastikleri beş para etmez...çok rahat kullanışı var...uzun yada kısa yol hiç farketmez çok rahat gider....servis konusuna hiç girmeyeyim...uzun lafın kısası bu paraya bu motor gayet iyi....selamlar...
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
merhaba arkadaşlar...satış ilanı fotolarında neden plaka kamufle ediliyor ? plakayı gizlemenin sebebi nedir ? bunu bir türlü anlamış değilim....selamlar...

Merhaba,

Plakadan, araç sahibinin adı soyadı, aracın plakası değişmediyse önceki sahiplerinin adı soyadı veya firma adı, önceki sahiplerinden ve şimdiki sahibinden varsa hasarlarını görülebilir.
---

Farklı nedenlerden de kapatan olabilir, mesela hırsızlık... Forumda plakayı görür, sonra aklında yer eder, motoruda biryerde gördümü aynı semtte, takılır peşine, hoooopp kaldır mürsel :) , sonra motor yok :cherry:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Aynen kardeşim Er-5 bakınıyodum ama maşallah 7lerde yüzüyo fiyatları:) Bende 250liğe düşürdüm çıtayı. Bakalım yakın zamanda Ankaraya gelme durumum olabilir:wiinkk:

Bunuda babama verdim o kullancak artık satılmasada problem yok müzeye kaldırırm:p

öcü 7 lere sen ne bakıon :)
6000 e gül gibi makinalar var. hemide çantalı demirli zenon lu sen azcık gözünü izmir dışına da aç bir bak :)
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
Merhaba,

Plakadan, araç sahibinin adı soyadı, aracın plakası değişmediyse önceki sahiplerinin adı soyadı veya firma adı, önceki sahiplerinden ve şimdiki sahibinden varsa hasarlarını görülebilir.
---

Farklı nedenlerden de kapatan olabilir, mesela hırsızlık... Forumda plakayı görür, sonra aklında yer eder, motoruda biryerde gördümü aynı semtte, takılır peşine, hoooopp kaldır mürsel :) , sonra motor yok :cherry:


teşekkürler..:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor

12 yıllık Honda Titan kullanıcısı olarak 5 aydır CBF150 kullanıyorum. Titan'a göre daha konforlu olduğu kesin. Ama bu konforun bedeli daha ağır ve uzun olması. Şehir içinde dar bir yerde dönmek istediğinizde, öyle kolay olmuyor! Bir de Titan'a göre bana daha çok benzin yakıyor gibi geldi.

CBF150'nin bana en olumsuz gelen yanı da şu: Özellikle şehir içi kullanımda (zaten sadece şehir içi için üretilmiş olmalı) 1. ve 2. vites arasında çok büyük bir farkın olması. 1. vites inliyor, ağlıyor, haykırıyor... 2. vites ise nazlı... devrini alıncaya kadar beklemen lazım :) İki vites arasında bir sigara molası verebilirsin. (Titan'da bu iki vites arasındaki ilişki oldukça güzel şekillenmişti)

Tavsiye eder miyim, evet ederim. Ama öyle aman aman değil... Asıl tavsiyem ise, eğer temiz bulabilirsen, 1998 - 2004 model arası bir Titan. CBF150 ile yapabileceğin pek çok şeyi onunla yapabilirsin... Aradaki 3000 TL fark ile de güzel bir tatil yaparsın :)
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
12 yıllık Honda Titan kullanıcısı olarak 5 aydır CBF150 kullanıyorum. Titan'a göre daha konforlu olduğu kesin. Ama bu konforun bedeli daha ağır ve uzun olması. Şehir içinde dar bir yerde dönmek istediğinizde, öyle kolay olmuyor! Bir de Titan'a göre bana daha çok benzin yakıyor gibi geldi.

CBF150'nin bana en olumsuz gelen yanı da şu: Özellikle şehir içi kullanımda (zaten sadece şehir içi için üretilmiş olmalı) 1. ve 2. vites arasında çok büyük bir farkın olması. 1. vites inliyor, ağlıyor, haykırıyor... 2. vites ise nazlı... devrini alıncaya kadar beklemen lazım :) İki vites arasında bir sigara molası verebilirsin. (Titan'da bu iki vites arasındaki ilişki oldukça güzel şekillenmişti)

Tavsiye eder miyim, evet ederim. Ama öyle aman aman değil... Asıl tavsiyem ise, eğer temiz bulabilirsen, 1998 - 2004 model arası bir Titan. CBF150 ile yapabileceğin pek çok şeyi onunla yapabilirsin... Aradaki 3000 TL fark ile de güzel bir tatil yaparsın :)

temiz titanların fiytları 2bin civarlarında temiz cbflerde donanımına bağlı olarak 3-4 arası değişiyor. arada 1000 lira fark var yahu 3000 değil :)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)

michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor :) balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!

bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.

vayyyyy bi mişlenci daha katmışız ortama :queen::queen: şaka bi yana hayırlısı olsun ekmel ismaile söylediğim gibi allah zeval vermesin işallah:):wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız bakalım:king: Gözüm gibi baktığım Cbf mi satıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-ilk-sahibinden-servis-bakimli-sorunsuz-32371283/detay

hayırlısı olsun hem size hemde alana bol müşteriler hayırlı satışlar:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

öcü 7 lere sen ne bakıon :)
6000 e gül gibi makinalar var. hemide çantalı demirli zenon lu sen azcık gözünü izmir dışına da aç bir bak :)

aynen 6000 ila 7000 arasında oldukça çok er5 var piyasada yazdan beri arkadaşıma bakıyorumda ordan biliyorum çok km yaptık temiz motor bulmak için parada anlaşamıyoruz bütçesi kısıtlı arkadaşımın yoksa çoktannn alınık er5 lerden birini almıştık:):)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
2007 yılından beri sıvı gres kullanıyorum.32000 km yaptığım ybr'de sadece 1 defa zincir gerdirdim.

akşamdan sıvı gresi sıkarım sabahta yola çıkarım hiç öyle paçama filan sıçradığını görmedim.

aynı sistemi cbf'te devam ettiriyorum.

zincirim o ring li farkedermi acaba? würt tü galiba yagın markası
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar merhaba. patlayan kısa ampulü yenisiyle değiştirdim (çıkan ampul camı siyaha dönmüştü)fakat yine sonuç hüsran. far aşırı sönük yanıyor ,uzunlarda sorun yok sellektörde de sıkıntı yok.kısa far neredeyse hiç yanmıyor.sebebi ne olabilir? kısa devre v.s. olabilirmi acaba.
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
3
cbf 150 istemiyor musun? onun için gel diyorum. paranı koy cebine gel. sana 2 tane siyah cbf 150 göstereceğim, hangisini beğenirsen onu alacaksın. hepsi bu
salih arkadaşım konyada oldugunu belirtmişsin bende konyadayım iki tane cbf var elimde diyorsun 2010 lifan 125 uag var bende faturası kesilmedi daha 3 bin km de şu an egercbf temiz olursa takas edelim düşünürsen grş lim
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
İsmail kardeş bende motorumu ilk aldığımda egsozu berbat durumdaydı çizik, pas, ne arasan vardı ve çok rahatsız edici bir görüntüsü vardı hemen işe giriştim zımpara ve gazyağıyla temizledim biraz uğraştırdı ama sonuç güzel oldu boya olarakta Raykon spray color 690 derece ısıya dayanıklı boya kullandım yaklaşık 15 lira civarı. 5 aydır kullanıyorum hiçbir şekilde boyada atma akma vs olmadı ilk günkü gibi duruyor sadece yağışlı havalarda kullanmadım, fırsatını bulursam resimlerini atayım yarın öbür gün.

İsmail kardeş benim egsozun boyandıktan 5-6 ay sonraki hali ama dediğim gibi ben pek yağmur çamur ıslak havalarda kullanmadım bozulma olmadı:cat:

http://img834.imageshack.us/img834/3858/dsc00658v.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/9518/dsc00659g.jpg


bu arada resim yüklemeyide yavaş yavaş öğrencez artık:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
dsc00658v.jpg


dsc00659g.jpg


Resim ekleme butonu kullanırsanız daha iyi olur:p

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız bakalım:king: Gözüm gibi baktığım Cbf mi satıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-ilk-sahibinden-servis-bakimli-sorunsuz-32371283/detay

Hayırlı satışlar diliyorum.

arkadaşlar merhaba. patlayan kısa ampulü yenisiyle değiştirdim (çıkan ampul camı siyaha dönmüştü)fakat yine sonuç hüsran. far aşırı sönük yanıyor ,uzunlarda sorun yok sellektörde de sıkıntı yok.kısa far neredeyse hiç yanmıyor.sebebi ne olabilir? kısa devre v.s. olabilirmi acaba.

Olabilir ama inş. kısa devre yerine açık devre vardır, yani bağlantı kopuktur ya da oksitlenmiştir. Bence ihmal etme baktır.
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
12
yardım

:)selam herkese ben DERMAN'a (motoruma) ön grenaj koruma demiri ve arka yan canta demiri almak ıstıyorum bılgısı olan paylasabılırmı ? sımdı den tesekkurler:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
:)selam herkese ben DERMAN'a (motoruma) ön grenaj koruma demiri ve arka yan canta demiri almak ıstıyorum bılgısı olan paylasabılırmı ? sımdı den tesekkurler:)

Ön koruma demirini test eden bir arkadaşımız(one tekrardan geçmiş olsun diyorum) çokda koruma sağlamadığını ifade etmişti. Yatırdığı tarafın krenajını değiştirmişti, yanlış hatırlamıyorsam.

Arka yan çanta demiri ise uzun yolculuklar için tavsiyemdir(uzun yoa da çok çıkmadım ama) ama şehir içi aralara girme huyunuz varsa hiç tavsiye etmeyeceğim. Ya da katlanır tip alabilirsiniz. Ama onun da yan yatma durumlarında koruyucu etkisi azalıyor.

Yani artık ne istediğinize göre yapıverin bir şeyler. Ayrıca bunların da bir ağırlığı olduğunu unutmayın. Normalde dahi bizim motorumuz ağır.
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
25
salih arkadaşım konyada oldugunu belirtmişsin bende konyadayım iki tane cbf var elimde diyorsun 2010 lifan 125 uag var bende faturası kesilmedi daha 3 bin km de şu an egercbf temiz olursa takas edelim düşünürsen grş lim

mücahit kardeş:
cbf lerden biri bana ait, diğeri de benim daha önceki cbf'im. kardeş satmamızın nedeni büyütmek. senin makinalarla takas ederiz ama onları ne kadara alırlar gidip sorarız, ne verdilerse o fiyata sayarız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst