- Katılım
- 5 Eki 2010
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
3700 km de honda cbr 125 r motora sahibim.. benden önceki sahibi motor hızlı gitsin diye karbüratörün memelerini büyütmüş ve fazla benzin püskürtmekten motor boğulma yapıyordu yada devirden düşüyordu.. randıman alamıyordm.. karbüratörü değiştirince tam motor kendine geldi derken şimdi de yoğun yokuşlarda 7000 devirde normal şekilde giderken birden devir düşüyor ve stop ediyor cikle ile zor çalıştırıyorum.. bunun nedeni ne olabilir acaba..????