Gün geçtikçe daha çok bağlanıyorum motoruma...Harika bir tercih yapmışım...Çok uzun süreler benimle olacağını hissediyorum...Bana hiç sorun çıkarmıyacak gibi,hep taş gibi çalışacak gibi geliyor...Umarım ihtiyacım olmaz da hiç bir zaman satmak zorunda kalmam...
Üstünde 160 kilo ağırlık varken bile çok dik bir yokuşu 3.viteste acaip rahat çıkıyor,4'te bile çıkar ki bu bahsettiğim yerden arabayla 2'de filan çıkarsınız...Şimdi nasıl olur da hasta olmam ben bu motora...
Şimdi bu duygusal girişten sonra

, dragstarın harika bir yol tutuşu var ve çok kararlı kavrıyor asfaltı...Merak ettiğim iki tane mevzu var;
1-Ön fren normalde çok az sıkarak kullanıyordum...Ama farkına vardım ki çok sert frenlemelerde bile kilitlemiyor...Gerçi bu yol durumuna göre değişiklik gösterir...Ama bu aralar ön fren sıkma oranımı biraz arttırdım...Asfaltta çok güvenli bir şekilde kavrıyor...Yavaş yavaş sertleştirerek sıkıyorum...Sizin ön fren hiç kilitledi mi?Ne diyorsunuz ön fren hakkında?
2-Yol tutuşu çok güven veriyor...Gerçi herzaman kontrollü olarak viraja giriyorum,agresif kullanımım çok az...Şimdi şöyle bir durum var;Benim motorda kocaman bir koruma demiri var...Görüntü olarak çok hoşuma giden harika bir şey...Ancak motoru fazla yatırma durumunda peglerden önce yere değecek kadarda alttan başlıyor...Gerçi bir nevi uyarı da olur

...Dragstar yere peg deydirecek kadar yatırmayı tolere eder mi?Tabii ki hıza göre değişir ama şöyle bir bakınca zor gözüküyor...Galiba yakında kafaya takıp şu gymkhania mıdır nedir o işe girişeceğim

...