iiyim çok şükür sen nasılsın.... ben hep burdayımmsenin yanına bi çok motorcu geliyor teşvik etsene siteye...abi hep bakıyorum valla ama hiç kimsede tık yok ya
nasılsın abi
abi organizasyon yapan yokki toplanıp tanışalım bi organizasyon yapmak lazım bence :bounce:
ozaman hoş gelmiş aramıza sefalar getirmiş..
ercan bi ara iftar yapalım beraber bi yerde nedersin davetlimsin..