selam kardes bende evkurdan asya150t-7b aldımarkadaslar bu motoru gozume kestirdim 1 haftadır araştırıyorum.
toplu param olmadıgı için evkurdan taksitle alacagım 2160 lira 10 ay 210 tl şeklinde odıycem el senedi ile ötv si haric 310 milyonda ötv si var 2420 liraya gelcek baana motor plaka ruhsat bana kaca patlar bilen varmı bide bu motoru alıcam bu hafta içi ama BU ÖNEMLİ. : ALDIGIM GİBİ İSTANBULDAN AKCAYA GİDİCEM. 480 KM YOL .. BENNİ YOLDA BIRAKIRMI DEENEYİMLERİNİZİ PAYLAŞTIIGINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKRLER
aldım mootrun modelı 2006 model motoru alalı 600 km yaptım suan ıcın de memnunum yanı hos motor seklıde gayet ıyı bır motor
ucretlere gelınce motorun ben 15 ay 127 tl aldım
otv-315 tl odedım plaka ve ruhsatta 210 tl yanı ama senın motorun otv sı bıldıgım kadarıyla 360 tl kadar bu sebeple 580 tl exstradan verıyorsun kara senın ?