ÇOK ACİL!!! 0Rh(+) trombosit(beyazkan-afarez) gerekli

Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
Degerli forum arkadaşlarım annem lenfoma hastası ve şuanda mide kanaması geçiriyor hergün trombosit gerekli eş dost akrabalarla birkaçgün idare ettik ama kanama durmadı halen çok ihtiyacımız var
istanbul avrupa yakasında oturan veya çapa kızılay kan merkezine gelebilecek duyarlı arkadaşlarım lütfen beni arasın veya çagrı bıraksın ben ararım sizinki tutmuyorsa verebilecek arkadaşlarınıza dostlarınıza söylerseniz bana bu zor günümde yardımcı olursanız çok müteşekkir kalacagım. şimdiden duyarlı arkadaşlarıma teşekkürler ...
tel: 0538 765 18 61
hüseyin sait


huseyin.sait.61 NİCKLİ ARKADAŞIMIZ ADINA AÇILMIŞTIR. Kardeş siteden. Buraya üyeliği olmadığı ve vakti olmadığı için ben açıyorum...​
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Benim kan gurubu ORh (+) şimdi işteyim eğer yarın için gerekli olursa seve seve kan verebilirim
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda bulunur...

1,5 saat kadar makineye bağlı kalıyorsun..ben daha önce vermiştim...
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
2
keşke gidebilsem amam izmiteyim ve suanda kan veremiyorum allah yardımcısı olsun ins
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
arkadaşı tanımıyorum ama rica etti konu açılması için. arkadaşa çağrı bırakırsanız o sizi arayacaktır beyler. kendisi şimdi hastaneye gitti. şu ramazan ayında en büyük sevabı siz işlemiş olursunuz bir can kurtararak
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Oruçlu olanlardan almazlar tahminimce yaklaşık 2 saat sürüyor zaten bu trombosit alma olyı ve alete bağlanmadan evvel kişinin karnının tok olması gerekiyor bilginize..Allah acil şifa versin..
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
çok geçmiş olsun,umrım kısa zamanda bulunur.

keşke gidebilsem amam izmiteyim ve suanda kan veremiyorum allah yardımcısı olsun ins


ben de adana da lösev gönüllüsüyüm, bizde sürekli beyaz kan arıyoruz,
ordaki çocuklara devamlı lazım oluyor.
ama bildiğim kadarıyla beyaz kanı, sadece erkeklerden alıyorlar zaten.


buarada ben de bir duyuru yapayım,

ç.ü. balcalı hastanesi çocuk hemotoloji bölümüne yatmakta olan velican gök için acil!!!
2 ünite trombosit (beyaz kan) e ihtiyaç vardır.
yardımcı olmak isteyen arkadaşlarımız 506 695 50 86 numaralı telefondan arkadaşlarımıza ulaşabilirler...
(kan grubu önemli değil)
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah yardımcıları olsun. teyzem için de "aplastik anemi" tedavisi sırasında sürekli trombosit ihtiyacımız olmuştu. bizim ki yüksek oranda gerekmese ve acil olmasa bile bulmanın zorluğunu bilirim. verebilecek olsam hiç tereddüt etmezdim ama hem ankara'da olmam, hem de çocukken hepatit geçirmiş olmam nedeniyle zaten bu kan işlerine hiç giremiyorum.

tekrar acil şifalar dilerim şu mübarek günlerde tüm hastalara...
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
çaglar kardeşim allah sizden razıolsun dün bir arkadaş geldi filoryadan endruist. sitesinden daliba şenol şen abiden mail almış trombositi verdi çok sagolsun senin açtıgın yerdende arayanlar oldu koçaelinden bir bayan arkadaş aradı bir erkek arkadaş aradı gurubu tutmadı ama yardımcı olmaya çalışakmış allah senden ve yardımcı olan tüm arkadaşlardan razıolsun hakkınızı ödeyemem
korkut 250 diye bir arkadaş yarın veririm demiş mesajına ona söylermizin annemem kanamalı oldugu için sürekli hergün 2 kişinin trombosit vermesi lazım yanı sürekli lazım bu nekadar devam edecek bilimiyorum bugün yarın ve ertesigün nezaman müsait olurlarsa verebilirler niyetli olanlardan trombosit almıyorlar iftardan sonra olur farketmez ben orda yatıpkalkıyorumzaten
herşey için teşekkür ederim....



arkadaş bana mesaj attı beyler ilgilenen herkese teşekkür ederiz. İmkanı olanlar arkadaşa ulaşsın hala ihtiyaç varmış. Bizde dedemizi benzer bir hastalıktan kaybettik yeterli kan bulamadığımız için.teşekkürler.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
çok geçmiş olsun,umrım kısa zamanda bulunur.




ben de adana da lösev gönüllüsüyüm, bizde sürekli beyaz kan arıyoruz,
ordaki çocuklara devamlı lazım oluyor.
ama bildiğim kadarıyla beyaz kanı, sadece erkeklerden alıyorlar zaten.


buarada ben de bir duyuru yapayım,

ç.ü. balcalı hastanesi çocuk hemotoloji bölümüne yatmakta olan velican gök için acil!!!
2 ünite trombosit (beyaz kan) e ihtiyaç vardır.
yardımcı olmak isteyen arkadaşlarımız 506 695 50 86 numaralı telefondan arkadaşlarımıza ulaşabilirler...
(kan grubu önemli değil)

Teyzeme çok geçmiş olsun,benim kangurubum istenilen kangurubundan,fakat 650km.uzaktayım:pale:

Birde bir şey sormak istedim... ''Beyaz kan nedir'':silent:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
trombosit kendini 4 günde yeniliyor 1 ay önce vermiş olduğuna göre tabiki verebilirsin.. :cat:

''Beyaz kan nedir''

Trombosittir yani kanın pıhtılaşmasını sağlayan şeydir uzun lafın kısası yani vucudumuzda bi yara bere aldığımızda kabuk tutmasını falan sağlar.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
trombosit kendini 4 günde yeniliyor 1 ay önce vermiş olduğuna göre tabiki verebilirsin.. :cat:



Trombosittir yani kanın pıhtılaşmasını sağlayan şeydir uzun lafın kısası yani vucudumuzda bi yara bere aldığımızda kabuk tutmasını falan sağlar.



Eyvalah şimdi anladım olayı...Teşekkür edrim
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
138
:pale:Vallahi , okuyupta elden bir şey gelmemesi üzüyor haliyle. Ankaradayım , İstanbula uzanamasak bile , Ank.da olası durumlarda her zaman hazırız kan vermeye ( 1 Ay boyunca iftardan sonra olmak kaydı ile ):rendeer:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde bir şey sormak istedim... ''Beyaz kan nedir'':silent:

trombosit kendini 4 günde yeniliyor 1 ay önce vermiş olduğuna göre tabiki verebilirsin.. :cat:



Trombosittir yani kanın pıhtılaşmasını sağlayan şeydir uzun lafın kısası yani vucudumuzda bi yara bere aldığımızda kabuk tutmasını falan sağlar.




bir de standart kan alımı gibi değildir. bir makineye bağlanıyorsunuz. kan bir kolunuzdan alınıyor, makinede trombosit kısmı ayrıştırılıp alınıyor ve kanınız diğer kolunuzdan size tekrar geri veriliyor. yani standart kan vermedeki gibi kanınız eksilmiyor. o nedenle de 4 günlük periyotlarda vermeye devam edebiliyorsunuz...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kan grubunu yazarmısınız lütfen?? bu şekilde aynı grubu ararlar.trombosit ihtiyacı benim bir dostumda da var.hatta başlk bile açmştım...
Rabbim acil şifalar versin inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst