Kara Şimşek benim ufaklık

Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız

bende şu önündeki zımbırtısı olamayan
modelinden kendimi tutamayıp alacağım galiba
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
29
hayırlı olsun güzel makina...fakat şu arkadaki çanta olayı çok kötü bozuyor..kuryeci gibi..racing motora o gitmemiş:D
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Hayırlı uğurlu olsun... Kazasız belasız ağız tadıyla kullanmanı nasip etsin rabbim... Darısı benim başıma :=)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ufaklık deyine ben de siyah bir scooter diye baktım :) Güle güle kullan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 ----------

hayırlı olsun güzel makina...fakat şu arkadaki çanta olayı çok kötü bozuyor..kuryeci gibi..racing motora o gitmemiş:D

Bu racing motosiklet mi? Sanırım Sport Touring sınıfına giriyor. Emin değilim. Yani aslında buna yan çantalar da yakışır gibi geliyor bana.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Allah kaza bela vermesin,mermi gibi makina nazar değmesin...Sadaka vermeyi unutma:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız
bende şu önündeki zımbırtısı olamayan
modelinden kendimi tutamayıp alacağım galiba
AMİN
Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
hayırlı olsun güzel makina...fakat şu arkadaki çanta olayı çok kötü bozuyor..kuryeci gibi..racing motora o gitmemiş:D (uzun yolda takıyorum çantayı arkadaslar sok cıkar dıyor :)
Hayırlı olsun keyifle binersin inşallah.
Ufaklık deyine ben de siyah bir scooter diye baktım Güle güle kullan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 ----------


Alıntı:
hyomzysn Nickli Üyeden Alıntı
hayırlı olsun güzel makina...fakat şu arkadaki çanta olayı çok kötü bozuyor..kuryeci gibi..racing motora o gitmemiş:D
Bu racing motosiklet mi? Sanırım Sport Touring sınıfına giriyor. Emin değilim. Yani aslında buna yan çantalar da yakışır gibi geliyor bana. (Naked / Roadster sınıfına gırıyor)
Hayalimi çalmışsın:( ):):) elımden gelen bısey yok, bu gune kadar asık olmadım ama Yamahayı gorunce ılk askı tattım cuma gunu evlenıyorum, fazerle mutlu ve mesut gunlere
Allah kaza bela vermesin,mermi gibi makina nazar değmesin...Sadaka vermeyi unutma
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileklerimle.

Herkeze ıyı surusler tekerınız duz bassın, ıyı dıleklerınız ıcın tskler, fotoların boyutları normalmı_?
Bu gune kadar degısık motosıkletler kullandım, kucuk cc, ama fazer baska 600cc 4sılındır 98 hp 2005 model 24000km hayatta tek beklentımdı onada kavustum, ileride ne olur belırsız
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst