- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar benim 150 lik "asya maxi scotter var sizlere bir sorum var ....ben bu tamir konusunda çok acemiyim...hatta malım ..... fakat kafam iyi çalışır ellerim sanatım falan var zaten müzisyenim...motor hevesimde çokkk...seviyorum yani motoru...
sizlere sorum şudur...
ben bu alette böyle zaman zaman çin malı olduğundan dolayı sıkıntı çekiorumm... ankarada ikamet ediyorum...bi kere servise götürdüm...bazı parçaları değişti .... 190 lira kitledi.... ve motor daha boktan oldu.... şikayet edicem ama uğraştığıma değmicek biliyorum...allahından bulsun diyorum sadece... asıl soruma gelince...ankarada sağlam bir motor tamircisi varmı ?? yada ben bu işi sizlerin yardımıyla kendim parçaları değiştirebilirmiyim...malzemem falan var....sadece toplayamam diye tereddüt ediyorum...elimde kalırmı?? sizlerden yardım bekliyorum .... gariban adamız ....onlara bayıllacağıma parçalarını alır kendim montelerim..parça bol ve var....fikirlerinizzzzzzz???
sizlere sorum şudur...
ben bu alette böyle zaman zaman çin malı olduğundan dolayı sıkıntı çekiorumm... ankarada ikamet ediyorum...bi kere servise götürdüm...bazı parçaları değişti .... 190 lira kitledi.... ve motor daha boktan oldu.... şikayet edicem ama uğraştığıma değmicek biliyorum...allahından bulsun diyorum sadece... asıl soruma gelince...ankarada sağlam bir motor tamircisi varmı ?? yada ben bu işi sizlerin yardımıyla kendim parçaları değiştirebilirmiyim...malzemem falan var....sadece toplayamam diye tereddüt ediyorum...elimde kalırmı?? sizlerden yardım bekliyorum .... gariban adamız ....onlara bayıllacağıma parçalarını alır kendim montelerim..parça bol ve var....fikirlerinizzzzzzz???