Gezi iptali ve bir serzeniş..!!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
26 temmuz günü açtığım tekirdağda motorcu arkadaşlarla birlikte köfte yeme davetimi belirttiğim topic malesef hiç itibar görmemiştir, 178 sefer görüntülenmesine karşın iki kişi dışında görüş bildiren olmamıştır, ne yazıkki bazı arkadaşları motorun arkasına yazılan yazılar veya köpeklerin kovalaması, yada yokuş aşağı debriyajı sıkarak boştamı gitsek konuları çok çok daha yakından ilgilendirmektedir..

Hani bir atasözü vardır, gönül ne kahve ister ne kahvehane gönül sohbet ister kahve bahane, bizimde köfte yemek bahanemizdi, maksat arkadaşlık olsundu ama olmadı, herşey herkesin gönlünce olsun...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
wanda, ben geçen pazar yalnız gezdim. Herkes bundan hoşlanmaz ama en azından al arkana bir arkadaş, gazla gitsin. Kırılacak birşey yok, milletin ya programı uymamıştır, ya da başka nedenler vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wanda, ben geçen pazar yalnız gezdim. Herkes bundan hoşlanmaz ama en azından al arkana bir arkadaş, gazla gitsin. Kırılacak birşey yok, milletin ya programı uymamıştır, ya da başka nedenler vardır.


Elbette bende bunu düşünerek altı gün önceden bunu haber vereyim dedim, hani bunu isteyen olursa bu zaman zarfı içinde kendini ayarlayabilir diye, neticede zaten öyle olacak yani dediğin gibi, biz dört kişi iki motor yine gidiyoruz, hem alınacak bişeyde yok aslında, ne diyelim arkadaşlar sağolsunlar..
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yazıkki bazı arkadaşları motorun arkasına yazılan yazılar veya köpeklerin kovalaması, yada yokuş aşağı debriyajı sıkarak boştamı gitsek konuları çok çok daha yakından ilgilendirmektedir..

tamam da, ne var ki bunda? yani herkesin ilgi alanı aynı olacak, bir geziye herkes aynı oranda ilgi gösterecek diye bir şey mi var? kimisi hayvanlarla ilgili topiclere takılır, kimisi gezi topiclerine, kimini teknik meseleler ilgilendirir, kimini hava civa.

yani serzenişe tamam da, biraz ağır kaçmış sanki. insanları "gzi başlığına ilgi göstermediler" diye başka ilgi alanlarıyla yargılamak abesle iştigaldir...
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
gezi başlığında iki kle ci hoşsohbet eder görünce bunlar bizi yolda koyar kaçar diye geçirdim içimden. motor rodajda. hız yapamıyorum malesf. benim için sebeplerdne birisi buydu.
mesela yola çıkılacak kişileri daha önceden düzenlenen gezilerden kortejlerden tanısak sürüş güvenliğini nasıl sağlayacaklarını yardımcı olacaklarını bilsek katılım daha kuvvetli olurdu. benim sebebim budur. diğer üylerin de benzer ya da hiç alakasız sebepleri olabilir. mesela bazısının da parası yoktur. ya da daha önceden plan yapanlar vardır.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
kendi adıma gelmeyi çok istemiştim hatta abimlede konuşup 2 motor gelmeyi düşünmüştük fakat motorumun devrilmesiyle çıkan masraf + trafik cezası (bknz trafik cezasını taksitlendirme konu başliği) ve abimin pegasso'sunda çıkan arızalar (arka lastik bilye dağıttı) gibi aksilikler yüzünden geziye katılamayacağımız için cevap yazamadık. bir dahaki sefer umarım. :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
şu anda arka tekerde 2 kırık jant ile geziyorum, çelik jantı hala alamadım ve almış olduğum 32t dişliyi henüz taktıramadım maddi nedenlerden dolayı. topiği görüntüleyip katılıma dair bir yorum yazmamamın nedeni budur, aksi halde gözüm kapalı gelebilirdim tekirdağa.

bunlar bir kenara arkadaşlarında dediği gibi, başlığa ilgi gösterilmedi yada şöyle böyle başlıklara ilgi gösteriliyor denilmesi son derece yanlış bir tespit, suçlama..

görüldüğü üzere herkesin farklı nedenleri olabiliyor.. saygılar...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olur öyle şeyler.
Takılmamak lazım.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Abi Tekirdağ Grubu Olarak görmemişiz Başlığı.. Yoksa Görmüş Olsak Gerekli İtibari GÖsterirdik yani.. Son DÖnemlerde İşlerden Dolayı Bi Çok ARKadaşımız Monoton Bir hayat Yaşamaya Başladı Zaten..
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldı ki, bu bir davet. ve davet karşılığı verilmiş herhangi bir söz, vaat yok. olmaz da... yani katılan katılır, katılmayan katılmaz. sebebini bile sormak yanlış. üstüne böyle bir başlık açınca insanları kendilerini savunmak zorunda bırakıyorsunuz. yani davet etmişsiniz, katılmışım ya da katılmamışım, sebebi kimi niye ilgilendirsin ki? savunma yapmak zorunda mıyım? katılmamak bir suç mu?
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Ah biricik motorum pert olmasaydı da gelebilseydim ...

Ah biricik karım bıraksaydı da gelebilseydim ....

Ah biricik 16 aylık oğlum bıraksaydı da gelebilseydim ....

vesaire vesaire ...

Tabi sizide anlamak lazım buradan beklentilerinizin daha yüksek olduğu kesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi başlığında iki kle ci hoşsohbet eder görünce bunlar bizi yolda koyar kaçar diye geçirdim içimden. motor rodajda. hız yapamıyorum malesf. benim için sebeplerdne birisi buydu.
mesela yola çıkılacak kişileri daha önceden düzenlenen gezilerden kortejlerden tanısak sürüş güvenliğini nasıl sağlayacaklarını yardımcı olacaklarını bilsek katılım daha kuvvetli olurdu. benim sebebim budur. diğer üylerin de benzer ya da hiç alakasız sebepleri olabilir. mesela bazısının da parası yoktur. ya da daha önceden plan yapanlar vardır.


Bu arkadaşımızın yazısından alıntı yaparak söylemek istediklerim şunlardır, burada motorun markasının gücünün yada hızının hiçbir önemi yoktur, bu gibi durumlarda elbette en yavaş olana uyum sğlamak gerekir, kimse yolda kalmaz kimseyi yarı yolda gazlayıp bırakmayız..

Bundan öncede yazdığım gezi davetine belirttiğim gibi iki kişi itibar gösterip cevap verdi, ama böyle bir serzenişte bulunduktan sonrada hafif suçlamayla karışık kaç kişi görüş yazdı, kimin neyle ilgilenmek yada zevklerinin ne olduğunu tartışmak benim haddim değildir, ancak bu site genelinde özelliklede istanbulda olan motorcu arkadaşların sayısını düşünecek olursak pekte küçüksenmeyecek bir orandır..

Arkadaşlar ben 44 yaşındayım, benim burada tesis etmek istediğim tanışmak ve arkadaşlıktı bu gezideki birinci neden benim için budur, herhangi bir sebeple gelmek istemeyene neden niçinlerini sormadan saygı duymak kalır, mesela bu gün başıma gelen bir olay var motorumla tekirdağ yeniçiftlikten dönerken gümüşyakada yolda kaldım, motorda meydana gelen bir arızadan dolayı, herkesten evvel belkide ben gidemiyicem, insanın başına her zaman bişeyler gelip tüm programı bozabiliyor, benim serzenişte bulunduğum konu en azından görüşlerinizi yazmanızdı, hepsi bundan ibarettir..

Herkese emniyetli ve keyifli sürüşler dilerim..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
zaten tarih bu pazarmış..
sanırım uygun olan arkadaşlar iştirak edecektir :cat:
tabi gidilecekse :silent:
bende 38 yaşındayım...
seni birazda olsa anlayabiliyorum...
bazı arkadaşlar yazdığı ve benimde yaptığım gibi atla va eşin/çocuğun veya arkadaşını al ve gez...:)
Örnek:http://www.durdurakyok.com/showthread.php?t=3734
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten tarih bu pazarmış..
sanırım uygun olan arkadaşlar iştirak edecektir :cat:
tabi gidilecekse :silent:
bende 38 yaşındayım...
seni birazda olsa anlayabiliyorum...
bazı arkadaşlar yazdığı ve benimde yaptığım gibi atla va eşin/çocuğun veya arkadaşını al ve gez...:)
Örnek:http://www.durdurakyok.com/showthread.php?t=3734



Dediğim gibi sevgili kardeşim belkide gidemeyenlerin en başında ben olucam, tabi motorumdaki arızayı kısa yoldan giderebilirsem ki bu arızanın ciddiyetine bağlı, tabiki gitmek istiyorum..
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Anlaşılıyor ki wanda rumuzlu arkadaş bir hevesle davette bulunmuş ama hayal kırıklığına uğramış. Motosikleti sevdiğinden ve kullanıcılarla birlikte olmak istediğinden bu kadarcık sitemini anlayabiliyorum.İnşallah bir sonraki gezi programı kalabalık ve güzel olur onun açısından.

Elbette ki katılan katılır, katılmayan katılmaz. Kimseyi jandarma zoruyla getirecek değildi ya. Benim bu davete katılıp katılmadığım, davette bulunan arkadaş için hiç bir anlam ifade etmez; çünkü tanışmıyoruz ve farklı yerlerdeyiz.Birlikte olmak istediği, nazı geçtiği arkadaşlarına bu kadarcık sitemi hoş görmek gerek. Katılmamak suç mu, nevinden sert çıkışlar doğru değil.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Kimse farkedecek mi diye bekledim 2 gündür, yazmadım.

Ama yine kimse farketmemiş, yada farkedenler yazma gereği duymamış.

Birincisi arkadaşın açtığı başlık yanlış yerde, ben bu pazar gezmek için yer bakıyor başlık arıyor olsam hayatta görmem başlığını.

İkincisi başlık gezi formatına uygun değil, format dediğime bakmayın. Katı kuralcılık olsun diye değil,

gezi başlıkları formatımız insanalrı gaza getirecek heveslendirecek şekildedir. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst