İki farklı kaza haberi (biri forumdan arkadaşımız)

Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
funny_salih'e geçmiş olsun, Acil şifalar dilerim. Hayatını kaybeden arkadaşa da Allah'tan rahmet dilerim.kandıl günü bu acı haberleri almak cok kötü bir duygu.
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
rahmetli olan kardeşimize allah rahmet eylesin diyorum çok üzücü bir kaza.
fakat şehir içinde bu kadar hıza ne gerek var lütfen daha dikkatli sürelim
haber7 sitesinde haberin resimleri var ben buraya eklemek istemedim.
belki taksici suçlu belkide motorcu kardeşimiz fazla hızlıydı
ama sonuçta o taksi sanayide kaportasını düzeltecek bizlerin canı gittimi gelmiyor malesef lütfen dikkat edelim.
diğer arkadaşımızada geçmiş olsun acil şifalar diyorum
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
herkese geçmişolsun dileklerinden dolayı çok teşekkürederim.bugün tekrar hastaneye gidip film vs çektirdim.yalova devlet has.dediği kadar ciddi bişey yokmuş allaha şükür.
yumuşak dokuda zedelenme ezilme varmış.2 gün rapor verdi.şimdilik sargı ile takılyorm.geçmesse raporu uzatmak için tekrar gitcem.
herkese kazasıs, keyifli sürüşler..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
*Cumartesi günü (funny_salih) nickli Salih kardeşimizle Yalova'daydık. Çınarcığa geçmek için yola çıktık... Yalova merkezde, emniyetin önünde şeritleri birbirinden ayıran sarı çizginin üstünde bulunan yumurta büyüklüğündeki sarı metal parçalara tekerinin dokunması sonucu kardeşimiz bir kaza geçirmiştir..

Ayak kemiğinde ufak bir çatlak oluşan kardeşimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...

O metal parçaları ilk defa orda gördüm. Aman sizde dikkat edin. Ayrıca Salih kardeşimiz yerde yatarken yanında araç içinde oturupta (ben bişey yapmadım) diye bağıran kadına sesleniyorum... (Allah seni bildiği gibi yapsın) insanlık ölmüş.. Allah'tan doktorunda, polisinde, taksicininde iyisine denk geldik...


*İkinci kazayı az önce Vatan caddesinde gördüm... Şirkete ufak bir iş için gece 1'de gittim. Bayrampaşa'da şirkette olduğumu bilen bir arkadaşımla telefonda görüştük. 10 saniye sonra arkadaş beni tekrar aradı. (aman Gökhan dikkat et. Vatan'da çok kötü bir motor kazası olmuş, dikkatli gel) dedi...

Yolumu biraz uzatıp Millet caddesinden değilde, Vatan caddesinden eve geleyim dedim. Ve olay yerinde vardığımda gördüğüm görüntü... :pale:

-Beni motorla görüpte acır gibi bakan taksici, gazeteci ve polisler.
-Honda CBR600RR movistar bir motosiklet ticari taksiye arkadan çarpmış.
-Motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetmiş, üzeri örtülü.
-Motorun sadece şasi bölümü kalmış, diğer parçalar ortada yok.
-Taksinin arka koltuk bölümünün yarısı, bagaj kısmınında tamamı içeri girmiş.
-Taksinin tavan bölümü ve arka bölümü kan içinde.
-300-400 metre boyunca yerde toz haline gelmiş cam parçaları.

Olay yerinde 10 dakika kadar bulundum. Benden hemen sonra cenaze aracı geldi. Tüylerim diken diken oldu. O sırada bi polis yanıma gelip (kardeş ilerle, yoksa seninde başın belaya girecek) dedi. (Ne belası) dedim. Ufaktan bi tartıştık kendisiyle.


Bu kazada suç kimde bilmiyorum ama ben bugüne kadar iki farklı motorda iki kaza yaptım. İkiside taksiciydi. Azrail benimde peşimden taksiyle geliyor sanırım. Şimdi bugün bir karar aldım. Beni tehlikeye sokan araç şoförünü indirip tokat manyağı yapıcam... (Daha önce çok araç durdurdum ama yapmadım) En azından akılda kalıcı bir ders olurda diğer motorlara daha dikkatli davranır...

Allah ramet eylesin. Geride kalanlara sabır versin.
Herkese kazasız belasız sürüşler.

o kazyı bende gördüm araçtaydım yerde yatan arkadaşın sanırım sarı yol ayrımına takılıp düştüğü kanısındaydım ve dediğim gibi olmuş geçmiş olsun çok büyük gerçekten o ayrımlar..motor için çok tehlikeli tabii bunu düşünecek kapasite yok burdan yetkililkerde...:pr:
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Fatihte oturuyorum.
Geçenlerde vatan caddesine indiğimde motorların inanılmaz bir hızla gece vakti gittiklerini gördüm. Ve ikisindede kask yoktu.
Aradan 3-4 gün geçti ve bu kaza haberi. Büyük ihtimalle onlardır... Zaten hergün takılıyorlarmış, görgü şahitleride öyle diyor.
az önce haberlerde çıktı, motosiklet ve taksinin durumu içler acısı...
Allah rahmet eylesin...
Herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
forumdan olan arkadaşımız için geçmiş olsun

allah rahmet eylesin allah ailesine sevdiklerine gani gani sabır versin
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
istanbuldaki taksicilerin hepsi trafikte kasap gibi adamlar sağına soluna bakmadan dalıyorlar yola bu ne vurdumduymazlıktır biri açıklasın bana ?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
*Cumartesi günü (funny_salih) nickli Salih kardeşimizle Yalova'daydık. Çınarcığa geçmek için yola çıktık... Yalova merkezde, emniyetin önünde şeritleri birbirinden ayıran sarı çizginin üstünde bulunan yumurta büyüklüğündeki sarı metal parçalara tekerinin dokunması sonucu kardeşimiz bir kaza geçirmiştir..

Ayak kemiğinde ufak bir çatlak oluşan kardeşimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...

O metal parçaları ilk defa orda gördüm. Aman sizde dikkat edin. Ayrıca Salih kardeşimiz yerde yatarken yanında araç içinde oturupta (ben bişey yapmadım) diye bağıran kadına sesleniyorum... (Allah seni bildiği gibi yapsın) insanlık ölmüş.. Allah'tan doktorunda, polisinde, taksicininde iyisine denk geldik...



*İkinci kazayı az önce Vatan caddesinde gördüm... Şirkete ufak bir iş için gece 1'de gittim. Bayrampaşa'da şirkette olduğumu bilen bir arkadaşımla telefonda görüştük. 10 saniye sonra arkadaş beni tekrar aradı. (aman Gökhan dikkat et. Vatan'da çok kötü bir motor kazası olmuş, dikkatli gel) dedi...

Yolumu biraz uzatıp Millet caddesinden değilde, Vatan caddesinden eve geleyim dedim. Ve olay yerinde vardığımda gördüğüm görüntü... :pale:

-Beni motorla görüpte acır gibi bakan taksici, gazeteci ve polisler.
-Honda CBR600RR movistar bir motosiklet ticari taksiye arkadan çarpmış.
-Motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetmiş, üzeri örtülü.
-Motorun sadece şasi bölümü kalmış, diğer parçalar ortada yok.
-Taksinin arka koltuk bölümünün yarısı, bagaj kısmınında tamamı içeri girmiş.
-Taksinin tavan bölümü ve arka bölümü kan içinde.
-300-400 metre boyunca yerde toz haline gelmiş cam parçaları.

Olay yerinde 10 dakika kadar bulundum. Benden hemen sonra cenaze aracı geldi. Tüylerim diken diken oldu. O sırada bi polis yanıma gelip (kardeş ilerle, yoksa seninde başın belaya girecek) dedi. (Ne belası) dedim. Ufaktan bi tartıştık kendisiyle.


Bu kazada suç kimde bilmiyorum ama ben bugüne kadar iki farklı motorda iki kaza yaptım. İkiside taksiciydi. Azrail benimde peşimden taksiyle geliyor sanırım. Şimdi bugün bir karar aldım. Beni tehlikeye sokan araç şoförünü indirip tokat manyağı yapıcam... (Daha önce çok araç durdurdum ama yapmadım) En azından akılda kalıcı bir ders olurda diğer motorlara daha dikkatli davranır...

Allah ramet eylesin. Geride kalanlara sabır versin.
Herkese kazasız belasız sürüşler.

benim gibi yap canına değil en kolayı malına zarar vermek...
patlat aynasını...
nasılsa kullanmıyorlar...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kazyı bende gördüm araçtaydım yerde yatan arkadaşın sanırım sarı yol ayrımına takılıp düştüğü kanısındaydım ve dediğim gibi olmuş geçmiş olsun çok büyük gerçekten o ayrımlar..motor için çok tehlikeli tabii bunu düşünecek kapasite yok burdan yetkililkerde...:pr:

Bayan iki şeridin ortasındaki kesik çizginin üstünden gidince böyle oldu işte. Bu kazaya kadar; emniyetin, hastanenin, karakolun, eczanenin yolunu bilmezdim, şimdi öğrendim. Ben motordan inene kadar 4-5 polis gelmişti arkadaşın yanına. Sonra sayı 8-9 oldu. 2 tanede motorlu trafik polisi geldi, ben şaştım kaldım. Meğer yanımızda koca emniyet müdürlüğü varmış :mrgreen:

Kazadan 15 dakika önce (keşke geleceğimizi Yalova topiğine yazsaydık) diye konuşmuştuk :) Görmeniz tesadüf olmuş.

-------------------

Diğer kazaya gelince. O görüntüden sonra gece gözüme uyku girmedi. Belki bir yardımım dokunur diye gitmiştim ama iş işten geçmişti malesef.

Giden gelmiyor. Olan anne babasına oldu. Allah sabır versin.

Taksinin birkaç resmini çekeyim dedim, tüylerim ürperdi elim titredi çekemedim. Az önce bu resimleri nette buldum.

753920100726083717777.jpg


577320100726083709350.jpg
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
2
keşke bu fotoğrafları koymasaydın gerçekten insan çok kötü oluyor ölene allahdan rahmet yaralanan arkadaşada geçmiş olsun
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
38
tahsicininde suçu olsada bence motorsikletlide suç parası olan alıyor 600cc lik canavar millete hava atacağım diye ş.içinde 150 yapan insanlar görüyorum. Sonuç olarak taksi o hale geldiyse bir hayli hızlı gidiyordu oda. Eğer hız merakı olan varsa altındada güçlü bir makina varsa gitsin ya otobanda yada pistlerde hız yapsın yada alsın bir scoter.. geçmiş olsun. ve diğer arakdaşa allah rahmet eylesin..:(

dediğin çok doğru yalnız ,
ben ankarada yaşıyorum burda gördüğüm bütün taksiciler normal hızde seyrederken sol şeritten birden en sağ geçip yolcu almak için duruyorlar.
böyleleride var.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke bu fotoğrafları koymasaydın gerçekten insan çok kötü oluyor ölene allahdan rahmet yaralanan arkadaşada geçmiş olsun

Kötü olan sadece bizmiyiz sanıyorsunuz? Gözleri dolu gazeteciler, şaşkın ve üzgün taksiciler, etraftan motor parçaları toplayan polisleri bir görseydin... Bu fotoğraflar neki!... Daha fazlasını çektiler ama koymamışlar hiçbirini...
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Kimse kusura bakmasın ama bu ss'lere korumasız ve şehir içinde çılgınlar gibi gitmenin, sınırda nöbette uyumaktan pek farkı yok!!! Yazık pisi pisine...:pr:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Vefat eden arkadaşımıza allahtan rahmet, diğer arkadaşımıza da acil şifalar diliyorum.. Bu haberleri okudukça içim çok kötü oluyor. Neden bu kadar ölümcülsün ki ey motosiklet!?... :pale:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
İki gün önce mesaj yazmıştım ama galiba göndrirken bir hata yaptım.
Gökhan ve Salih beyler,sizlere geçmiş olsun.Vefat eden kardeşimizin de Allah taksiratını affetsin,yakınlarının başı sağolsun.Gerçekten dehşet görüntüler.Hızdan her zaman korkmuşumdur.Allah kimsenin başına vermesin.
Her daim tekeriniz yere düz bassın.Allah'a emanet olunuz.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Oncelikle kazada yaralanan arkadasimiza gecmis olsun ve diger kazada vefat eden arkadasimizda allah rahmet eylesin.

Ancak su taksinin fotografini gorupte, sinirlenmemek icten degil. Yazmiyayim, kendime hakim olayim, vefat eden insanin arkasindan konusulmaz diyorum ama dayanamiyorum cidden.

Hadi arkadas, tamam ben hiz yaparim, benim hayatim, birsey olursa ben gidecegim vs demis hiz yapmistir ama, hadi ailesini sevdiklerini hic dusunmuyor diyelim, ya o taksi sofuru? O taksinin arkasinda oturanlar, onlara ne olacak?
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
önce kaza geçiren arkadaş, çok geçmiş olsun. kötü bişi olmamasına sevindim. çok büyük bi kaza gibi görünmüyo, allah beterinden korusun. bu arada kemiklerde çatlak, kırık olduğunda hemen belli olmaz. yerinde olsam kazadan 1 hafta sonra fln yine mr, röntgen fln çektirirdim.

diğer kaza geçiren kişi için söylenecek pek fazla bişey kalmamış gerçi ama. istanbulda araç kullanan tüm üyeler bilir ki, trafiğimiz mallar ve kasaplarla dolu. ister motor kullanın ister kamyon farketmez, dikkatli kullanmazsak sonumuz budur. daha dün merterde bi kaza gördüm. bi kamyonet, kamyona arkadan çarpmış, arada pres olmuştu ama hala hayattaydı. şanslıymış. motosiklet kullanıosak, tehlikelerini bilioruz. normalde de tehlikesiz bir alet değil birde üstüne aşırı süratli kullandığımızda bu resimden daha kötülerini de görmemiz işten bile değil.
bende hız limitlerine harfiyen uyan birisi değilim. mesela tünelde 50 limit vardır ben 90 la 100 le giderim ama trafiğin durumuna göre. 200le gidersem benimde parçalarımı toplayamazlar. taksicinin suçu var mıdır yok mudur bilemem ama bildiğim en büyük suç motorcunundur. okadar hızlı gitmenin açıklaması olamaz. hele ki istanbul gibi kasaplarla dolu bir memlekette
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
İki gün önce mesaj yazmıştım ama galiba göndrirken bir hata yaptım.
Gökhan ve Salih beyler,sizlere geçmiş olsun.



teşekürederim.eksik olmayın.bacağım daha iyiye gidiyo.üstüne basabilyorm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

bu kazadanda çıkaracağmız dersler aynı.kaskım ve montum vardı üzerimde ama bot ve dizlik yoktu.bot bakıyordum fakat acelesi yok diye ağırdan aldım, içime sinen bot bulamadım.en kısa zamnda almak lazm
tabiki motor kullanırken tam koruma giyinmek gerekiyor...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
funny_salih arkadaşımıza geçmiş olsun. görünmez kaza işte. ama o bayan niye "ben bişe yapmadım" diye bağırıyodu. ona suç atanmı olduki?

diğer kaza ise klasik. racing-sürat-ölüm. taksicinin hiçbir suçu yok. birden önüne çıkmış bile olsa o süratte gelen birisini farketmesi mümkün değil. geçen gün bende yaptım aynısını (şeytana uydum bir an). olmaması gereken yerde yardırdım niyeyse, kör noktadan adamın biri çıktı yavaş yavaş önüme. kanun olarak adam suçlu ama ne yapabilirki, yola baktı yol boş, çıktı ve son sürat ben önüne çıktım. nasıl bir imanla frene bastıysam tam abs yaptım, son anda durabildim. adamda durdu özür diledi, suçlu olsa tam dalmalık durumdu ama hiçbişey demedim suçumu bildiğimden.
kısacası süratli iseniz karşı tarafın bir suçu yok, kimse sizin (atıyorum) 200le oradan geleceğinizi tahmin edemez. etmeside gerekmez
herneyse sonuç olarak Allah rahmet eylesin, olan yine kendisine oldu, kendi etti kendi buldu. umarım diğer yaralılarda biran önce iyileşir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst