*Cumartesi günü (funny_salih) nickli Salih kardeşimizle Yalova'daydık. Çınarcığa geçmek için yola çıktık... Yalova merkezde, emniyetin önünde şeritleri birbirinden ayıran sarı çizginin üstünde bulunan yumurta büyüklüğündeki sarı metal parçalara tekerinin dokunması sonucu kardeşimiz bir kaza geçirmiştir..
Ayak kemiğinde ufak bir çatlak oluşan kardeşimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...
O metal parçaları ilk defa orda gördüm. Aman sizde dikkat edin. Ayrıca Salih kardeşimiz yerde yatarken yanında araç içinde oturupta (ben bişey yapmadım) diye bağıran kadına sesleniyorum... (Allah seni bildiği gibi yapsın) insanlık ölmüş.. Allah'tan doktorunda, polisinde, taksicininde iyisine denk geldik...
*İkinci kazayı az önce Vatan caddesinde gördüm... Şirkete ufak bir iş için gece 1'de gittim. Bayrampaşa'da şirkette olduğumu bilen bir arkadaşımla telefonda görüştük. 10 saniye sonra arkadaş beni tekrar aradı. (aman Gökhan dikkat et. Vatan'da çok kötü bir motor kazası olmuş, dikkatli gel) dedi...
Yolumu biraz uzatıp Millet caddesinden değilde, Vatan caddesinden eve geleyim dedim. Ve olay yerinde vardığımda gördüğüm görüntü...ale:
-Beni motorla görüpte acır gibi bakan taksici, gazeteci ve polisler.
-Honda CBR600RR movistar bir motosiklet ticari taksiye arkadan çarpmış.
-Motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetmiş, üzeri örtülü.
-Motorun sadece şasi bölümü kalmış, diğer parçalar ortada yok.
-Taksinin arka koltuk bölümünün yarısı, bagaj kısmınında tamamı içeri girmiş.
-Taksinin tavan bölümü ve arka bölümü kan içinde.
-300-400 metre boyunca yerde toz haline gelmiş cam parçaları.
Olay yerinde 10 dakika kadar bulundum. Benden hemen sonra cenaze aracı geldi. Tüylerim diken diken oldu. O sırada bi polis yanıma gelip (kardeş ilerle, yoksa seninde başın belaya girecek) dedi. (Ne belası) dedim. Ufaktan bi tartıştık kendisiyle.
Bu kazada suç kimde bilmiyorum ama ben bugüne kadar iki farklı motorda iki kaza yaptım. İkiside taksiciydi. Azrail benimde peşimden taksiyle geliyor sanırım. Şimdi bugün bir karar aldım. Beni tehlikeye sokan araç şoförünü indirip tokat manyağı yapıcam... (Daha önce çok araç durdurdum ama yapmadım) En azından akılda kalıcı bir ders olurda diğer motorlara daha dikkatli davranır...
Allah ramet eylesin. Geride kalanlara sabır versin.
Herkese kazasız belasız sürüşler.
*Cumartesi günü (funny_salih) nickli Salih kardeşimizle Yalova'daydık. Çınarcığa geçmek için yola çıktık... Yalova merkezde, emniyetin önünde şeritleri birbirinden ayıran sarı çizginin üstünde bulunan yumurta büyüklüğündeki sarı metal parçalara tekerinin dokunması sonucu kardeşimiz bir kaza geçirmiştir..
Ayak kemiğinde ufak bir çatlak oluşan kardeşimize bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...
O metal parçaları ilk defa orda gördüm. Aman sizde dikkat edin. Ayrıca Salih kardeşimiz yerde yatarken yanında araç içinde oturupta (ben bişey yapmadım) diye bağıran kadına sesleniyorum... (Allah seni bildiği gibi yapsın) insanlık ölmüş.. Allah'tan doktorunda, polisinde, taksicininde iyisine denk geldik...
*İkinci kazayı az önce Vatan caddesinde gördüm... Şirkete ufak bir iş için gece 1'de gittim. Bayrampaşa'da şirkette olduğumu bilen bir arkadaşımla telefonda görüştük. 10 saniye sonra arkadaş beni tekrar aradı. (aman Gökhan dikkat et. Vatan'da çok kötü bir motor kazası olmuş, dikkatli gel) dedi...
Yolumu biraz uzatıp Millet caddesinden değilde, Vatan caddesinden eve geleyim dedim. Ve olay yerinde vardığımda gördüğüm görüntü...ale:
-Beni motorla görüpte acır gibi bakan taksici, gazeteci ve polisler.
-Honda CBR600RR movistar bir motosiklet ticari taksiye arkadan çarpmış.
-Motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetmiş, üzeri örtülü.
-Motorun sadece şasi bölümü kalmış, diğer parçalar ortada yok.
-Taksinin arka koltuk bölümünün yarısı, bagaj kısmınında tamamı içeri girmiş.
-Taksinin tavan bölümü ve arka bölümü kan içinde.
-300-400 metre boyunca yerde toz haline gelmiş cam parçaları.
Olay yerinde 10 dakika kadar bulundum. Benden hemen sonra cenaze aracı geldi. Tüylerim diken diken oldu. O sırada bi polis yanıma gelip (kardeş ilerle, yoksa seninde başın belaya girecek) dedi. (Ne belası) dedim. Ufaktan bi tartıştık kendisiyle.
Bu kazada suç kimde bilmiyorum ama ben bugüne kadar iki farklı motorda iki kaza yaptım. İkiside taksiciydi. Azrail benimde peşimden taksiyle geliyor sanırım. Şimdi bugün bir karar aldım. Beni tehlikeye sokan araç şoförünü indirip tokat manyağı yapıcam... (Daha önce çok araç durdurdum ama yapmadım) En azından akılda kalıcı bir ders olurda diğer motorlara daha dikkatli davranır...
Allah ramet eylesin. Geride kalanlara sabır versin.
Herkese kazasız belasız sürüşler.
o kazyı bende gördüm araçtaydım yerde yatan arkadaşın sanırım sarı yol ayrımına takılıp düştüğü kanısındaydım ve dediğim gibi olmuş geçmiş olsun çok büyük gerçekten o ayrımlar..motor için çok tehlikeli tabii bunu düşünecek kapasite yok burdan yetkililkerde...r:
tahsicininde suçu olsada bence motorsikletlide suç parası olan alıyor 600cc lik canavar millete hava atacağım diye ş.içinde 150 yapan insanlar görüyorum. Sonuç olarak taksi o hale geldiyse bir hayli hızlı gidiyordu oda. Eğer hız merakı olan varsa altındada güçlü bir makina varsa gitsin ya otobanda yada pistlerde hız yapsın yada alsın bir scoter.. geçmiş olsun. ve diğer arakdaşa allah rahmet eylesin..![]()
keşke bu fotoğrafları koymasaydın gerçekten insan çok kötü oluyor ölene allahdan rahmet yaralanan arkadaşada geçmiş olsun
İki gün önce mesaj yazmıştım ama galiba göndrirken bir hata yaptım.
Gökhan ve Salih beyler,sizlere geçmiş olsun.
teşekürederim.eksik olmayın.bacağım daha iyiye gidiyo.üstüne basabilyorm.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------
bu kazadanda çıkaracağmız dersler aynı.kaskım ve montum vardı üzerimde ama bot ve dizlik yoktu.bot bakıyordum fakat acelesi yok diye ağırdan aldım, içime sinen bot bulamadım.en kısa zamnda almak lazm
tabiki motor kullanırken tam koruma giyinmek gerekiyor...