- Konu Yazar
- #1
Merhaba, çok şükür motorumda arıza yok ve 2500'e geldi, olağan bakım yaptırmak için servise gittiğimde yapcaklarını sayarken sübap ayarına bakcağını söyledi, halbuki sübaplarımda herhangi bir ayarsızlık sözkonusu değil, yakıtta ya da motorun sesinde bir problem yok. kaldı ki başka bir usta da 5000 olmadan motorun açılmayacağını söylüyor.
ayrıca yağ, buji, filtre bakımı için 80 lira istedi ben 40 a çektirdim ama yine de çok değil mi?
toyota marka arabamıza o kadar vermiyoruz.
ayrıca yağ, buji, filtre bakımı için 80 lira istedi ben 40 a çektirdim ama yine de çok değil mi?
toyota marka arabamıza o kadar vermiyoruz.